Fanterria
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Accountmarkt

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Avani
Administrator en Wezen
Avani


Aantal berichten : 524
Punten : 94

Over jouw personage
Leeftijd: 20 jaar
Groepsleider: Just me :)
Relatie: Geen.

Accountmarkt Empty
BerichtOnderwerp: Accountmarkt   Accountmarkt Icon_minitimezo jun 10, 2012 9:39 pm

Wat kan ik hier doen?
Stel: je wilt graag een gezinnetje stichten op Fanterria. Natuurlijk heel mooi, maar jij kan niet zo veel accounts onderhouden, evenals jouw partner. Helaas, jullie kunnen geen gezinnetje stichten. Of toch wel? Ja, het kan zeker! Hoe? Via de accountmarkt!

Huh? De accountmarkt? Wat is dat?
De accountmarkt is een geweldige plek waar jij account kunt aanbieden of aanvragen. In het sub-forum ‘Zoekende’ kan jij een account aanvragen. Iemand kan dan op jouw topic reageren met de vraag of hij/zij het personage mag spelen.

Ik heb iemand gevonden die het personage wil gaan spelen! Wat nu?
Gefeliciteerd! Jullie mogen het topic gebruiken om verder te discussiëren, maar het mag ook via PB. Als je een groot aantal personages zoekt is het handiger als je het in het topic doet, dan kan iedereen gewoon meelezen. Zolang het maar over de personages gaat is het helemaal niet erg als je in het topic praat!

Wat kan ik nou allemaal aanvragen?
Je kan ouders, grootouders, tantes, ooms, broers, zussen, neven, nichten, kinderen en zelfs vrienden aanvragen. Eigenlijk kan je alles aanvragen, behalve relaties. Jouw grote liefde moet je in de RPG zoeken of via PB aanvragen. Kijk wel uit met wezens aanvragen, hier heb je immers toestemming voor nodig!
Terug naar boven Ga naar beneden
https://fanterria.actieforum.com
 
Accountmarkt
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Accountmarkt

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Fanterria :: Portaal :: Accountmarkt :: Zoekende-
Ga naar: