Fanterria
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Kletstopic

Ga naar beneden 
+29
Rüna
Kalysta
Aurik
Undertaker
Ariadne
Armai
Akis
Gwyn
Avani
Derek
Lavi
Sayonara
Terorfang
Arnoud
Graeham
Moka
Yern
Kirito
Tetsuo
codenaam666
Renesmee
Ilva
Pelangi
Cynthia
Nihal
Twilight
Bo
Masaomi
Creon
33 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 20 ... 25  Volgende
AuteurBericht
Ilva
Moderator en Wezen
Ilva


Aantal berichten : 486
Punten : 92

Over jouw personage
Leeftijd: 17 jaar
Groepsleider: -
Relatie: Masaomi ♥

Kletstopic - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic   Kletstopic - Pagina 16 Icon_minitimeza sep 28, 2013 1:57 am

Wie weet... Ik denk dat vooral Ilva en Armai kanshebbers zijn... Maar goed, ik zal het wel ontdekken XD
Natuurlijk hangt het er ook vanaf of ik inspiratie heb of niet :3
Terug naar boven Ga naar beneden
Kirito
Junior
Kirito


Aantal berichten : 59
Punten : 15

Over jouw personage
Leeftijd: 15 Jaar
Groepsleider: X
Relatie: X

Kletstopic - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic   Kletstopic - Pagina 16 Icon_minitimeza sep 28, 2013 1:59 am

Dat is ook weer zo, hoewel het vooral aan ligt dat je zelfs inspiratieloos gemakkelijk met een account kan RPG'en xD

@Rolo: GOOD CHOICE OF MUSIC! =D

--
Mag ik btw. anders met Kirito de topic binnenvallen tussen Rolo en Gray, of liever niet? ^^'
Terug naar boven Ga naar beneden
Ilva
Moderator en Wezen
Ilva


Aantal berichten : 486
Punten : 92

Over jouw personage
Leeftijd: 17 jaar
Groepsleider: -
Relatie: Masaomi ♥

Kletstopic - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic   Kletstopic - Pagina 16 Icon_minitimeza sep 28, 2013 2:08 am

Hm... True :3 Dan denk ik toch dat het vooral met Ilva is, nu ze in feite drie verschillende lichamen heeft. Dat zorgt voor net wat meer inspiratie xD
---
Van mij mag het :3
Terug naar boven Ga naar beneden
Cynthia
Explorer
Cynthia


Aantal berichten : 325
Punten : 58

Over jouw personage
Leeftijd: 19 jaar
Groepsleider:
Relatie: A broken heart is like a broken mirror. You’d be better of leaving it alone, rather than get hurt trying to fix it.

Kletstopic - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic   Kletstopic - Pagina 16 Icon_minitimeza sep 28, 2013 2:09 am

Lang leven de accjes die met zichzelf in de knoop liggen!(?) 
En is goed hoor Femke c:

@Olga; I don't mind. & Thanks ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Ilva
Moderator en Wezen
Ilva


Aantal berichten : 486
Punten : 92

Over jouw personage
Leeftijd: 17 jaar
Groepsleider: -
Relatie: Masaomi ♥

Kletstopic - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic   Kletstopic - Pagina 16 Icon_minitimeza sep 28, 2013 2:13 am

Stiekem is dat toch weer zielig voor die accs xD

@Olga: Als je wil, mag jij wel als eerste bij het topic reageren, ik kan toch niet posten vóór 19:00
Terug naar boven Ga naar beneden
Kirito
Junior
Kirito


Aantal berichten : 59
Punten : 15

Over jouw personage
Leeftijd: 15 Jaar
Groepsleider: X
Relatie: X

Kletstopic - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic   Kletstopic - Pagina 16 Icon_minitimeza sep 28, 2013 2:28 am

Dat is waar, maar ach. Niemand kan leven zonder enige problemen te hebben met zichzelf en om ermee te leven en deze aan te gaan, dat zorgt voor inspiratie, niet waar?

@Femke: Is prima, ik zal wel eerst even lunchen. 

@Rolo: Van dat lied heb ik btw. nog een andere versie gehoord m.b.v. van een animé die ik toen der tijd keek.
Spoiler:
Zal het leuk zijn als ik Kirito deze versie van laat zingen? c:
Terug naar boven Ga naar beneden
Cynthia
Explorer
Cynthia


Aantal berichten : 325
Punten : 58

Over jouw personage
Leeftijd: 19 jaar
Groepsleider:
Relatie: A broken heart is like a broken mirror. You’d be better of leaving it alone, rather than get hurt trying to fix it.

Kletstopic - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic   Kletstopic - Pagina 16 Icon_minitimeza sep 28, 2013 2:52 am

True, true. Plus dat het een goede manier is om van je frustratie af te komen; het van je af te schrijven c:

Ah, de non-rap versie van de rap versie. If that made sense. Het originele nummer, maar dan beter <3 Alhoewel het dit keer Hayley mist xD /shot
Doen! *-*
Terug naar boven Ga naar beneden
Ilva
Moderator en Wezen
Ilva


Aantal berichten : 486
Punten : 92

Over jouw personage
Leeftijd: 17 jaar
Groepsleider: -
Relatie: Masaomi ♥

Kletstopic - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic   Kletstopic - Pagina 16 Icon_minitimeza sep 28, 2013 2:59 am

Het probleem is dat ik eerlijk gezegd geen grote problemen heb die ook nog eens in de RPG kunnen worden gebruikt... Huiswerkstress en "ex-stiefvaders" komen niet zo snel voor in Fanterria :3
Terug naar boven Ga naar beneden
Cynthia
Explorer
Cynthia


Aantal berichten : 325
Punten : 58

Over jouw personage
Leeftijd: 19 jaar
Groepsleider:
Relatie: A broken heart is like a broken mirror. You’d be better of leaving it alone, rather than get hurt trying to fix it.

Kletstopic - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic   Kletstopic - Pagina 16 Icon_minitimeza sep 28, 2013 3:05 am

Het hoeft ook niet per se in de RPG zelf voor te komen... Het kan ook in het verleden zijn gebeurd van je acc? c: /wijst naar Cynthia
Ik ken je stiefvader probleem maar al te goed though xD Het zal niet geheel hetzelfde zijn... maarja.
Terug naar boven Ga naar beneden
Masaomi
Administrator en Carer
Masaomi


Aantal berichten : 699
Punten : 87

Over jouw personage
Leeftijd: 16 Years
Groepsleider: -
Relatie: Ilva♥The best proof of love is trust.

Kletstopic - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic   Kletstopic - Pagina 16 Icon_minitimeza sep 28, 2013 3:33 am

Masaomi's post werd heel wat langer dan ik eerlijk gezegd verwacht had ...
Anyway, ik zal nu maar met Kirito's post aan de gang gaan en zien wat eruit komt. Geen idee of die langer wordt dan die van Masaomi of een alledaagse Vincent post c:


EDIT: Kirito was juist mijn uitlaatklep en de rest van mijn accounts nauwelijks. Met hem had ik enkele nare herinneringen aan het licht gebracht en door zijn 'bestaan' kan ik ook eens zien wat voor fouten hij maakt en wat de gevolgen hiervan zijn om zelfals persoon op mijn hoede voor te zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
Graeham
Wezen
Graeham


Aantal berichten : 296
Punten : 43

Over jouw personage
Leeftijd: 19 years
Groepsleider: /
Relatie: ...

Kletstopic - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic   Kletstopic - Pagina 16 Icon_minitimema sep 30, 2013 6:43 am

Skype leidt me echt af van het posten... Ik heb welgeteld één alinea voor Gray, en hij is Cynthia nog niet eens tegengekomen... *zucht*
Terug naar boven Ga naar beneden
Cynthia
Explorer
Cynthia


Aantal berichten : 325
Punten : 58

Over jouw personage
Leeftijd: 19 jaar
Groepsleider:
Relatie: A broken heart is like a broken mirror. You’d be better of leaving it alone, rather than get hurt trying to fix it.

Kletstopic - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic   Kletstopic - Pagina 16 Icon_minitimema sep 30, 2013 7:50 am

Ahaha, zo herkenbaar xD Ik heb inmiddels al mijn inspiratie gestopt in een fanfic... Terwijl ik nog huiswerk heb. En deze week een project wordt opgestart. Good job me!
Terug naar boven Ga naar beneden
Graeham
Wezen
Graeham


Aantal berichten : 296
Punten : 43

Over jouw personage
Leeftijd: 19 years
Groepsleider: /
Relatie: ...

Kletstopic - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic   Kletstopic - Pagina 16 Icon_minitimevr okt 25, 2013 7:02 am

EINDELIJK VAKANTIE! La! Man, daar ben ik echt aan toe. Elke dag doodmoe thuiskomen van school is niet bepaald fijn...
Terug naar boven Ga naar beneden
Cynthia
Explorer
Cynthia


Aantal berichten : 325
Punten : 58

Over jouw personage
Leeftijd: 19 jaar
Groepsleider:
Relatie: A broken heart is like a broken mirror. You’d be better of leaving it alone, rather than get hurt trying to fix it.

Kletstopic - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic   Kletstopic - Pagina 16 Icon_minitimevr okt 25, 2013 9:21 am

I know the feel Femke. Mijn vakantie zit er helaas alweer op, heb inmiddels alweer een hele week school gehad ^^; Oh well, aankomende week is interweek met hier en daar wat vrije uren. Plus geen huiswerk. Bonus~
Terug naar boven Ga naar beneden
Kirito
Junior
Kirito


Aantal berichten : 59
Punten : 15

Over jouw personage
Leeftijd: 15 Jaar
Groepsleider: X
Relatie: X

Kletstopic - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic   Kletstopic - Pagina 16 Icon_minitimevr okt 25, 2013 6:24 pm

Dat is idd. nice!
Ik heb nog vakantie, maar heb volgende week een tentamenweek met drie toetsen. Ik ben zelfs twee van de vijf dagen vrij! Dat is wel aardig c:
Terug naar boven Ga naar beneden
Ilva
Moderator en Wezen
Ilva


Aantal berichten : 486
Punten : 92

Over jouw personage
Leeftijd: 17 jaar
Groepsleider: -
Relatie: Masaomi ♥

Kletstopic - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic   Kletstopic - Pagina 16 Icon_minitimeza nov 02, 2013 8:40 pm

Gisteren mijn verjaardagsfeest gevierd. Niet dat ik veel andere dingen deed dan gewoon zitten en luisteren naar wat mijn familie te zeggen had... xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Masaomi
Administrator en Carer
Masaomi


Aantal berichten : 699
Punten : 87

Over jouw personage
Leeftijd: 16 Years
Groepsleider: -
Relatie: Ilva♥The best proof of love is trust.

Kletstopic - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic   Kletstopic - Pagina 16 Icon_minitimeza nov 02, 2013 10:16 pm

Lol, gisteren was ik ook bij een verjaardagsfeestje van twee mensen. Het was heel leuk =D!
En een hele late gefeliciteerd c:, maar hoezo heb je geen vrienden uitgenodigd en luisterde je enkel naar je familieleden?
Terug naar boven Ga naar beneden
Ilva
Moderator en Wezen
Ilva


Aantal berichten : 486
Punten : 92

Over jouw personage
Leeftijd: 17 jaar
Groepsleider: -
Relatie: Masaomi ♥

Kletstopic - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic   Kletstopic - Pagina 16 Icon_minitimezo nov 03, 2013 1:13 am

Bedankt ^^ En ik heb geen vrienden uitgenodigd omdat ze 150 kilometer hier vandaan wonen en omdat ik hier nog niet echt vrienden heb... En ik kon niet veel anders doen dan luisteren, ik had niets te vertellen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Masaomi
Administrator en Carer
Masaomi


Aantal berichten : 699
Punten : 87

Over jouw personage
Leeftijd: 16 Years
Groepsleider: -
Relatie: Ilva♥The best proof of love is trust.

Kletstopic - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic   Kletstopic - Pagina 16 Icon_minitimezo nov 03, 2013 1:26 am

Ai, dat is inderdaad niet zo fijn. Hopelijk maak je wel nog snel nieuwe vrienden die je kunt uitnodigen, en oké c:
Je kan toch anders wat vertellen over FA? *wink*
Terug naar boven Ga naar beneden
Ilva
Moderator en Wezen
Ilva


Aantal berichten : 486
Punten : 92

Over jouw personage
Leeftijd: 17 jaar
Groepsleider: -
Relatie: Masaomi ♥

Kletstopic - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic   Kletstopic - Pagina 16 Icon_minitimezo nov 03, 2013 1:35 am

Er zijn al een aantal klasgenoten met wie ik het goed kan vinden, dus ik hoop dat dat inderdaad goeie vrienden worden ^^
Had gekund, maar dan hadden ze het vast weer verward met Narnia :3
Terug naar boven Ga naar beneden
Cynthia
Explorer
Cynthia


Aantal berichten : 325
Punten : 58

Over jouw personage
Leeftijd: 19 jaar
Groepsleider:
Relatie: A broken heart is like a broken mirror. You’d be better of leaving it alone, rather than get hurt trying to fix it.

Kletstopic - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic   Kletstopic - Pagina 16 Icon_minitimezo nov 03, 2013 3:54 am

Ah, van mij ook nog een extreem late gefeliciteerd Femke! D:
Hopelijk heb je wel wat leuke cadeaus gekregen? :3
Terug naar boven Ga naar beneden
Undertaker
Nieuweling
Undertaker


Aantal berichten : 6
Punten : 1

Over jouw personage
Leeftijd: » much older than your granny
Groepsleider: » i've chosen the lonely path a long time ago
Relatie: » even though I told him to hold each and every soul dear. because you hold great power, you gradually fail to understand the importance of things that cannot be recovered. you will realize once it's too late.

Kletstopic - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic   Kletstopic - Pagina 16 Icon_minitimedi nov 05, 2013 3:18 am

hee hee, long time no see ~ <3 oh well, beter laat dan nooit lijkt me 8D

edit; zonder ~ ik vond de animatie niet vloeiend genoeg, heheh.
Terug naar boven Ga naar beneden
Graeham
Wezen
Graeham


Aantal berichten : 296
Punten : 43

Over jouw personage
Leeftijd: 19 years
Groepsleider: /
Relatie: ...

Kletstopic - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic   Kletstopic - Pagina 16 Icon_minitimedi nov 05, 2013 5:53 am

....Het feit dat ik geen BB kijk en toch meteen daaraan dacht toen ik "Undertaker" zag staan... XD
In ieder geval, welkom terug! ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Undertaker
Nieuweling
Undertaker


Aantal berichten : 6
Punten : 1

Over jouw personage
Leeftijd: » much older than your granny
Groepsleider: » i've chosen the lonely path a long time ago
Relatie: » even though I told him to hold each and every soul dear. because you hold great power, you gradually fail to understand the importance of things that cannot be recovered. you will realize once it's too late.

Kletstopic - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic   Kletstopic - Pagina 16 Icon_minitimedi nov 05, 2013 6:26 am

huhuhu, ik heb een lichte kuro verslaving ontwikkeld 8D

arigato ~
Terug naar boven Ga naar beneden
Ilva
Moderator en Wezen
Ilva


Aantal berichten : 486
Punten : 92

Over jouw personage
Leeftijd: 17 jaar
Groepsleider: -
Relatie: Masaomi ♥

Kletstopic - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic   Kletstopic - Pagina 16 Icon_minitimedi nov 05, 2013 7:17 am

Ik snap je wel, ik heb ook zo veel bijna-verslavingen gehad aan anime *wijst naar Gray en Kyo* xD
En dankzij een paar Kuro-fan vrienden van mij kan ik "Undertaker" niet meer anders lezen dan "Un-der-ta-kâh~" ^^"

Ga je trouwens ook weer actief worden met Lavi?
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Kletstopic - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic   Kletstopic - Pagina 16 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Kletstopic
Terug naar boven 
Pagina 16 van 25Ga naar pagina : Vorige  1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 20 ... 25  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Kletstopic
» Kletstopic

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Fanterria :: Aarde :: Off-topic :: Kletshoekje-
Ga naar: