Fanterria
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Random doodles

Ga naar beneden 
5 plaatsers
AuteurBericht
Cynthia
Explorer
Cynthia


Aantal berichten : 325
Punten : 58

Over jouw personage
Leeftijd: 19 jaar
Groepsleider:
Relatie: A broken heart is like a broken mirror. You’d be better of leaving it alone, rather than get hurt trying to fix it.

Random doodles Empty
BerichtOnderwerp: Random doodles   Random doodles Icon_minitimedi apr 02, 2013 9:25 am

Ik wilde nu al een tijdje wat tekenen met FA personages en ik heb eindelijk het ijs doorbroken Very Happy

Zie hier de almachtige Tetsuo en Masaomi:
Spoiler:

Meer art (doodles) volgens zodra ik meer tijd/zin/inspiratie heb en misschien doe ik ooit nog wel requests :3
Terug naar boven Ga naar beneden
Creon
Wezen
Creon


Aantal berichten : 82
Punten : 23

Over jouw personage
Leeftijd: 18 years
Groepsleider: Don't need one.
Relatie: You're asking this because...?

Random doodles Empty
BerichtOnderwerp: Re: Random doodles   Random doodles Icon_minitimedi apr 02, 2013 10:48 pm

Awesome Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Masaomi
Administrator en Carer
Masaomi


Aantal berichten : 699
Punten : 87

Over jouw personage
Leeftijd: 16 Years
Groepsleider: -
Relatie: Ilva♥The best proof of love is trust.

Random doodles Empty
BerichtOnderwerp: Re: Random doodles   Random doodles Icon_minitimewo apr 03, 2013 6:05 am

Waar ken ik die houding nou van? o.o
Maar goed,

AWESOME! Very Happy
Het wordt eens tijd dat ik ook mijn stuff op FA ga plaatsen
*heeft laatst Tears getekend op een wolf/ijsbeer-beest*
Terug naar boven Ga naar beneden
Cynthia
Explorer
Cynthia


Aantal berichten : 325
Punten : 58

Over jouw personage
Leeftijd: 19 jaar
Groepsleider:
Relatie: A broken heart is like a broken mirror. You’d be better of leaving it alone, rather than get hurt trying to fix it.

Random doodles Empty
BerichtOnderwerp: Re: Random doodles   Random doodles Icon_minitimewo apr 03, 2013 7:32 am

Thanks~ <3
Oh en de houding heb ik een beetje gespiekt van een Naruto official Art ding, maar puur en alleen voor de handen want... Handen. Ja.

Handen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Masaomi
Administrator en Carer
Masaomi


Aantal berichten : 699
Punten : 87

Over jouw personage
Leeftijd: 16 Years
Groepsleider: -
Relatie: Ilva♥The best proof of love is trust.

Random doodles Empty
BerichtOnderwerp: Re: Random doodles   Random doodles Icon_minitimewo apr 03, 2013 7:34 am

Vandaar dat ik de houding dus herkende x'D
En ja handen zijn .. handen =.='
Moeilijkst tekenbare dingen ooit!
Bij het tekenen van Tears had ik hem maar handschoentjes gegeven, zodat ik weinig met de handen hoefde te frummelen :3.

Terug naar boven Ga naar beneden
Cynthia
Explorer
Cynthia


Aantal berichten : 325
Punten : 58

Over jouw personage
Leeftijd: 19 jaar
Groepsleider:
Relatie: A broken heart is like a broken mirror. You’d be better of leaving it alone, rather than get hurt trying to fix it.

Random doodles Empty
BerichtOnderwerp: Re: Random doodles   Random doodles Icon_minitimewo apr 03, 2013 7:42 am

Yep. Ik vond de houding ook gewoon bij die twee passen. Zelfs voor ik dat Naruto ding zag had ik ongeveer zo'n houding voor ze in gedachten :3

Klopt! En voeten. Ugh! Hoe vaak ik wel niet geragequit heb door handen en voeten >__<
Terug naar boven Ga naar beneden
Cynthia
Explorer
Cynthia


Aantal berichten : 325
Punten : 58

Over jouw personage
Leeftijd: 19 jaar
Groepsleider:
Relatie: A broken heart is like a broken mirror. You’d be better of leaving it alone, rather than get hurt trying to fix it.

Random doodles Empty
BerichtOnderwerp: Re: Random doodles   Random doodles Icon_minitimedi jul 08, 2014 2:00 am

Laat ik ook maar weer eens wat art plaatsen, aangezien ik nog wel wat bezig ben geweest met FA. Vorig jaar zomer (geloof ik) heb ik nog twee tekeningen gemaakt van mijn eigen characters puur uit verveling. Ik had weinig tot geen references, however, dus ik moest even roeien met de riemen die ik had. Zo klopt Tetsuo's haar bijvoorbeeld niet oeps. Anyway:
Spoiler:
Spoiler:

En eergisteren besloot ik om weer even wat te doodlen, alweer puur uit verveling, alleen dit keer ben ik mijn enige gum kwijt dus alles wat je hier ziet is meteen in één keer getekend. Ik mis mijn gum ontzettend, by the way.
Spoiler:
Naast de schets staat 'Coal/onyx/obsidian shipping' omdat ik het even grappig vond een shipnaam te bedenken. De woorden hebben met hun haarkleur te maken.

Ik ben het meeste trots op de laatste tekening natuurlijk, maar ik vind die van Cynthia alleen ook nog steeds best awesome gedaan (al zeg ik het zelf). Heh.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ilva
Moderator en Wezen
Ilva


Aantal berichten : 486
Punten : 92

Over jouw personage
Leeftijd: 17 jaar
Groepsleider: -
Relatie: Masaomi ♥

Random doodles Empty
BerichtOnderwerp: Re: Random doodles   Random doodles Icon_minitimedi jul 08, 2014 4:23 am

Ze zien er echt prachtig uit! Ik ben vooral fan van die laatste Very Happy Die is echt geweldig gelukt, zo zonder gum! Ik kan niet kiezen tussen coal en onyx shipping...
Terug naar boven Ga naar beneden
Cynthia
Explorer
Cynthia


Aantal berichten : 325
Punten : 58

Over jouw personage
Leeftijd: 19 jaar
Groepsleider:
Relatie: A broken heart is like a broken mirror. You’d be better of leaving it alone, rather than get hurt trying to fix it.

Random doodles Empty
BerichtOnderwerp: Re: Random doodles   Random doodles Icon_minitimedi jul 08, 2014 4:39 am

I knew it haha. Ik ook though, ook al is het mijn eigen art. Thanks! Dat is één van de redenen dat ik die het beste vind :') Ik kan niet eens kiezen uit ze alle drie oeps
Terug naar boven Ga naar beneden
Graeham
Wezen
Graeham


Aantal berichten : 296
Punten : 43

Over jouw personage
Leeftijd: 19 years
Groepsleider: /
Relatie: ...

Random doodles Empty
BerichtOnderwerp: Re: Random doodles   Random doodles Icon_minitimedi jul 08, 2014 5:08 am

Je mag er ook trots op zijn hoor :') Zullen we dan voor coal gaan?
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Random doodles Empty
BerichtOnderwerp: Re: Random doodles   Random doodles Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Random doodles
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Fanterria :: Aarde :: Off-topic :: Creatief :: Tekeningen-
Ga naar: