Fanterria
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Kletstopic

Ga naar beneden 
+28
Renesmee
Rüna
Vorst
Creon
Ima
Yoshiki
Sunlia
Wame
Ulquiorra
Kirito
Gwyn
Terorfang
Nightmare Moon
Sayonara
Tetsuo
Avani
Ilva
Nimble
Masaomi
Eifi
Esida
Graeham
Akis
Athene
Cynthia
Dante
Pelangi
Namida
32 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 21 ... 38, 39, 40  Volgende
AuteurBericht
Akis
Hunter
Akis


Aantal berichten : 525
Punten : 49

Over jouw personage
Leeftijd: 18 Years
Groepsleider: Me.
Relatie: X

Kletstopic - Pagina 39 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic   Kletstopic - Pagina 39 Icon_minitimewo maa 06, 2013 9:25 am

Vrij weinig. Geen gewonden, dat is met zekerheid te zeggen. De eigenaar van de auto had ik nog met een stomgeslagen gezicht zien lopen-wat uiteraard logisch was- toen ik spoedig weer naar huiswerkbegeleiding ging. Ik maak me op het moment eerder zorgen om een kat die ik al twee volle dagen hoor miauwen voor de deur van iemand, hoewel ik twijfel of dat deurtje in de tussentijd open is gedaan XD.
Terug naar boven Ga naar beneden
Pelangi
Hunter
Pelangi


Aantal berichten : 513
Punten : 54

Over jouw personage
Leeftijd: 17
Groepsleider: X
Relatie: X

Kletstopic - Pagina 39 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic   Kletstopic - Pagina 39 Icon_minitimewo maa 06, 2013 9:53 am

uhuhu, ik zie dit te laat .______.

dat is idd aardig heftig 0.o vooral wanneer je vader dat heeft. en je moet onze kat zien. die miauwt al bij de deur wanneer hij tweem in buiten is XD ghehe


------
-girly girl modus aan *poop*-
ieieieieieieieiieeeiieeiie *U* opdracht samen doen met mijn crush, geschiedenis uren kunnen niet meer stuk.''
-girly girl modus uit *boop*-
Terug naar boven Ga naar beneden
Nihal
Wezen
Nihal


Aantal berichten : 24
Punten : 7

Over jouw personage
Leeftijd: 17 years
Groepsleider:
Relatie: Love? Hwo can love somone like me?

Kletstopic - Pagina 39 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic   Kletstopic - Pagina 39 Icon_minitimevr maa 08, 2013 11:02 pm

Pff examens komen er aan en zuigen mijn tij decht wel op V.V Maar anders alles goed hier???
Terug naar boven Ga naar beneden
Ilva
Moderator en Wezen
Ilva


Aantal berichten : 486
Punten : 92

Over jouw personage
Leeftijd: 17 jaar
Groepsleider: -
Relatie: Masaomi ♥

Kletstopic - Pagina 39 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic   Kletstopic - Pagina 39 Icon_minitimeza maa 09, 2013 12:31 am

Alles is goed hier hoor ^^
Alleen school heeft deze week best veel tijd in beslag genomen... Maandag t/m vrijdag was ik pas om half 5 thuis, echt stom... Maar goed, vanaf volgende week zijn er tenminste normale tijden (behalve vrijdag, dan zit ik nog steeds tot 16:20 op school)
Terug naar boven Ga naar beneden
Nihal
Wezen
Nihal


Aantal berichten : 24
Punten : 7

Over jouw personage
Leeftijd: 17 years
Groepsleider:
Relatie: Love? Hwo can love somone like me?

Kletstopic - Pagina 39 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic   Kletstopic - Pagina 39 Icon_minitimeza maa 09, 2013 12:33 am

Hmm dan heb je geluk ik moet dinsdag en vrijdag tot 5u blijven en de rest van de week 4.30u en ik moet dan nog een uur met de trein naar huis V.v dus ja het neemt veel tijd in beslag
Terug naar boven Ga naar beneden
Renesmee
Nieuweling
Renesmee


Aantal berichten : 24
Punten : 1

Over jouw personage
Leeftijd: 5 yrs
Groepsleider:
Relatie:

Kletstopic - Pagina 39 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic   Kletstopic - Pagina 39 Icon_minitimezo maa 17, 2013 8:19 am

Hmm, zo stil??
Why gaan alle kleine fora toch dood? D:

Fa mag niet dood gaan!!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.wolfworld.onlinemmorpg.net
Rüna
Wezen
Rüna


Aantal berichten : 21
Punten : 6

Over jouw personage
Leeftijd: 19 Jaar
Groepsleider: Mezelf.
Relatie: ...

Kletstopic - Pagina 39 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic   Kletstopic - Pagina 39 Icon_minitimezo maa 17, 2013 9:14 am

@A': *Diepe zucht* Het is niet zozeer dat Fanterria doodgaat, maar eerder dat leden het enorm druk hebben met onder andere tentamens, andere toetsen of juist privé zaken. Natuurlijk begrijp je dit wel, maar ik zeg het er toch maar even bij. Persoonlijk kom ik minder online, wegens de tentamens en de aankomende uitwisseling én het centraal eindexamen. Vorige vrijdag was ik bijvoorbeeld zo moe dat ik compleet vergeten was dat Sylke de volgende dag naar A'dam zou komen. En gisteren was het om meerdere redenen een ongeluksdag en vandaag juist redelijk. Mijn nieuwe rooster is wel veel fijner met de eerste twee uur vrij op haast elke dag, maar deze kan ik niet meer besteden aan FA(Niet veel ten minste). Ik ben maar een voorbeeld vergeleken met vele anderen.

Man, één tentamenweek heeft mij echt totaal verandert( en vandaag had ik eindelijk de zwart/witte poes gezien die mijn mattie is in tijden, maar ik wilde een foto van hem maken, maar het lukte maar niet. Uiteindelijk werd de poes zelfs bang van me en was hij weg toen mijn boel weer normaal deed. Als ik geen allergie had en de poes niet al van iemand was, nam ik haar zo mee naar huis. Die poes mag mij namelijk nog meer dan mijn vader(elke (rode) kater/poes houdt van hem.) Daarbij kom ik ook vrij weinig op Skype, waardoor ik nauwelijks 'sociaal'bezig aan het doen ben. De laatste mensen die ik nog sprak waren wat klasgenoten, en Terra. Maar goed, ik ratel nogal door (komt zeker door Bonita Avenue, een zeeeeeeer stom en langdradig boek over een familiedrama.)
Terug naar boven Ga naar beneden
Cynthia
Explorer
Cynthia


Aantal berichten : 325
Punten : 58

Over jouw personage
Leeftijd: 19 jaar
Groepsleider:
Relatie: A broken heart is like a broken mirror. You’d be better of leaving it alone, rather than get hurt trying to fix it.

Kletstopic - Pagina 39 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic   Kletstopic - Pagina 39 Icon_minitimezo maa 17, 2013 10:18 pm

Mijn rede is al genoemd door Olga. School is de laatste paar weken echt een bitch en hoewel het eigenlijk meer een dreiging is dan een daadwerkelijke uitvoering, wil ik toch graag op deze school blijven, waardoor ik mijn huiswerk toch op tijd moet afmaken en inleveren. Om nog maar te zwijgen over de projectweken waarin we een game moeten maken. Hier krijgen we twee weken de tijd voor en ik zit nu in de tweede week. Gelukkig heb ik hierna een interweek en zal dan weer tijd hebben om te posten ^^

Jouw setje is trouwens awesome, Olga. De naam is ook zo toepasselijk XD (Tenminste, ik neem aan dat het een vuurbeest is. Niet alleen vanwege de naam, maar ook de kleuren.)
Terug naar boven Ga naar beneden
Rüna
Wezen
Rüna


Aantal berichten : 21
Punten : 6

Over jouw personage
Leeftijd: 19 Jaar
Groepsleider: Mezelf.
Relatie: ...

Kletstopic - Pagina 39 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic   Kletstopic - Pagina 39 Icon_minitimema maa 18, 2013 7:59 am

@Rolo: Vind je mijn setje echt awesome? Thanks! Het is een vrij oud setje(ik gok van rond de tijd dat ik het account aanmaakte) en zat toen wat te spelen met PF. Niet veel bijzonders, dus. En de naam, tja, was niet al te origineel, omdat ik rond die tijd pokémon addicted was en veel pokémons noemde naar hun type. Het was te verwachten dat Kasai deze naam dan zou krijgen. Ook past het wel bij hem qua uiterlijk, want de naam betekent 'vuur'en zijn vacht heeft een donkerrode kleur en zijn ogen juist rood van het bloed dat hij constant over zijn lichaam smeert. Oké, dat klonk nogal onsmakelijk...En nee, het is geen vuurbeest, maar een Garmr, oftewel een hellehond. Je kan het wel vinden via wikipedia ;].

Vandaag was een rare dag op zoveel manieren, het weer was te afwisselend, zo ook mijn humeur en mijn vrienden deden abnormaal vaag, gebeuren rare dingen en kom meer over mezelf te weten. Gewoonweg vreemd. Maar nu begin ik de spanning van het centraal examen écht te voelen, sinds we bij biologie een planning maakte over de examentraining bij biologie. Man, heb er geen zin in D:
Terug naar boven Ga naar beneden
Cynthia
Explorer
Cynthia


Aantal berichten : 325
Punten : 58

Over jouw personage
Leeftijd: 19 jaar
Groepsleider:
Relatie: A broken heart is like a broken mirror. You’d be better of leaving it alone, rather than get hurt trying to fix it.

Kletstopic - Pagina 39 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic   Kletstopic - Pagina 39 Icon_minitimema maa 18, 2013 10:26 pm

Ja, ik vind hem echt coal. Het is een helder plaatje en ik lieft het randje <3 Overigens wist ik al wat zijn naam betekent, ik heb namelijk een trainer account gehad ergens die een Flareon had en die heb ik dus ook Kasai genoemd vanwege de betekenis van de naam. En idd, zeer onsmakelijk XD

Zolang je jezelf maar niet al te erg loopt op te fokken over de examens. Het is namelijk beter om kalm te blijven, dan dat je als een hysterische gek door het klaslokaal heen rent. Gevolgd door andere mensen, die net op het randje zaten. Geloof me, als je goed leert, dan is er niks aan de hand. Examens stellen dan niet veel voor Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Renesmee
Nieuweling
Renesmee


Aantal berichten : 24
Punten : 1

Over jouw personage
Leeftijd: 5 yrs
Groepsleider:
Relatie:

Kletstopic - Pagina 39 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic   Kletstopic - Pagina 39 Icon_minitimedi maa 19, 2013 8:15 am

Ja, echt waar, mss is het wel zo handig om je examens te overschatten, en denken dat het grote proeven zijn, heb ik gedaan met nieuwjaar, en dit werkte uitstekend, en ik kan het weten, want Frans ónderschatte ik juist, aangezien ik dit nog redelijk goed kan, en dus ja, verliep het examen wat stroever

Maar ik verveel me, zal straks afsluiten denk ik en vroeg gaan slapen aangezien donderdag de examens beginnen D:
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.wolfworld.onlinemmorpg.net
Cynthia
Explorer
Cynthia


Aantal berichten : 325
Punten : 58

Over jouw personage
Leeftijd: 19 jaar
Groepsleider:
Relatie: A broken heart is like a broken mirror. You’d be better of leaving it alone, rather than get hurt trying to fix it.

Kletstopic - Pagina 39 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic   Kletstopic - Pagina 39 Icon_minitimedi maa 19, 2013 9:41 pm

Ik zeg ook niet dat je de examens moet onderschatten, ik zeg alleen dat je je niet moet laten opfokken door jezelf of anderen. Natuurlijk zijn examens belangrijk en zul je het willen/moeten halen, maar als je alleen maar loopt te stressen, zul je niks anders dan een onvoldoende halen. En als je een voldoende haalt, heb je voor niks zitten stressen, niet waar?

Wij hebben het trouwens over twee verschillende examens. Bij ons zijn jouw examens proefwerkweek toetsen, maar bij ons zijn examens dan ook echt eindexamens Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Rüna
Wezen
Rüna


Aantal berichten : 21
Punten : 6

Over jouw personage
Leeftijd: 19 Jaar
Groepsleider: Mezelf.
Relatie: ...

Kletstopic - Pagina 39 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic   Kletstopic - Pagina 39 Icon_minitimeza maa 23, 2013 6:18 am

Begrijp ik, en je advies werkte vrij goed. Laatst had ik een mondeling voor Nederlands en Engels(je moest vijf boeken lezen met een thema (ik had 'ramp'uitgekozen'en vijf stellingen over het thema bedenken die betrekking hadden op elk boek. Daarna discusïeer je de stellingen met je Nederlands én Engels docent, maar mijn Engelse docent verwachtte ook dat ik de achtergrond informatie had onderzocht én dat had ik vooral gedaan.) en ik was dus er nerveus voor. Ik dach dat ze enorm iep op het boek en/of schrijver zouden ingaan, dus had ik constant informatie zitten zoeken en uiteindelijk kon ik alle vragen die ze stelden beantwoorden. Resultaat? Een volle zeven!

En dat is interessant, zeg :3

--
......BIJNA JARIG! Very Happy

Terug naar boven Ga naar beneden
Creon
Wezen
Creon


Aantal berichten : 82
Punten : 23

Over jouw personage
Leeftijd: 18 years
Groepsleider: Don't need one.
Relatie: You're asking this because...?

Kletstopic - Pagina 39 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic   Kletstopic - Pagina 39 Icon_minitimeza maa 23, 2013 7:14 am

Sorry dat ik me niet echt kan mengen in het examen-gesprek, ik kan daar als tweedeklasser nog niet echt over meepraten...

----
YOSH Very Happy Alvast gefeliciteerd, Olga! ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Cynthia
Explorer
Cynthia


Aantal berichten : 325
Punten : 58

Over jouw personage
Leeftijd: 19 jaar
Groepsleider:
Relatie: A broken heart is like a broken mirror. You’d be better of leaving it alone, rather than get hurt trying to fix it.

Kletstopic - Pagina 39 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic   Kletstopic - Pagina 39 Icon_minitimeza maa 23, 2013 8:23 am

Nerveus zijn is nog normaal, zolang je maar niet té nerveus bent. Hakuna mattata, eh? Alhoewel ik niet veel moet zeggen, aangezien ik mezelf altijd op loop te fokken bij presentaties XD Nou ja, tegenwoordig is dat een stuk minder, want ik begin er langzaam aan te wennen om te presenteren. Waar een Game-opleiding wel niet goed voor is :'D

Bij mij begonnen ze daar al in de tweede over. Iedereen wuifde het natuurlijk weg, maar die twee jaar zijn echt snel voorbij gegaan xD Misschien leer je er nog wel wat van? XD
Terug naar boven Ga naar beneden
Pelangi
Hunter
Pelangi


Aantal berichten : 513
Punten : 54

Over jouw personage
Leeftijd: 17
Groepsleider: X
Relatie: X

Kletstopic - Pagina 39 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic   Kletstopic - Pagina 39 Icon_minitimedi maa 26, 2013 3:00 am

gefeliciteerd olga ;D
heb een geweldige verjaardag zonder examenstress C:
ik heb je al gefeliciteerd via skype maar hier nog eens c:
Terug naar boven Ga naar beneden
Creon
Wezen
Creon


Aantal berichten : 82
Punten : 23

Over jouw personage
Leeftijd: 18 years
Groepsleider: Don't need one.
Relatie: You're asking this because...?

Kletstopic - Pagina 39 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic   Kletstopic - Pagina 39 Icon_minitimedi maa 26, 2013 3:06 am

Ik had al wat gestuurd via PM, maar alsnog gefeliciteerd Olga Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Akis
Hunter
Akis


Aantal berichten : 525
Punten : 49

Over jouw personage
Leeftijd: 18 Years
Groepsleider: Me.
Relatie: X

Kletstopic - Pagina 39 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic   Kletstopic - Pagina 39 Icon_minitimedi maa 26, 2013 6:58 am

Yuish, heb een awesome lichte fiets gekregen Very Happy
Met één enkele trap kon ik al zeker 50 meter afleggen o__o
Terug naar boven Ga naar beneden
Eifi
Wezen
Eifi


Aantal berichten : 89
Punten : 8

Over jouw personage
Leeftijd: 15 years
Groepsleider: I'm my own leader
Relatie: Still alone. But I don't care...

Kletstopic - Pagina 39 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic   Kletstopic - Pagina 39 Icon_minitimedi maa 26, 2013 10:33 am

*pop*
Happy B-day Olga!

Hèhè, examens zijn eindelijk gedaan 3 weken vakantie! Time to party! Twisted Evil
Terug naar boven Ga naar beneden
Rüna
Wezen
Rüna


Aantal berichten : 21
Punten : 6

Over jouw personage
Leeftijd: 19 Jaar
Groepsleider: Mezelf.
Relatie: ...

Kletstopic - Pagina 39 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic   Kletstopic - Pagina 39 Icon_minitimewo maa 27, 2013 6:36 am

Thanks Very Happy
En ik moet morgen een herexamen doen met wiskunde B, maar mijn hersenen zijn zo leeg door het continu leren ervoor dat ik domme fouten begin te maken -.-'
Dus nu.. Chillen!
Terug naar boven Ga naar beneden
Twilight
Nieuweling
Twilight


Aantal berichten : 32
Punten : 0

Over jouw personage
Leeftijd:
Groepsleider:
Relatie:

Kletstopic - Pagina 39 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic   Kletstopic - Pagina 39 Icon_minitimewo maa 27, 2013 9:55 am

Haha, gelukkig bestaat er muziek XD
Hoewel ik er deze keer geen nodig gehad heb, maar ja, wat wil je ook, het was ook minder deze keer om te onthouden XD
En ik zit hier weer eens te kletsen over wat eigenlijk?
Jup, noem me gerust moe XD

Goei avond trouwens XD
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.wolfworld.onlinemmorpg.net
Nihal
Wezen
Nihal


Aantal berichten : 24
Punten : 7

Over jouw personage
Leeftijd: 17 years
Groepsleider:
Relatie: Love? Hwo can love somone like me?

Kletstopic - Pagina 39 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic   Kletstopic - Pagina 39 Icon_minitimewo maa 27, 2013 9:44 pm

woops zo ben eindelijk terug.

En yes yes yes yes yes yes yes yes yes het is vakantie XD
Terug naar boven Ga naar beneden
Pelangi
Hunter
Pelangi


Aantal berichten : 513
Punten : 54

Over jouw personage
Leeftijd: 17
Groepsleider: X
Relatie: X

Kletstopic - Pagina 39 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic   Kletstopic - Pagina 39 Icon_minitimedo maa 28, 2013 9:31 pm

god, dit brengt zo'n goede herinnering op T.T het was echt eeuwen geleden dat ik moest huilen, lees gesprek nu terug van olga en mij toen ze me het liedjes stuurde, heb nu een enorme glimlach op mijn gezicht.
maar yay, pc spaact hem ._. daarom geen mooi direct filmpje XD

https://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=QbngVFkof8c
Terug naar boven Ga naar beneden
Rüna
Wezen
Rüna


Aantal berichten : 21
Punten : 6

Over jouw personage
Leeftijd: 19 Jaar
Groepsleider: Mezelf.
Relatie: ...

Kletstopic - Pagina 39 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic   Kletstopic - Pagina 39 Icon_minitimevr maa 29, 2013 1:18 am

*pikt traantje weg* Dat was ook in de tijd dat ik het moeilijk had op school(Kiroto-gebeuren) :')
Dat gebeurde vlak nadat Sylke het moeilijk had.. MAN, ik was dat liedje helemaal vergeten. En... waarom voel ik me nu een goed persoon?
--

Btw, ik had laatst wat ontdekt én gehoord. Beiden zijn nogal shockerend, dus vergeet niet dat ik al had waargeschuwd. De eerste was wat onze Nederlandse docent ons had verteld: Zijn broer stierf door een tumor, en zijn ouders leefden nog. Het kind hoort namelijk nooit eerder te sterven dan zijn of haar ouders. Ik houd het toch liever kort, ter respect van de oudste broer van mijn docent en mentor. Gecondoleerd.

De tweede was iets over mijn Sovjetse familietak(moeder's kant). Mijn overgrootvader was namelijk een soldaat, en ook nog twee familieleden aan die kant. Ze vochten in de Tweede, en één van hen in de Eerste Wereldoorlog. Het nare was echter dat ze alle drie sneuvelde(neem ik aan, gezien één van hen 'spoorloos'was verdwenen tijdens de oorlog). En allemaal hadden ze bovendien een overeenkomende vijand: Duitsland. En nu zit ik in tweestrijd. Deels veracht ik Duitsland nu totaal dat ze de dood van mijn voorouders hadden bezorgd, maar deels is het zinloos. Als ik het land zacht gezegd 'niet mag' verandert dat niets en er heerst nu toch enige vrede. Het is alsnog wel moeilijk dat te bedenken. Bovendien hoorde ik dat Russen en Duitsers 'goede vechters' waren, maar in mnijn familie geldt dat dus niet. Dus als de derde wereldoorlog uitbreekt(Ben ik van overtuigd, want 'vrede'is nooit te bereiken, omdat het tegelijk ook voor 'onrust'zorgt en dan weer 'oorlog') lijkt het me stug dat ik het overleef x'D.
Sorry, ik ben nogal filosofisch vandaag.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cynthia
Explorer
Cynthia


Aantal berichten : 325
Punten : 58

Over jouw personage
Leeftijd: 19 jaar
Groepsleider:
Relatie: A broken heart is like a broken mirror. You’d be better of leaving it alone, rather than get hurt trying to fix it.

Kletstopic - Pagina 39 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic   Kletstopic - Pagina 39 Icon_minitimevr maa 29, 2013 2:19 am

Om even terug te komen op Duitsland; mensen verachten Duitsland vandaag de dag nog. Ik was daar ook ooit deel van, maar ik besefte me iets. Waarom zou ik een land nu moeten haten, voor iets dat in het verleden is gebeurd? Waarschijnlijk heeft die hele bevolking er niks meer mee te maken, maar toch zijn er mensen die de Duitsers van tegenwoordig niet mogen vanwege het verleden. Toegegeven, er zitten nogal wat... Gekken tussen (De neo-nazi's), maar ik geloof dat buiten die mensen de rest toch wel iets heeft van 'dit mag nooit meer gebeuren'. (Het had in eerste instantie niet mogen gebeuren) Enfin, ik snap waar je vandaan komt Olga, maar besef wel dat de Duitsers van nu er niks meer mee te maken hebben Wink

Het spijt me trouwens dat van je mentor te moeten horen :c
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Kletstopic - Pagina 39 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic   Kletstopic - Pagina 39 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Kletstopic
Terug naar boven 
Pagina 39 van 40Ga naar pagina : Vorige  1 ... 21 ... 38, 39, 40  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Kletstopic
» Kletstopic
» Kletstopic

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Fanterria :: Aarde :: Off-topic :: Kletshoekje-
Ga naar: