Fanterria
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 RPG Practice

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Avani
Administrator en Wezen
Avani


Aantal berichten : 524
Punten : 94

Over jouw personage
Leeftijd: 20 jaar
Groepsleider: Just me :)
Relatie: Geen.

RPG Practice Empty
BerichtOnderwerp: RPG Practice   RPG Practice Icon_minitimedi jun 12, 2012 11:40 pm

Wat is dit?
Dit is RPG Practice. Het is een plek waar beginners kunnen oefenen met RPGen, maar hier kunnen ook gevorderden controleren of ze veel fouten maken in het RPGen.

Hoe gaat dat oefenen dan?
Heel simpel, net als in de gewone RPG. Oftewel: je maakt een topic (‘New Topic’) aan, met een leuke titel en een RPG bericht. Hierna worden door de leden tips gegeven, die zelf ook een RPG bericht aanmaken. Daar kan jij weer op reageren. In feite is het dus hetzelfde als in de echte RPG, behalve dat hier tips worden gegeven en in de grote RPG niet.

Wanneer ben ik klaar met oefenen?
Dat hangt volledig van jou af. Als je echt moeite hebt om twee regels te maken, dan is het handig om nog even door te oefenen. Zit je zo bij de 500 of 600 woorden? Dan ben je al snel klaar met oefenen. Je zal een reactie krijgen met dat je klaar bent met oefenen.

Moet ik hier per se een topic maken?
Nee, dat hoeft niet per se! Het is alleen wel heel handig om hier te RPGen, want je krijgt hier feedback.

Hoeveel topics mag ik hier aanmaken?
Een per keer.
Als je nog wordt geholpen, dan mag je er maar een hebben. Maar als je na een tijdje weer wilt oefenen, dan mag je een nieuw topic aanmaken, op voorwaarde dat de oude is gesloten en afgerond.

Als ik aan het oefenen ben, mag ik dan ook in de grote RPG posten?
Ja, natuurlijk mag dat! Maar als je de grootste moeite hebt om twee regels te maken, is het niet zo slim. De leden die al een beetje verder zijn, zullen dan ook moeite hebben om met jou te RPGen.

Ik wacht al heel lang op een reactie!
Wij zullen zo snel mogelijk reageren. Weet wel dat wij niet 24/7 aanwezig zijn. En ga zeker niet honderden PB’s naar iedereen sturen, want dat zorgt er zeker niet voor dat er sneller wordt gereageerd. Vergeet trouwens dit topic niet!

Wie gaat op mijn topic reageren?
Dat verschilt. Het kan een teamlid zijn, maar ook een gewoon lid.

Hoe ziet dit gebied er eigenlijk uit?
Je moet RPG Practice voorstellen als een groot grasveldje, grenzend aan een groot meer, met hier en daar allerlei bomen.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://fanterria.actieforum.com
 
RPG Practice
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Fanterria :: Portaal :: RPG Practice-
Ga naar: