Fanterria
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Questions!

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Mauromír
Nieuweling
Mauromír


Aantal berichten : 4
Punten : 1

Over jouw personage
Leeftijd: Remains a mystery
Groepsleider: On my own -
Relatie: Endlessly solo

Questions! Empty
BerichtOnderwerp: Questions!   Questions! Icon_minitimeza apr 06, 2013 6:58 am

Hola c:
Ik heb alle regels en informatietopics doorgelezen en ik denk dat ik het allemaal wel begrepen heb, op een paar puntjes na. En ik dacht, ik vraag het toch maar even voor de zekerheid voor ik de mist inga. Dus hier komen ze ^^

1. Ik heb een wezen aangevraagd en ik heb nu waarschijnlijk mijn rang gekregen, want mijn naam is blauw. Mag ik nu al beginnen in de RPG of moet ik nog ergens op wachten?

2. Hoe zit het met de huidige verhaallijnen? Is er ergens een strijd bezig waar draken en dergelijke bij zijn betrokken, en dat ik op mijn hoede moet zijn waar ik ga? In welke gebieden mag ik nu bijvoorbeeld zeg maar als draak zijnde wel komen en in welke niet?

3. Ik heb begrepen dat heksen en nog een ander wezen magie kunnen gebruiken. Hoe zit dat met draken - kunnen zij wel gewoon vuur spuwen?

Alvast bedankt (^w^)/

Terug naar boven Ga naar beneden
Masaomi
Administrator en Carer
Masaomi


Aantal berichten : 699
Punten : 87

Over jouw personage
Leeftijd: 16 Years
Groepsleider: -
Relatie: Ilva♥The best proof of love is trust.

Questions! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Questions!   Questions! Icon_minitimeza apr 06, 2013 7:20 am

Ten eerste, welkom op FA , Night!

En ik zal mijn best doen om je vragen te beantwoorden! ;-)

1.Je mag als het goed is gelijk in de RPG starten.

2.Er is een momentele evenement waarin het kort gezegd alle wezens én mensen betrokken bij zijn. De topic over de event is te berieken via een klikje. En als draak ben je verder vrij om te gaan posten waar je wil in de RPG. In de gebieden staan enkel aangegeven wat voor een soort terrein is en welke wezens er wonen, maar dat verplicht je niet om als wezen daar enkel te RPG'en. Dat beperkt nogal de vrijheid die je als RPG'er hebt.

3.Alle draken kunnen gewoon vuur spuwen.

Graag gedaan, btw.! ;-)
Terug naar boven Ga naar beneden
Mauromír
Nieuweling
Mauromír


Aantal berichten : 4
Punten : 1

Over jouw personage
Leeftijd: Remains a mystery
Groepsleider: On my own -
Relatie: Endlessly solo

Questions! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Questions!   Questions! Icon_minitimeza apr 06, 2013 7:26 am

Aah. Oké, bedankt!
Dat schept wat meer duidelijkheid haha ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Questions! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Questions!   Questions! Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Questions!
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Fanterria :: Aarde :: Helpdesk-
Ga naar: