Fanterria
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Fanterria chibi's

Ga naar beneden 
4 plaatsers
AuteurBericht
Ilva
Moderator en Wezen
Ilva


Aantal berichten : 486
Punten : 92

Over jouw personage
Leeftijd: 17 jaar
Groepsleider: -
Relatie: Masaomi ♥

Fanterria chibi's Empty
BerichtOnderwerp: Fanterria chibi's   Fanterria chibi's Icon_minitimezo jul 06, 2014 11:17 pm

Fanterria begint langzaamaan weer levend te worden, dus ik vond dat het weer tijd werd voor wat Fanterria-art. Ik ben wat aan het oefenen met mijn chibi's en de personages van Fanterria kunnen natuurlijk niet ontbreken! Very Happy
Ik heb er nu nog maar één gemaakt, aangezien ik niet bij mijn tablet kan atm. Ach, het moet ergens beginnen :3 En dat begin is Ilva in haar wolvengedaante!
Spoiler:

Graeham komt er ook nog bij.
Spoiler:

Creon kan natuurlijk ook niet ontbreken. Met een pony-lichaam, want pony's zijn gewoon chibi-paarden.
Spoiler:


Laatst aangepast door Ilva op vr jul 11, 2014 5:42 am; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Avani
Administrator en Wezen
Avani


Aantal berichten : 524
Punten : 94

Over jouw personage
Leeftijd: 20 jaar
Groepsleider: Just me :)
Relatie: Geen.

Fanterria chibi's Empty
BerichtOnderwerp: Re: Fanterria chibi's   Fanterria chibi's Icon_minitimezo jul 06, 2014 11:29 pm

:O Cuteness overload! Echt heel schattig en leuk, vooral die animatie! Ben heel nieuwsgierig naar de volgende chibi's Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
https://fanterria.actieforum.com
Ilva
Moderator en Wezen
Ilva


Aantal berichten : 486
Punten : 92

Over jouw personage
Leeftijd: 17 jaar
Groepsleider: -
Relatie: Masaomi ♥

Fanterria chibi's Empty
BerichtOnderwerp: Re: Fanterria chibi's   Fanterria chibi's Icon_minitimema jul 07, 2014 12:00 am

Bedankt! De volgende chibi's zullen snel genoeg komen Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Cynthia
Explorer
Cynthia


Aantal berichten : 325
Punten : 58

Over jouw personage
Leeftijd: 19 jaar
Groepsleider:
Relatie: A broken heart is like a broken mirror. You’d be better of leaving it alone, rather than get hurt trying to fix it.

Fanterria chibi's Empty
BerichtOnderwerp: Re: Fanterria chibi's   Fanterria chibi's Icon_minitimema jul 07, 2014 1:08 am

Ahhhh de cute. Zo schattig! Leuke animatie by the way! Very Happy Mag ik vragen welk programma je gebruikt? :')
Terug naar boven Ga naar beneden
Ilva
Moderator en Wezen
Ilva


Aantal berichten : 486
Punten : 92

Over jouw personage
Leeftijd: 17 jaar
Groepsleider: -
Relatie: Masaomi ♥

Fanterria chibi's Empty
BerichtOnderwerp: Re: Fanterria chibi's   Fanterria chibi's Icon_minitimema jul 07, 2014 2:58 am

Bedankt! Ik heb Paint Tool Sai gebruikt voor de tekeningen en Jasc Animation Shop 3 om alles samen te voegen. Volgens mij kan dat allebei ook met GIMP ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Cynthia
Explorer
Cynthia


Aantal berichten : 325
Punten : 58

Over jouw personage
Leeftijd: 19 jaar
Groepsleider:
Relatie: A broken heart is like a broken mirror. You’d be better of leaving it alone, rather than get hurt trying to fix it.

Fanterria chibi's Empty
BerichtOnderwerp: Re: Fanterria chibi's   Fanterria chibi's Icon_minitimema jul 07, 2014 3:12 am

Ik geloof het wel, maar ik denk dat Paint Tool Sai sowieso fijner werkt met tekenen, niet? Ik heb nog nooit van dat andere programma gehoord though, haha x'D
Terug naar boven Ga naar beneden
Ilva
Moderator en Wezen
Ilva


Aantal berichten : 486
Punten : 92

Over jouw personage
Leeftijd: 17 jaar
Groepsleider: -
Relatie: Masaomi ♥

Fanterria chibi's Empty
BerichtOnderwerp: Re: Fanterria chibi's   Fanterria chibi's Icon_minitimema jul 07, 2014 3:13 am

Ik heb nog nooit getekend met Gimp, dus daar kan ik weinig over zeggen, behalve dan dat ik Sai fijner vind om mee te werken. En dat programma is inderdaad vrij onbekend ja xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Cynthia
Explorer
Cynthia


Aantal berichten : 325
Punten : 58

Over jouw personage
Leeftijd: 19 jaar
Groepsleider:
Relatie: A broken heart is like a broken mirror. You’d be better of leaving it alone, rather than get hurt trying to fix it.

Fanterria chibi's Empty
BerichtOnderwerp: Re: Fanterria chibi's   Fanterria chibi's Icon_minitimema jul 07, 2014 3:22 am

Ik heb met beide gewerkt en persoonlijk vind ik Sai stukken fijner dan Gimp. Je kan er meer mee, buiten het animeren dan xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Ilva
Moderator en Wezen
Ilva


Aantal berichten : 486
Punten : 92

Over jouw personage
Leeftijd: 17 jaar
Groepsleider: -
Relatie: Masaomi ♥

Fanterria chibi's Empty
BerichtOnderwerp: Re: Fanterria chibi's   Fanterria chibi's Icon_minitimema jul 07, 2014 3:44 am

Dat is waar, het is alleen jammer dat je geen gifs kan bewerken in Sai xD

Graeham/Gray is toegevoegd ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Tetsuo
Ervaren
Tetsuo


Aantal berichten : 182
Punten : 36

Over jouw personage
Leeftijd: 18
Groepsleider:
Relatie: If we're fools, we're fools together. That's the kinda team I want.

Fanterria chibi's Empty
BerichtOnderwerp: Re: Fanterria chibi's   Fanterria chibi's Icon_minitimema jul 07, 2014 3:56 am

Graeham ziet er echt schattig uit! Alleen zijn haar doet een beetje funky tijdens de animatie, of is dat de bedoeling? I like the glow~ c:
Terug naar boven Ga naar beneden
Ilva
Moderator en Wezen
Ilva


Aantal berichten : 486
Punten : 92

Over jouw personage
Leeftijd: 17 jaar
Groepsleider: -
Relatie: Masaomi ♥

Fanterria chibi's Empty
BerichtOnderwerp: Re: Fanterria chibi's   Fanterria chibi's Icon_minitimema jul 07, 2014 4:00 am

Dat verspringen komt door het effect dat ik heb gebruikt. Het zou nogal lang geduurd hebben als ik dat allemaal precies moest gaan tekenen xD Animation Shop is dus de schuldige.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Fanterria chibi's Empty
BerichtOnderwerp: Re: Fanterria chibi's   Fanterria chibi's Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Fanterria chibi's
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Fanterria art
» Welcome to Fanterria!
» Informatie over Fanterria
» Hoe begin je met Fanterria?

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Fanterria :: Aarde :: Off-topic :: Creatief :: Tekeningen-
Ga naar: