Fanterria
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Rangen

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Avani
Administrator en Wezen
Avani


Aantal berichten : 524
Punten : 94

Over jouw personage
Leeftijd: 20 jaar
Groepsleider: Just me :)
Relatie: Geen.

Rangen Empty
BerichtOnderwerp: Rangen   Rangen Icon_minitimevr mei 11, 2012 5:56 am

Je hebt hier een aantal rangen. Omdat ze verwarrend kunnen zijn is hier een lijstje met alle rangen en wat ze betekenen.

SPECIAAL
Administrator - De maker van de site en de beheerder ervan.
Co-administrator - Helpt met het beheren van de site, maar heeft een minder actieve taak dan de administrators.
Moderator - Controleert de leden of ze de regels goed volgen.


LEDEN
Nieuweling - De rang die je krijgt als je je registreert.
Junior - De rang na nieuweling.
Bekend - De rang na junior.
Ervaren - De rang na bekend.
Rangafwachter - Als je deze rang hebt krijg je binnenkort je vaste rang.
Carer - Als je goed bent voor de wezens krijg je deze vaste rang.
Hunter - Als je slecht bent voor de wezens krijg je deze vaste rang.
Explorer - Als je je niks van de wezens aantrekt, krijg je deze vaste rang.
Wezen - De rang die je krijgt als je geen mens bent. Deze krijg je pas na acceptatie van je aanvraag.

Gestorven - De rang die je krijgt als je karakter gestorven is.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://fanterria.actieforum.com
Masaomi
Administrator en Carer
Masaomi


Aantal berichten : 699
Punten : 87

Over jouw personage
Leeftijd: 16 Years
Groepsleider: -
Relatie: Ilva♥The best proof of love is trust.

Rangen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rangen   Rangen Icon_minitimevr jul 04, 2014 7:33 am

Waarom zijn die rangen er?
Er zijn natuurlijk verschillende soorten mensen op deze planeet. Sommigen zijn lief en aardig, anderen juist het tegenovergestelde. Anderen houden zich afzijdig of zijn van beide een beetje. Zo ook op Fanterria. De Portaal houdt geen rekening met persoonlijkheid, dus alles kan er doorheen. Om de mensen goed uit elkaar te houden hebben de wezens 'labels' bedacht. Dit zijn die drie rangen, je kan ze ook zien als goed, neutraal en slecht.
 
Hoe krijg ik die rang?
Als je Rangafwachter bent heb je je genoeg bewezen om je rang te krijgen. Natuurlijk kan je al vanaf het begin erg lief zijn, maar als je Rangafwachter bent krijg je pas je 'label'. Niemand weet echter precies wanneer je Rangafwachter wordt.
 
Wat moet ik doen om Carer, Hunter of Explorer te worden?
Carer: Je moet vooral de wezens op de planeet goed behandelen. Als ze ziek zijn moet je ze ook helpen genezen, als ze hulp nodig hebben moet je ze ook helpen. Natuurlijk moet je niet verplicht bij alles helpen, zolang je maar voor het grootste deel aardig doet.
Hunter: Je hebt een hekel aan de wezens en jaagt ze het liefst op. Soms dood je een paar wezens, of het nou voor eten of voor de lol is. Je bedreigt ze ook en weigert ieder wezen te helpen. Je mag wel helpen, als je maar voor de rest niet te lief bent.
Explorer: Als je deze rang wilt hebben houd je je eigenlijk een beetje afzijdig. Je helpt niet maar bedreigt ook niet, of je doet allebei evenveel. Je bent het grootste deel bezig met verkennen. Dus als je van beide evenveel doet, of juist de wezens negeert, dan kan je Explorer worden.
 
Kan ik als Carer toch Hunter worden?
Zoals het in de RPG-regels staat, je kan niet zomaar van rang veranderen. Maar het is mogelijk, in dit geval zou je dan als een gek andere wezens moeten doden. Er ontstaat echter wel aarzeling, zowel van Carer naar Hunter als andersom. Je kan niet iedere keer van rang springen.
 
Krijg ik wat als ik een bepaalde rang heb?
Carer: Als je een groep aanmaakt een Caregroep, anders toegang tot Caregroepen en Explorergroepen en een goede reputatie bij de wezens.
Hunter: Als je een groep aanmaakt een Huntergroep, anders toegang tot Huntergroepen en Explorergroepen en een slechte reputatie bij de wezens.
Explorer: Als je een groep aanmaakt een Explorergroep, anders toegang tot alle groepen en een gemiddelde reputatie bij de wezens.
 
Wat gebeurt er als ik in het buitenland ga wonen om daar mijn rang te verbeteren?
Dat mag natuurlijk, maar is niet geadviseerd. Al helemaal niet als je besluit om in Horroria te gaan wonen.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Rangen
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Fanterria :: Aarde :: Informatie :: Regels en info-
Ga naar: