Fanterria
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Kletstopic

Ga naar beneden 
+29
Rüna
Kalysta
Aurik
Undertaker
Ariadne
Armai
Akis
Gwyn
Avani
Derek
Lavi
Sayonara
Terorfang
Arnoud
Graeham
Moka
Yern
Kirito
Tetsuo
codenaam666
Renesmee
Ilva
Pelangi
Cynthia
Nihal
Twilight
Bo
Masaomi
Creon
33 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4 ... 14 ... 25  Volgende
AuteurBericht
Masaomi
Administrator en Carer
Masaomi


Aantal berichten : 699
Punten : 87

Over jouw personage
Leeftijd: 16 Years
Groepsleider: -
Relatie: Ilva♥The best proof of love is trust.

Kletstopic - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic   Kletstopic - Pagina 3 Icon_minitimezo apr 14, 2013 7:25 am

Masaomi schreef:
Bonjour,

Ik ben weer terug van Nogent en Parijs! Ik heb een heleboel gezien en gedaan, maar ik had amper vijf uur slaap. Later zal ik misschien enkele gebeurtenissen kunnen beschrijven, hoewel het vrij veel is. Mijn mega samenvatting: veel lopen door de stad, crêpe is verrukkelijk met een overmaat van chocolade erop, veel zwervers, Franse scholen beginnen al om acht uur en eindigen zowat rond zes uur, Pruimenjam is goor, prijzen vallen mee, *Vermoedt dat het toch te lang wordt* EN het was leuk en gezellig, maar ook wel stom en vreselijk. En nu ... ga ik de hele dag slapen! Very Happy
----
Fa is wel nogal dood gebleven o__________o
Hier heb je het x'D
Ik ben trouwens ook te lui om alles uit te typen, dus voila.

---
Man, ik ben eventjes actief op DA en direct krijg ik continu comments of andere stuff.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ilva
Moderator en Wezen
Ilva


Aantal berichten : 486
Punten : 92

Over jouw personage
Leeftijd: 17 jaar
Groepsleider: -
Relatie: Masaomi ♥

Kletstopic - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic   Kletstopic - Pagina 3 Icon_minitimezo apr 14, 2013 7:43 am

Masaomi schreef:

Man, ik ben eventjes actief op DA en direct krijg ik continu comments of andere stuff.
Like, a random talk about random stuff xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Masaomi
Administrator en Carer
Masaomi


Aantal berichten : 699
Punten : 87

Over jouw personage
Leeftijd: 16 Years
Groepsleider: -
Relatie: Ilva♥The best proof of love is trust.

Kletstopic - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic   Kletstopic - Pagina 3 Icon_minitimezo apr 14, 2013 7:51 am

Indeed...
----
*school mode* Oja, rooster en itslearning checken! o.o

Terug naar boven Ga naar beneden
Cynthia
Explorer
Cynthia


Aantal berichten : 325
Punten : 58

Over jouw personage
Leeftijd: 19 jaar
Groepsleider:
Relatie: A broken heart is like a broken mirror. You’d be better of leaving it alone, rather than get hurt trying to fix it.

Kletstopic - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic   Kletstopic - Pagina 3 Icon_minitimezo apr 14, 2013 8:42 am

Damn it, ik ben mijn pinkpop maatje kwijt ;-; Ik zou die vrijdag naar Pinkpop gaan vanwege Paramore, maar mijn vriendin begon te twijfelen of het het wel waard was. De kaartjes zijn gelukkig nog niet gekocht, maar ik heb mijn zinnen gezet op Hayley en ik wil haar nu ook live zien zingen ook >C
Terug naar boven Ga naar beneden
Masaomi
Administrator en Carer
Masaomi


Aantal berichten : 699
Punten : 87

Over jouw personage
Leeftijd: 16 Years
Groepsleider: -
Relatie: Ilva♥The best proof of love is trust.

Kletstopic - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic   Kletstopic - Pagina 3 Icon_minitimema apr 15, 2013 8:52 pm

Poor you! D:
Ga gewoon ergens heen waar je het liefst bij wil zijn: Pinkpop of Hayley.
Dat lijkt me wel een moeilijke beslissing voor je, maar je komt er wel uit ;-)
Terug naar boven Ga naar beneden
Cynthia
Explorer
Cynthia


Aantal berichten : 325
Punten : 58

Over jouw personage
Leeftijd: 19 jaar
Groepsleider:
Relatie: A broken heart is like a broken mirror. You’d be better of leaving it alone, rather than get hurt trying to fix it.

Kletstopic - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic   Kletstopic - Pagina 3 Icon_minitimema apr 15, 2013 9:08 pm

Paramore treedt juist op bij Pinkpop. Ze zijn aanwezig op de vrijdag c: Maar ik kan dus niet omdat mijn vriendin afhaakte en ik niet alleen op zo'n festival wil rondhangen. Zeker niet omdat het mijn eerste festival zou worden.. >:
Terug naar boven Ga naar beneden
Masaomi
Administrator en Carer
Masaomi


Aantal berichten : 699
Punten : 87

Over jouw personage
Leeftijd: 16 Years
Groepsleider: -
Relatie: Ilva♥The best proof of love is trust.

Kletstopic - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic   Kletstopic - Pagina 3 Icon_minitimedi apr 16, 2013 6:17 am

Oei, sleur mij mee! XD
Nee, nvm. Het festival is zeker te ver.
Oja, voor diegene die in de buurt van Leiden wonen: morgen ga ik naar Leiden toe en ben ik er rond vijf uur, ofzo :3. Ik ga namelijk naar een open dag en even bij bioinformatica kijken. Misschien is het wt, maar tot nu toe lijkt het me niets: Je zit de hele dag achter de computer -.-'. En ik wil liever toegepaste biologie doen, maar ik ben slecht in practica en de studie milieukunde is helemaal in Leeuwarden. Echt waar, zo irritant =.='

Terug naar boven Ga naar beneden
Renesmee
Nieuweling
Renesmee


Aantal berichten : 24
Punten : 1

Over jouw personage
Leeftijd: 5 yrs
Groepsleider:
Relatie:

Kletstopic - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic   Kletstopic - Pagina 3 Icon_minitimedi apr 16, 2013 7:43 am

Hmm, voel me niet echt lekker, ijn in de rug alweer D:
Zal denk ik zo afsluiten en een bad gaan nemen

Olga;; trouwens, ik heb de roedel @AW trouwens veranderd Wink
Een ander thema en zo, je moet maar 'es kijken of er naar vragen Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.wolfworld.onlinemmorpg.net
Cynthia
Explorer
Cynthia


Aantal berichten : 325
Punten : 58

Over jouw personage
Leeftijd: 19 jaar
Groepsleider:
Relatie: A broken heart is like a broken mirror. You’d be better of leaving it alone, rather than get hurt trying to fix it.

Kletstopic - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic   Kletstopic - Pagina 3 Icon_minitimedi apr 16, 2013 8:28 am

@ Olga; Oeh ja, ik had je graag meegesleurd <3 Maar het is inderdaad te ver voor je, zelfs als je bij mij thuis kon overnachten was het de rit niet waard. Pinkpop is namelijk helemaal in Landgraaf en dat ligt in de buurt van Heerlen. Maar ik heb mijn moeder (don't judge) zo gek gekregen dat ze met me gaat c:

De hele dag achter de laptop zitten? Hah. Hahaha. Welkom in mijn wereld XD
Terug naar boven Ga naar beneden
Masaomi
Administrator en Carer
Masaomi


Aantal berichten : 699
Punten : 87

Over jouw personage
Leeftijd: 16 Years
Groepsleider: -
Relatie: Ilva♥The best proof of love is trust.

Kletstopic - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic   Kletstopic - Pagina 3 Icon_minitimedi apr 16, 2013 8:58 am

@Gennis:
Beterschap! ;-)
En is de roedel veranderd? Kan je de nieuwe opzet even doorsturen via PB? Ik heb namelijk geen zin om op AW te gaan, wegens luiheid. Hopelijk ziet hij er nu nog beter uit *kruist haar vingers*

@Robin;

Man, Heerlen is echt de toppunt van verheid(nieuwe woord). Maar je moeder gaat mee , dus ben je ten minste niet alleen meer. Alsnog zou ik sowieso weer eens naar Maastricht of naar Antwerpen willen gaan. Tot nu toe had ik enkel in Maastricht in een McDonalds gegeten en reden we met de bus tweemaal door Antwerpen. Antwerpen was btw. écht mooi! o.o

Ik zit enkel in de avond/ochtend op de PC .. *pruillipje*

Terug naar boven Ga naar beneden
Renesmee
Nieuweling
Renesmee


Aantal berichten : 24
Punten : 1

Over jouw personage
Leeftijd: 5 yrs
Groepsleider:
Relatie:

Kletstopic - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic   Kletstopic - Pagina 3 Icon_minitimedi apr 16, 2013 9:59 am

olga, morgen? lig nu in bed :/ en trouwens, over a'pen, als je aan steden en drukte en zo bent moet je zeker daar zijn, qua natuur zou ik eerder limburg pakken en zo, maar het zou wel de max zijn mocht je naar belgie komen voor een meeting of zo, a'pen ligt echt centraal voor ons + je hebt er de meir, in een uurtje zou ik er met de trein zijn, lekker handig dus :p
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.wolfworld.onlinemmorpg.net
Cynthia
Explorer
Cynthia


Aantal berichten : 325
Punten : 58

Over jouw personage
Leeftijd: 19 jaar
Groepsleider:
Relatie: A broken heart is like a broken mirror. You’d be better of leaving it alone, rather than get hurt trying to fix it.

Kletstopic - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic   Kletstopic - Pagina 3 Icon_minitimewo apr 17, 2013 6:13 am

Maastricht ligt nog verder en is mijn originele thuis, Olga Wink Ik denk trouwens dat ik al weet in welke Mac je bent geweest. Jammer dat ik het niet wist en waarschijnlijk ook niet in Maastricht was, anders had ik je kunnen meeten! Toen mijn nichtje namelijk naar de Ardennen ging met school, hadden ze in (waarschijnlijk) dezelfde Mac een tussenstop gemaakt en ben ik erheen gefietst met mijn beste vrienden om haar even te zien. Lag er een voetbalveld naast/achter en een wok naast? Want dan heb ik de goede Mac voor c:
Terug naar boven Ga naar beneden
Ilva
Moderator en Wezen
Ilva


Aantal berichten : 486
Punten : 92

Over jouw personage
Leeftijd: 17 jaar
Groepsleider: -
Relatie: Masaomi ♥

Kletstopic - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic   Kletstopic - Pagina 3 Icon_minitimedo apr 18, 2013 3:35 am

En toen had ik na 241 woorden een writersblock. *sigh* En dan te bedenken dat ik een paar maanden geleden nog met gemak een post van 700 kon schrijven...
Terug naar boven Ga naar beneden
codenaam666
Nieuweling
codenaam666


Aantal berichten : 1
Punten : 0

Over jouw personage
Leeftijd:
Groepsleider:
Relatie:

Kletstopic - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic   Kletstopic - Pagina 3 Icon_minitimedo apr 18, 2013 4:22 am

waar ken ik de download van het spel vinden? '-'
Terug naar boven Ga naar beneden
Ilva
Moderator en Wezen
Ilva


Aantal berichten : 486
Punten : 92

Over jouw personage
Leeftijd: 17 jaar
Groepsleider: -
Relatie: Masaomi ♥

Kletstopic - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic   Kletstopic - Pagina 3 Icon_minitimedo apr 18, 2013 4:41 am

codenaam666 schreef:
waar ken ik de download van het spel vinden? '-'
Je hoeft het niet te downloaden, ik heb het even uitgelegd via DA ^^ (Oké, je weet vast wel wie ik ben)
Terug naar boven Ga naar beneden
Masaomi
Administrator en Carer
Masaomi


Aantal berichten : 699
Punten : 87

Over jouw personage
Leeftijd: 16 Years
Groepsleider: -
Relatie: Ilva♥The best proof of love is trust.

Kletstopic - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic   Kletstopic - Pagina 3 Icon_minitimedo apr 18, 2013 6:19 am

@Rolo:
Zal dezelfde Mac dan zijn geweest. Mijn klas ging toendertijd met de bus naar Ardennen en stopte dus bij dezelfde Mac. Echt jammer dat ik je toen had gemist, maar toen kende ik je ook niet goed (enkel als Chiara op Inciala).
Btw, ik ga denk ik studeren op de hogeschool van Leiden. Ik ben nog niet helemaal zeker of ik bio-informatica ga doen, maar tot nu toe lijkt het er wel op. Zou jij mij wel iets over informatica kunnen bijbrengen, of werk je met net andere code's bij je studie? In het eerste leerjaar leren we informatica al, maar ik wil toch écht al de basis dan weten.

@Femke:
En ik dan? Ik heb al weken niet geRPG'd en als ik weer een post moet zien te maken zal ik zeker twee keer afhaken om meer inspiratie te krijgen om verder te gaan met mijn post. Maar goed, je probeert het ten minste ;-).


WELKOM! Codenaam666 ^^
*Ziet dat Femke je al kent van DA* Oegh, was jij dat persoon dat me een 'awkward' filmpje stuurde? :3

Terug naar boven Ga naar beneden
Ilva
Moderator en Wezen
Ilva


Aantal berichten : 486
Punten : 92

Over jouw personage
Leeftijd: 17 jaar
Groepsleider: -
Relatie: Masaomi ♥

Kletstopic - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic   Kletstopic - Pagina 3 Icon_minitimedo apr 18, 2013 6:26 am

Inspiratieloosheid lijkt in de lucht te hangen nu... Hopelijk krijg ik binnenkort wonder boven wonder weer wat inspiratie terug xD

En die persoon die dat "awkward" filmpje stuurde was degene die hier is geregistreerd als Alison~ xD Ik moet haar maar weer eens eraan herinneren dat ze hier een account heeft o.o (ze is een goede vriendin en een klasgenoot, dus dat moet wel lukken)
Terug naar boven Ga naar beneden
Cynthia
Explorer
Cynthia


Aantal berichten : 325
Punten : 58

Over jouw personage
Leeftijd: 19 jaar
Groepsleider:
Relatie: A broken heart is like a broken mirror. You’d be better of leaving it alone, rather than get hurt trying to fix it.

Kletstopic - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic   Kletstopic - Pagina 3 Icon_minitimedo apr 18, 2013 8:12 am

@ Olga; Hmn, ja, dat is inderdaad al een tijdje terug XD
Ik denk overigens niet dat ik met dezelfde codes werk, aangezien die echt puur en alleen voor het werkend maken van een game zijn. Daar kan ik je zelf ook niet zoveel over bijbrengen, want ik ben eigenlijk meer een artist dan een developer. Dat is wel te zien aan mijn punt voor scripten, heh...

Ah, de wonderbaarlijke verschijning van inspiratieloosheid. Ik ken het, heb het net zelf ook weer achter de rug. Voor mij helpt het altijd om even een pauze te nemen en andere dingen te doen (zoals tekenen bijv), maar ik krijg meestal wel weer wat inspiratie terug door muziek te gaan luisteren xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Masaomi
Administrator en Carer
Masaomi


Aantal berichten : 699
Punten : 87

Over jouw personage
Leeftijd: 16 Years
Groepsleider: -
Relatie: Ilva♥The best proof of love is trust.

Kletstopic - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic   Kletstopic - Pagina 3 Icon_minitimevr apr 19, 2013 7:44 am

@Rolo:
Ach, ja. Kon het wel even proberen :3.

--
Yush, moeder heeft acrylverf gekocht, maar wat zal ik schilderen? :/. Inspiratieloosheid op ander gebied *zucht*

--
Dit gaat Leonie leuk vinden: Ik deed een 'welke animé karakter ben je?'test (meerdere eigenlijk) en Hinata (van Naruto) en dit kwam eruit:

Sensitive anime guy
Kletstopic - Pagina 3 Acc629d0dc6d11f471d32f3605a77414
You are sweet and kind. You aren't that popular, but every girl that dates you knows that you will never cheat on them. You are an understanding person that girls love when they get to know you.


Het gekke was dat ik al bij de eerste vraag had aangegeven dat ik een meisje was! *zucht*
Terug naar boven Ga naar beneden
Cynthia
Explorer
Cynthia


Aantal berichten : 325
Punten : 58

Over jouw personage
Leeftijd: 19 jaar
Groepsleider:
Relatie: A broken heart is like a broken mirror. You’d be better of leaving it alone, rather than get hurt trying to fix it.

Kletstopic - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic   Kletstopic - Pagina 3 Icon_minitimevr apr 19, 2013 9:12 am

Dat is waar. Aww, en arme Olga! I know that feel bro. Alleen word ik op straat vaak aangezien voor een dude >__>
Terug naar boven Ga naar beneden
Masaomi
Administrator en Carer
Masaomi


Aantal berichten : 699
Punten : 87

Over jouw personage
Leeftijd: 16 Years
Groepsleider: -
Relatie: Ilva♥The best proof of love is trust.

Kletstopic - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic   Kletstopic - Pagina 3 Icon_minitimeza apr 20, 2013 1:11 am

Is dat erger dan constant als een 12-jarige 'meisje' worden aan gezien? ><

---
Er is trouwens iets vreemds aan de hand in mijn huis, sinds ik terug kwam van Parijs. Telkens vallen er dingen, gebeuren er nog wat vreemde dingen en vanochtend viel er iets, zonder dat er een aanleiding aan was. En besef dan wel dat ik de hele tijd heelhuids was, terwijl mijn ouders continu ongeluk hebben in ons huis. Ik heb ook het gevoel alsof er iets achter mij meekijkt naar de scherm, not kidding. Het kan fantasie zijn, maar het is echt vreemd dat mij nog niets is gebeurd( buiten stomme fouten maken bij examenopgaven). Wat wilt deze geest nou? o,o
En ja, mijn ouders en ik geloven in geesten, because ... we all experienced seeing one ^^

Terug naar boven Ga naar beneden
Cynthia
Explorer
Cynthia


Aantal berichten : 325
Punten : 58

Over jouw personage
Leeftijd: 19 jaar
Groepsleider:
Relatie: A broken heart is like a broken mirror. You’d be better of leaving it alone, rather than get hurt trying to fix it.

Kletstopic - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic   Kletstopic - Pagina 3 Icon_minitimeza apr 20, 2013 1:29 am

Ligt eraan hoe je het bekijkt. Soms komt het wel van pas en het is af en toe geniaal om die reacties te zien als je verteld dat je eigenlijk een meisje bent Razz Ik weet niet hoe dat er bij jou aan toegaat, though.

Misschien is het je beschermengel? Het lijkt me in ieder geval een goed idee om wierook in huis te halen, want bij mij thuis werkt dat in ieder geval (Hoewel we het al een tijdje niet meer gebruikt hebben, maar dat komt omdat ik hier ook niet meer woon (Maastricht)). Waarschijnlijk zal het ongeluk dan minder worden of in ieder geval het random vallen van dingen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Masaomi
Administrator en Carer
Masaomi


Aantal berichten : 699
Punten : 87

Over jouw personage
Leeftijd: 16 Years
Groepsleider: -
Relatie: Ilva♥The best proof of love is trust.

Kletstopic - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic   Kletstopic - Pagina 3 Icon_minitimeza apr 20, 2013 3:40 am

Tja, ik ben maar één keer voor een jongen aangezien. Toen had ik een muts op en hield ik mijn nek wat teruggetrokken x'D. Het is juist irritant om telkens 'meisje' te worden genoemd en door ieereen schattig gevonden te worden wanneer ik iets doe. Voorbeeld: Laatst kocht ik twee muffins met een kroon erop en vroeg ik droog: Mag ik twee kroningsmuffins?" Ik wist immers niet wat e echte naam ervoor was( stond geen kaartje bij). De vrouw droog mijn bestelling namompelen, terwijl de vrouw naast mij erom moest lachen en random een gesprekje met mij aanging. Vandaag ook weer toen ik een boek wilde kopen en een man willekeurig een boek met Maxima tevoorschijn haalde en daarvoor ineens 'maxima' had gezegd. Ik kon daar wel een beetje om lachen. Voor de rest is het écht irritant en reageer ik vaak op het woord 'meisje' zelfs als het over iemand anders gaat *sigh*

En wat doet mijn beschermengel dan hier? Nu lijkt dat 'iets' even weg te zijn, maar het is nog steeds vrij creapy. Een beschermengel die spullen breekt en tweemaal bijna mijn moeder haat vermoord(deurtje van kast viel opeens naar beneden en bijna op mijn moeder, en vanochtend gebeurde iets overeenkomends). En hoezo wierook? Misschien een domme vraag, maar wij gebruiken niets om die geesten weg te jagen, omdat ze nauwelijks wat aanrichten. Eens in Frankrijk had zelfs mijn moeder een glimlachende Franse militair gezien (geest) en die deed niets... hoewel, hij brak misschien wat spullen toen ik in datzelfde huis droog zei dat geesten niet bestonden, gheghe. Nvm, ik wil wel eens weten wat deze geest of beschermengel wil, voordat ik het weg jaag ( en hopen dat het niet mijn moeder wilt vermoorden) o_______o
*Is positief tegenover geesten, sinds Natsume Yuujinchou met al die yokai*
Terug naar boven Ga naar beneden
Cynthia
Explorer
Cynthia


Aantal berichten : 325
Punten : 58

Over jouw personage
Leeftijd: 19 jaar
Groepsleider:
Relatie: A broken heart is like a broken mirror. You’d be better of leaving it alone, rather than get hurt trying to fix it.

Kletstopic - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic   Kletstopic - Pagina 3 Icon_minitimeza apr 20, 2013 10:05 am

Ach, bij mij heeft het ook extreem veel nadelen hoor. Vandaag ging ik wokken met mijn grootouders en het was er redelijk druk, dus er stond een enorme rij. Voor mij stond een vrij klein iemand en daarvoor stond een andere meid in de rij. Toen ze omkeek en me zag staan, keek ze geregeld achterom en glimlachte naar me. Waarschijnlijk zag ze me voor een jongen aan en eentje die haar in de smaak viel... Aan de andere kant, het is nu in ieder geval minder beschamend om First Person Shooter Games te kopen voor mij. Daarstraks had ik Borderlands 2 gehaald (die van 60 naar 25 euro was afgeprijsd! o_o) en aangezien Alice: Madness Returns ook nog maar 6 euro was heb ik die ook maar gelijk ingeslagen, maar het voelde minder awkward aan dan toen ik nog niet voor een dude werd aangezien x'D

Je beschermen? XD Je beschermengel hoort altijd bij je te zijn, anders is het geen beschermengel. Maar als hij je moeder probeert te vermoorden, dan betwijfel ik het of het wel je beschermengel is. Je zegt trouwens dat ze 'nauwelijks wat aanrichten', maar dat met dat kastje is toch echt wel een 'poging tot doodslag' D: Wierook helpt met het verdrijven van slechte geesten, dus dat leek me wel een oplossing. Je kunt ook nog proberen om iemand zoals Derek Ogilvie langs te vragen, maar dat is ook maar een kwestie van de goede zien te vinden. Vaak zijn het oplichters... :I
Terug naar boven Ga naar beneden
Masaomi
Administrator en Carer
Masaomi


Aantal berichten : 699
Punten : 87

Over jouw personage
Leeftijd: 16 Years
Groepsleider: -
Relatie: Ilva♥The best proof of love is trust.

Kletstopic - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic   Kletstopic - Pagina 3 Icon_minitimeza apr 20, 2013 10:24 pm

Apart, dat je in de smaak viel bij dat meisje. Heb je dan echt zo kort haar of een jongensgezicht? En jij bent dus echt een gamer? Ik ken namelijk al die games niet, enkel die van Pokémon en van Mario. Ik heb geen spelcomputer, dus wat valt er dan te verwachten. Gisteren was ik nogal simpel bezig door in een winkel een oude spelcomputer te kopen, waarmee je tetris en andere vage spelletjes mee kon spelen. Echt niets bijzonders, want die melodie's zijn zo .. tja .... 1990-achtig. Ook zie je de chip er gewoon in met de bijbehorende bedrading. MAAR het was exact dezelfde model als waarmee ik in groep 6 altijd meespeelde op mooie zonsondergangen. <3

Oja, laatst zeiden mijn vrienden dat ik me teveel als een jongen kleed (vesten, spijkerbroeken), en wilde ze dat ik panty's zou dragen en rokken. Ik ben blij dat ik nog erbij zei dat ik deze kleren fijn vond, maar ze blijven doorzeuren dat ik echt een make-over moet krijgen. Ik was er twee dagen lang depri over. Niet fijn.

Oké, dan moet het een random geest zijn. Het wilde inderdaad dus mijn moeder vermoorden en in de avond deed ik mijn boekenkast open en viel de deur ervan bijna op mij. Net op tijd wist ik het ding vast te grijpen, zodat ik niet geraakt zou worden. Dus zo veilig ben ik niet meer. Het was vreemd genoeg wel gebeurd, nadat ik na dagenlang chagrijnig en zwaar te voelen opeens verlicht voelde. Het valt niet helemaal te beschrijven, want het was gewoon een heel apart gevoel. Het gebeurde op een droog moment dat ik van de computer wegliep en naar de keuken ging om wat te eten. Net voordat ik in de keuken was beland werd alles voor minder dan een seconde wazig en donker, waarna ik me weer verlicht voelde. Het was gewoon te bizar. Dan maar wierook gebruiken dan, want ik heb geen zin in al die moordpogingen .. *zucht* of ..*grijnst* Troll ik hem met evil Russia. En ik ben wel bekend met die oplichters en ik erger me dan ook sterk aan ze.
En mijn beschermengel heeft me geloof ik altijd voor kleine dingen gered en een enkele keer was het dan op momenten dat een auto of vrachtwagen mij bijna had aangereden. Voor de rest bescherm ik juist andere mensen, like Terra en mijn moeder. Mijn moeder loopt vaak te dagdromen en ziet dan een fietser niet aankomen en zo had ik haar duizendmaal gered (kan meer zijn).

--
@Femke: Ik had gedroomd dat ik met mijn klas op een vage fantasievolle, prachtige plek was en dat iedereen zich als een Hetalia karakter had verkleed. En ik had in mijn droom nog gevraagd wie ik nou was, maar ik was het in de droom weer vergeten. Het enige wat ik dacht te herinneren was dat ik een jongen was en waarschijnlijk paarse ogen en grijs/wit haar(Russia was ik geloof ik niet, laten we dat maar hopen x'D)

Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Kletstopic - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic   Kletstopic - Pagina 3 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Kletstopic
Terug naar boven 
Pagina 3 van 25Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4 ... 14 ... 25  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Kletstopic
» Kletstopic

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Fanterria :: Aarde :: Off-topic :: Kletshoekje-
Ga naar: