Fanterria
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 The Big Change

Ga naar beneden 
+2
Tetsuo
Avani
6 plaatsers
AuteurBericht
Avani
Administrator en Wezen
Avani


Aantal berichten : 524
Punten : 94

Over jouw personage
Leeftijd: 20 jaar
Groepsleider: Just me :)
Relatie: Geen.

The Big Change Empty
BerichtOnderwerp: The Big Change   The Big Change Icon_minitimema okt 08, 2012 5:08 am

Een lange tijd bleef het stil op Fanterria. Mensen bleven maar komen, de wezens verzetten zich tegen deze aparte soort of verwelkomden de nieuwelingen. Er gebeurde niet al te veel bijzonders. Maar achter de schermen gebeurde heel wat. Een van deze geheime wezens was een duistere maar zeer krachtige heks, Jellal genaamd. Dit was een bekende naam onder de wezens, maar ook een beruchte vanwege zijn krachten en kant. De heks was voortdurend bezig om zijn krachten sterker en beter te maken. Dit liep altijd wel goed af, tot op de dag dat hij het Parimarram ontdekte. Dit was een behoorlijk krachtige spreuk die een wezen in een mens kan veranderen. Het moest nu net niet in de verkeerde handen vallen..

Jellal experimenteerde direct met deze spreuk en begon een paar wezens te veranderen. Het bleek dat de mensen ook in wezens konden veranderen. Dit was echter voor hem niet genoeg. Hij wilde dolgraag meerdere wezens tegelijkertijd veranderen, maar hier was heel veel kracht voor nodig. Ondanks het feit dat het experiment levensgevaarlijk was, deed hij het toch, met alle gevolgen van dien. Een gigantische stofwolk schoot vanuit Horroria over de rest van Fantasonia - de Grens des Doods hield de rest tegen. Nadat deze stofwolk was neergedaald kregen alle wezens tegelijkertijd een hoestbui, maar het leventje ging gewoon door. Tot het middernacht was. Opeens veranderden alle mensen in wezens, maar veranderden alle wezens ook in mensen. Dit was natuurlijk een ramp, want veel mensen die nu wezens waren konden hun lichaam misbruiken, vooral als zij in een groot wezen waren veranderd zoals een draak of een reus. De wezens die nu mensen waren, echter, waren heel kwetsbaar geworden. Een mens was natuurlijk niet het meest sterke wezen dat er maar kon bestaan.

Hierna werd er niks meer van Jellal gehoord. Het was nu maar de vraag of de wezens en mensen weer konden worden wat ze vroeger ooit waren, omdat niemand zeker wist of Jellal ook een mens was geworden of dat hij een heks bleef. Voor nu zouden alle inwoners zich dus maar moeten redden met hun nieuwe lichaam, wat niet altijd even goed lukte.

Ter verduidelijking:
Dit is een event waarbij de wezens van Fanterria in mensen veranderen en andersom.

Notes:
- Het event duurt van 13-10-12 t/m 04-11-12.
- Het gebeurt bij iedereen, je kan je dus ook nergens voor opgeven.
- Als je tijdens het event een account aanmaakt en een nieuw lid bent, zal deze na het event ook terugveranderen. Bij dubbelaccounts is dit niet zo*.
- Als het event is afgelopen, maar jouw topic nog niet, dan mag je deze gerust afmaken.
- Als je een wezen wordt moet je hier even vermelden wat voor een wezen je wordt.
- Topics die bij het event horen moeten '[E3]' in de titel hebben staan.
- Wees voorbereid op wezens (mensen) die hun krachten misbruiken en mensen (wezens) die met zijn allen wezens (mensen) aanvallen.
- Veel plezier! :]

*: Als je nog geen andere accounts hebt en je hier registreert, dan verandert jouw account na het event. Denk aan dat je een draak aanmaakt, maar deze na afloop in een mens verandert. Als je hier al meerdere accounts hebt, dan zal jouw account na afloop van het event niet terugveranderen. Denk aan dat je een draak aanmaakt, maar dat deze na afloop niet terugverandert.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://fanterria.actieforum.com
Avani
Administrator en Wezen
Avani


Aantal berichten : 524
Punten : 94

Over jouw personage
Leeftijd: 20 jaar
Groepsleider: Just me :)
Relatie: Geen.

The Big Change Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Big Change   The Big Change Icon_minitimevr okt 12, 2012 6:23 am

Mededeling!

De mensen die tijdens het event wezens worden, moeten hier nog wel even melden wat voor een wezen ze worden. Gelieve dit zo snel mogelijk te doen ;]
Terug naar boven Ga naar beneden
https://fanterria.actieforum.com
Tetsuo
Ervaren
Tetsuo


Aantal berichten : 182
Punten : 36

Over jouw personage
Leeftijd: 18
Groepsleider:
Relatie: If we're fools, we're fools together. That's the kinda team I want.

The Big Change Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Big Change   The Big Change Icon_minitimevr okt 12, 2012 7:39 am

Ik dacht dat dat niet hoefde? Er staat namelijk dat het bij iedereen gebeurd en dat je je nergens voor op hoeft te geven xD

Naam: Tetsuo Kida
Veranderd in: Weerwolf

Naam: Cynthia Evans
Veranderd in: Draak
Terug naar boven Ga naar beneden
Avani
Administrator en Wezen
Avani


Aantal berichten : 524
Punten : 94

Over jouw personage
Leeftijd: 20 jaar
Groepsleider: Just me :)
Relatie: Geen.

The Big Change Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Big Change   The Big Change Icon_minitimevr okt 12, 2012 7:57 am

Avani schreef:
- Als je een wezen wordt moet je hier even vermelden wat voor een wezen je wordt.

Dit staat bij de notes ;]
Terug naar boven Ga naar beneden
https://fanterria.actieforum.com
Pelangi
Hunter
Pelangi


Aantal berichten : 513
Punten : 54

Over jouw personage
Leeftijd: 17
Groepsleider: X
Relatie: X

The Big Change Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Big Change   The Big Change Icon_minitimevr okt 12, 2012 8:25 am

Naam: Pelangi (geen zin om achternaam te kopiëren XD)
Veranderd in: fee (a)


pelangi will hate this~
Terug naar boven Ga naar beneden
Tetsuo
Ervaren
Tetsuo


Aantal berichten : 182
Punten : 36

Over jouw personage
Leeftijd: 18
Groepsleider:
Relatie: If we're fools, we're fools together. That's the kinda team I want.

The Big Change Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Big Change   The Big Change Icon_minitimevr okt 12, 2012 9:14 am

Avani schreef:
- Het gebeurt bij iedereen, je kan je dus ook nergens voor opgeven.

Dit staat ook bij de notes, dus ik was even in de war xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Akis
Hunter
Akis


Aantal berichten : 525
Punten : 49

Over jouw personage
Leeftijd: 18 Years
Groepsleider: Me.
Relatie: X

The Big Change Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Big Change   The Big Change Icon_minitimeza okt 13, 2012 2:19 am

Naam: Akis
Veranderd in: Feniks/Draak (wordt nog besloten)

Naam: Masaomi
Veranderd in: Griffioen
Terug naar boven Ga naar beneden
Nightmare Moon
Wezen
Nightmare Moon


Aantal berichten : 17
Punten : 0

Over jouw personage
Leeftijd: Old Enough {I think 8000 long years}
Groepsleider: Don't try to lead me.
Relatie: How dare you!?

The Big Change Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Big Change   The Big Change Icon_minitimezo okt 14, 2012 6:37 am

Sorry hele tijd niet on geweest :/

Naam: Eifi
Veranderd in: Mens

Naam: Moka
Veranderd in: Mens

Is het erg dat ik laat ben? Mag ik er nog bij PLEASE!
-I'm so evil-
Terug naar boven Ga naar beneden
Akis
Hunter
Akis


Aantal berichten : 525
Punten : 49

Over jouw personage
Leeftijd: 18 Years
Groepsleider: Me.
Relatie: X

The Big Change Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Big Change   The Big Change Icon_minitimezo okt 14, 2012 6:42 am

Je mag meedoen hoor!
Terug naar boven Ga naar beneden
Graeham
Wezen
Graeham


Aantal berichten : 296
Punten : 43

Over jouw personage
Leeftijd: 19 years
Groepsleider: /
Relatie: ...

The Big Change Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Big Change   The Big Change Icon_minitimezo okt 14, 2012 6:45 am

Ik kom er natuurlijk weer als laatste achter xD

Naam: Gwyn
Verandert in: Alicorn

Gray verliest gewoon zijn krachten, neem ik aan :3
Terug naar boven Ga naar beneden
Akis
Hunter
Akis


Aantal berichten : 525
Punten : 49

Over jouw personage
Leeftijd: 18 Years
Groepsleider: Me.
Relatie: X

The Big Change Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Big Change   The Big Change Icon_minitimezo okt 14, 2012 6:51 am

Doe maar mee! ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Graeham
Wezen
Graeham


Aantal berichten : 296
Punten : 43

Over jouw personage
Leeftijd: 19 years
Groepsleider: /
Relatie: ...

The Big Change Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Big Change   The Big Change Icon_minitimezo okt 14, 2012 6:53 am

Yay ^^ Ik mag dus ook het topic joinen waar jullie in bezig zijn als ik het goed begrepen heb, toch?
Terug naar boven Ga naar beneden
Akis
Hunter
Akis


Aantal berichten : 525
Punten : 49

Over jouw personage
Leeftijd: 18 Years
Groepsleider: Me.
Relatie: X

The Big Change Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Big Change   The Big Change Icon_minitimezo okt 14, 2012 6:54 am

Ja, hoor!
En je mag ook zelf topics aanmaken, maar wel bij de naam '[E3]' plaatsen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Graeham
Wezen
Graeham


Aantal berichten : 296
Punten : 43

Over jouw personage
Leeftijd: 19 years
Groepsleider: /
Relatie: ...

The Big Change Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Big Change   The Big Change Icon_minitimezo okt 14, 2012 6:58 am

Ok ^^
Ben al bezig met een postje ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





The Big Change Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Big Change   The Big Change Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
The Big Change
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» [E3] The Big Change

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Fanterria :: Aarde :: Informatie :: Events-
Ga naar: