Fanterria
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Kletstopic

Ga naar beneden 
+29
Rüna
Kalysta
Aurik
Undertaker
Ariadne
Armai
Akis
Gwyn
Avani
Derek
Lavi
Sayonara
Terorfang
Arnoud
Graeham
Moka
Yern
Kirito
Tetsuo
codenaam666
Renesmee
Ilva
Pelangi
Cynthia
Nihal
Twilight
Bo
Masaomi
Creon
33 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 25  Volgende
AuteurBericht
Gwyn
Bekend
Gwyn


Aantal berichten : 130
Punten : 26

Over jouw personage
Leeftijd: 16 ans
Groepsleider: -
Relatie: Quoi?

Kletstopic - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic   Kletstopic - Pagina 19 Icon_minitimedo jul 17, 2014 1:32 am

Dat is echt puur toeval. Ik heb nog nooit over Inazuma Eleven gehoord xD Bij zijn character sheet staat zijn volledige afbeelding, daar kan je wel vergelijken ^^ En bedankt!
Terug naar boven Ga naar beneden
Pelangi
Hunter
Pelangi


Aantal berichten : 513
Punten : 54

Over jouw personage
Leeftijd: 17
Groepsleider: X
Relatie: X

Kletstopic - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic   Kletstopic - Pagina 19 Icon_minitimedo jul 17, 2014 1:41 am

Aaaah eindelijk snk uitgekeken, geweldige anime <3
All hail potato girl!
Terug naar boven Ga naar beneden
Ilva
Moderator en Wezen
Ilva


Aantal berichten : 486
Punten : 92

Over jouw personage
Leeftijd: 17 jaar
Groepsleider: -
Relatie: Masaomi ♥

Kletstopic - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic   Kletstopic - Pagina 19 Icon_minitimedo jul 17, 2014 2:11 am

SnK is echt geweldig! Ik ben er lichtelijk door geobsedeerd (dus cosplay, actiefiguur van Eren,...) xD
Is she still running?

---
Oké, ik ga nooit meer oude topics doorlezen om te zien hoe een bepaalde NPC eruit zag en zich gedroeg twee jaar geleden. Dat is gewoon veel te pijnlijk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Avani
Administrator en Wezen
Avani


Aantal berichten : 524
Punten : 94

Over jouw personage
Leeftijd: 20 jaar
Groepsleider: Just me :)
Relatie: Geen.

Kletstopic - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic   Kletstopic - Pagina 19 Icon_minitimedo jul 17, 2014 4:44 am

Ik ben moe :0 Na het eten dan maar even douchen om wakker te blijven XD We eten patat ^^

--

Ik ben btw een tijd geleden anime gaan kijken. Nooit gedacht dat ik dat zou doen .__. Iig ben ik getraumatiseerd door de een. Nu kijk ik de andere.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://fanterria.actieforum.com
Ilva
Moderator en Wezen
Ilva


Aantal berichten : 486
Punten : 92

Over jouw personage
Leeftijd: 17 jaar
Groepsleider: -
Relatie: Masaomi ♥

Kletstopic - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic   Kletstopic - Pagina 19 Icon_minitimedo jul 17, 2014 4:58 am

Door welke ben je getraumatiseerd, als ik vragen mag? Ik ken wel een aantal titels die nogal... traumatiserend zijn... xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Avani
Administrator en Wezen
Avani


Aantal berichten : 524
Punten : 94

Over jouw personage
Leeftijd: 20 jaar
Groepsleider: Just me :)
Relatie: Geen.

Kletstopic - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic   Kletstopic - Pagina 19 Icon_minitimedo jul 17, 2014 5:24 am

Ilva schreef:
Door welke ben je getraumatiseerd, als ik vragen mag? Ik ken wel een aantal titels die nogal... traumatiserend zijn... xD

Corpse Party: Tortured Souls. Haha. Ha. Ha. T_T
Naja, het is gebaseerd op de game, dus om het echt te begrijpen moet je het spel hebben gespeeld. En omdat ik de gameplay had gezien, die niet minder erg was, werd ik nieuwsgierig naar de animé. Nou, ik heb het geweten ._.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://fanterria.actieforum.com
Ilva
Moderator en Wezen
Ilva


Aantal berichten : 486
Punten : 92

Over jouw personage
Leeftijd: 17 jaar
Groepsleider: -
Relatie: Masaomi ♥

Kletstopic - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic   Kletstopic - Pagina 19 Icon_minitimedo jul 17, 2014 5:47 am

Hm, die ken ik niet. Ergens had je wel kunnen raden waar het over ging door naar de titel te kijken, of niet? :3 Of dat is typisch iets voor mij xD
Als je wil kan ik je wel wat anime aanraden die wat minder traumatiserend zijn. Zelfs het tegenovergestelde daarvan :')
Terug naar boven Ga naar beneden
Avani
Administrator en Wezen
Avani


Aantal berichten : 524
Punten : 94

Over jouw personage
Leeftijd: 20 jaar
Groepsleider: Just me :)
Relatie: Geen.

Kletstopic - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic   Kletstopic - Pagina 19 Icon_minitimedo jul 17, 2014 5:54 am

Is idd zo, maar ja. Daarbij is de game vooral gericht op verhaallijn en de animé vooral gericht op hoe iedereen doodgaat Razz Maar echt heel traumatiserend was het ook niet echt Razz

En ty, maar op het moment kijk ik SnK, dus ben ik wel even zoet XD
Terug naar boven Ga naar beneden
https://fanterria.actieforum.com
Ilva
Moderator en Wezen
Ilva


Aantal berichten : 486
Punten : 92

Over jouw personage
Leeftijd: 17 jaar
Groepsleider: -
Relatie: Masaomi ♥

Kletstopic - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic   Kletstopic - Pagina 19 Icon_minitimedo jul 17, 2014 6:03 am

Dat kan ook xD

SnK is één van mijn favorieten, maar het kan wel zijn dat je af en toe een zakdoek nodig hebt. xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Masaomi
Administrator en Carer
Masaomi


Aantal berichten : 699
Punten : 87

Over jouw personage
Leeftijd: 16 Years
Groepsleider: -
Relatie: Ilva♥The best proof of love is trust.

Kletstopic - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic   Kletstopic - Pagina 19 Icon_minitimedo jul 17, 2014 7:32 am

Corpse Party is gewoon.... traumatiserend, soort van. Je kijkt ook vrij ernstige animé, Leonie, kijk anders nu je zo bezig bent Elfen Lied en Evangelion. Blijkbaar is dat meer je genre Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Cynthia
Explorer
Cynthia


Aantal berichten : 325
Punten : 58

Over jouw personage
Leeftijd: 19 jaar
Groepsleider:
Relatie: A broken heart is like a broken mirror. You’d be better of leaving it alone, rather than get hurt trying to fix it.

Kletstopic - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic   Kletstopic - Pagina 19 Icon_minitimedo jul 17, 2014 8:03 am

CORPSE PARTY. UGH. De feels ;__;
Ik heb de anime expres vermeden. Ik kan niet tegen zulke dingen en tegelijkertijd ben ik wel nieuwsgierig, maar de game was zo goed en ik hou van Seiko en ik ugh ik twijfel ontzettend. Maar het lijkt me beter dat ik toch maar niet kijk x'D
Terug naar boven Ga naar beneden
Avani
Administrator en Wezen
Avani


Aantal berichten : 524
Punten : 94

Over jouw personage
Leeftijd: 20 jaar
Groepsleider: Just me :)
Relatie: Geen.

Kletstopic - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic   Kletstopic - Pagina 19 Icon_minitimedo jul 17, 2014 8:32 am

@Olga: Ja maar ik ben ook ernstig XD Jk. Maar ik keek het eigenlijk door die gameplay. Je weet dat ik normaal geen animé kijk XD Iig maak ik nu eerst SnK af en dan zie ik wel verder :3

@Rolo: Ikr, ik moest ook half huilen toen Seiko dood ging Ö Maar de animé is vooral gericht op het doodgaan. Like bijna iedereen gaat dood :0
Terug naar boven Ga naar beneden
https://fanterria.actieforum.com
Masaomi
Administrator en Carer
Masaomi


Aantal berichten : 699
Punten : 87

Over jouw personage
Leeftijd: 16 Years
Groepsleider: -
Relatie: Ilva♥The best proof of love is trust.

Kletstopic - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic   Kletstopic - Pagina 19 Icon_minitimedo jul 17, 2014 11:14 am

Ik had Pewds playthrough van gezien, ik werd echt niet vrolijk om de manier waarop Seiko stierf. Damn..
Terug naar boven Ga naar beneden
Pelangi
Hunter
Pelangi


Aantal berichten : 513
Punten : 54

Over jouw personage
Leeftijd: 17
Groepsleider: X
Relatie: X

Kletstopic - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic   Kletstopic - Pagina 19 Icon_minitimedo jul 17, 2014 1:01 pm

Ik las dat hele corpse party als cosplay part en was heel even verbaasd..
En holy, vrienin maakt fursona van me,lijkt   perongeluk op nion, nu drie keer raden hoe hij heet 8D

@olga. zal kijken of ik morgen nog genoeg tijd heb na de voedselbank om te posten ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Avani
Administrator en Wezen
Avani


Aantal berichten : 524
Punten : 94

Over jouw personage
Leeftijd: 20 jaar
Groepsleider: Just me :)
Relatie: Geen.

Kletstopic - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic   Kletstopic - Pagina 19 Icon_minitimedo jul 17, 2014 11:20 pm

Meh, allemaal belangrijke dingen regelen. Yay voor 18 en dus volwassen zijn T_T
Maar ja, het moet even, en op zich kan het best wel snel geregeld worden. Nu nog alleen de zaken voor de vakantie regelen Razz

Ik zal wss vanavond bij Aurik reageren, anders wordt het morgen. In het ergste geval zondag ;]
Bij Kalysta moet ik nog even kijken wat ik van haar karakter kan maken, aangezien ze een best apart type wordt XD, maar op zich kan het topic al aangemaakt worden, als je daar nog niet mee bezig was ;]

Ik voel me stiekem best volwassen, zo op het bed met de laptop op schoot, volwassen zaken aan het regelen XD (en op FA zitten natuurlijk Razz)
Terug naar boven Ga naar beneden
https://fanterria.actieforum.com
Ilva
Moderator en Wezen
Ilva


Aantal berichten : 486
Punten : 92

Over jouw personage
Leeftijd: 17 jaar
Groepsleider: -
Relatie: Masaomi ♥

Kletstopic - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic   Kletstopic - Pagina 19 Icon_minitimevr jul 18, 2014 2:38 am

Mijn posts gaan waarschijnlijk wat aan de late kant zijn, ik kan me niet goed concentreren in deze warmte. Zelfs binnen is het 25 graden in een huis waar het meestal niet eens 20 graden is >.<
Terug naar boven Ga naar beneden
Avani
Administrator en Wezen
Avani


Aantal berichten : 524
Punten : 94

Over jouw personage
Leeftijd: 20 jaar
Groepsleider: Just me :)
Relatie: Geen.

Kletstopic - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic   Kletstopic - Pagina 19 Icon_minitimevr jul 18, 2014 3:01 am

Kan ik me best goed voorstellen :0 Ik moest net foto's laten maken en daar moet ik degelijk op gekleed zijn. Aka moest ik met veel te warme kleren door de binnenstad fietsen. Terwijl het 30 graden is hier in Groningen *cries*

Ik trek zometeen mooi weer mijn rokje en grijze top aan hoor. Tis me veel te warm in deze broek en shirt met lange mouwen Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
https://fanterria.actieforum.com
Cynthia
Explorer
Cynthia


Aantal berichten : 325
Punten : 58

Over jouw personage
Leeftijd: 19 jaar
Groepsleider:
Relatie: A broken heart is like a broken mirror. You’d be better of leaving it alone, rather than get hurt trying to fix it.

Kletstopic - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic   Kletstopic - Pagina 19 Icon_minitimevr jul 18, 2014 6:50 am

Ik heb de playthrough als eerste van Cry gezien en was eigenlijk een beetje verkocht aan het concept. Beetje jammer van m'n fave, maar dat ben ik inmiddels wel gewend. Pewds deed een ok job met het spelen van het spel - had eigenlijk verwacht dat hij het geduld er niet voor had, maar hij verpeste het gelukkig niet. Ik heb hem niet helemaal afgekeken van Pewds though, maar dat doe ik vast nog wel een keer.

Seiko's dood brak echt mijn hart. Niet alleen omdat ze mijn fave was, maar ook door Naomi en alle andere stuff die eromheen zat. Soms, op eenzame avonden, huil ik nog steeds om haar ;_; /shot
Terug naar boven Ga naar beneden
Aurik
Nieuweling
Aurik


Aantal berichten : 12
Punten : 10

Over jouw personage
Leeftijd: 17 Jaar
Groepsleider:
Relatie: Geen.

Kletstopic - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic   Kletstopic - Pagina 19 Icon_minitimevr jul 18, 2014 6:58 am

Ik overleef deze dagen door naat Zandvoort te gaan voor verkoeling. Heerlijk als je echter zwaar klunzig je bikini uitdoet om droge stuff aan te trekken. Voortaan de wc gebruiken.. Verder ontroerde mij ook de dood van Seiko, maar niet zo dramatisch. Het bleef echter pijnlijk om de personage's om haar te zien janken. Ik ben al blij dat er enkele bleven leven.
Terug naar boven Ga naar beneden
Avani
Administrator en Wezen
Avani


Aantal berichten : 524
Punten : 94

Over jouw personage
Leeftijd: 20 jaar
Groepsleider: Just me :)
Relatie: Geen.

Kletstopic - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic   Kletstopic - Pagina 19 Icon_minitimevr jul 18, 2014 7:43 am

Ik had alleen die van Pewds gezien :0 Kijk wel vaker naar zijn filmpjes, dus ik dacht dat ik deze ook wel kon kijken. Ik dacht dat het niet veel erger dan amnesia, vanish en andere shizzle (ik herinner me nog een hele enge maar kom even niet op de naam) kon zijn. Haha T_T

En ik ben nu thuis. Morgenavond vertrek ik naar Polen, dus als ik vandaag niks plaats, dan komen mijn reacties zeker weten morgen! Very Happy Zal wel mijn best doen om vandaag nog te reageren. Ik wil je niet al te lang laten wachten, Olga Razz

Ik heb Oscar zo gemist <3
Terug naar boven Ga naar beneden
https://fanterria.actieforum.com
Masaomi
Administrator en Carer
Masaomi


Aantal berichten : 699
Punten : 87

Over jouw personage
Leeftijd: 16 Years
Groepsleider: -
Relatie: Ilva♥The best proof of love is trust.

Kletstopic - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic   Kletstopic - Pagina 19 Icon_minitimevr jul 18, 2014 8:18 am

*Ziet nu pas eerder bericht* Tja, ik ben niet echt bezig met 'volwassene dingen', omdat mijn ouders het nog voor mij regelen. Hoewel toen de bank mij opgebeld had om een reden en ik niet thuis was, kreeg mijn moeder het te horen en gingen we later op de dag naar de bank. Raad eens, mijn moeder begreep maar vaagjes waarom de bank gebeld had en met de assistent kwamen we gelukkig vooruit. Ik schaamde me rot voor haar en zeker omdat ik nauwelijks goed begreep waar ik nou voor moest komen. Al met al kwam het goed, gelukkig. Er valt voor mij ook niet veel te doen buiten boeken te bestellen en herschrijven voor mijn studie. 

@Leonie: Kan je wel nog in Polen posten? En je hebt een leuke avatar, trouwens c:
Terug naar boven Ga naar beneden
Avani
Administrator en Wezen
Avani


Aantal berichten : 524
Punten : 94

Over jouw personage
Leeftijd: 20 jaar
Groepsleider: Just me :)
Relatie: Geen.

Kletstopic - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic   Kletstopic - Pagina 19 Icon_minitimevr jul 18, 2014 8:45 am

Naja, ik woon ook niet echt meer bij mijn ouders, dus van mij wordt het al een beetje verwacht XD Maar zo nu en dan krijg ik wel hulp met bepaalde zaken Smile Want sommige dingen zijn nu eenmaal stressvol of heel erg verwarrend Razz
Zo ging ik vandaag in mijn uppie naar de gemeente om een nieuwe id aan te vragen. Plus een nieuwe pasfoto ofc Razz

@Olga: Jazekers, ik kan bij mijn oma gewoon op de laptop, dus dan kan ik gewoon reageren Smile Kans is wel dat ik het dan echt ontiegelijk druk heb, of dat ik er gewoon geen zin in heb omdat het heel erg warm is, als ik weeronline mag geloven .__.
En thanks :3 Ik vond dat ik weer eens aan een nieuwe avatar toe was XD Die van Kalysta is ook aangepast. Aviary is een beetje vervelend als het op avatars aan komt XD
Terug naar boven Ga naar beneden
https://fanterria.actieforum.com
Cynthia
Explorer
Cynthia


Aantal berichten : 325
Punten : 58

Over jouw personage
Leeftijd: 19 jaar
Groepsleider:
Relatie: A broken heart is like a broken mirror. You’d be better of leaving it alone, rather than get hurt trying to fix it.

Kletstopic - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic   Kletstopic - Pagina 19 Icon_minitimevr jul 18, 2014 8:56 am

Het was eigenlijk meer het laatste deel van Corpse Party wat mijn hart daadwerkelijk brak. Natuurlijk was ik sowieso wel sad omdat Seiko mijn fave was, maar hoe verder je komt in het spel, hoe beter je Seiko leert kennen. En de relatie tussen haar en Naomi. En dat is wat me zo sad maakte ;_;

Wat betreft het volwassen zijn; ik wacht nog steeds op mijn zorgtoeslag gdi. Ik heb geld nodig! D:

@ Leonie; Ik denk dat je Outlast bedoelt?
Terug naar boven Ga naar beneden
Gwyn
Bekend
Gwyn


Aantal berichten : 130
Punten : 26

Over jouw personage
Leeftijd: 16 ans
Groepsleider: -
Relatie: Quoi?

Kletstopic - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic   Kletstopic - Pagina 19 Icon_minitimevr jul 18, 2014 10:57 pm

Als ik Meteovista moet geloven wordt het hier vandaag 36 graden... Yaaaaay...
Ik ken Corpse Party niet en moet nog een paar jaar wachten voordat ik mezelf "volwassen" kan noemen, vergeef me voor het random veranderen van onderwerp xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Avani
Administrator en Wezen
Avani


Aantal berichten : 524
Punten : 94

Over jouw personage
Leeftijd: 20 jaar
Groepsleider: Just me :)
Relatie: Geen.

Kletstopic - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic   Kletstopic - Pagina 19 Icon_minitimevr jul 18, 2014 11:50 pm

In Hoogezand is het 35 graden vandaag, volgens weeronline. Nou, dat merk ik wel T_T Moieem, wat een weer zeg :0 Heb al meegeholpen met de auto schoonmaken en wat dingen kopen lol. Voordeel is dat ik bij het tankstation een ijsje mocht kopen <3
Ik ga straks reageren. Ik zit net weer achter de pc XD

@Rolo: Volgens mij begon het met een A, maar als ik het zeker wil weten, moet ik eens het kanaal van Pewds doorspitten. Dat filmpje gaf me serieuze jumpscares T_T

@Femke: Geeft niet XD

EDIT: Wtf man. Ik kijk gewoon op FB, krijg ik de vraag of ik Redtube (18+ voor wie het niet kent, dus niet googelen!! XD) zit te kijken .________.
EDIT2: Olga, je wilt niet weten hoe vaak ik wel niet heb zitten gapen bij het typen van mijn post XD *gaapt*
Terug naar boven Ga naar beneden
https://fanterria.actieforum.com
Gesponsorde inhoud





Kletstopic - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic   Kletstopic - Pagina 19 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Kletstopic
Terug naar boven 
Pagina 19 van 25Ga naar pagina : Vorige  1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 25  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Kletstopic
» Kletstopic

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Fanterria :: Aarde :: Off-topic :: Kletshoekje-
Ga naar: