Als Ru docent word, dan word ze misschien geschiedenis of aardrijkskunde docent, of misschien biologie, maar dan heb ik fight met Gray en dat ga ik maar uit de weg xD. Misschien verzorging van (fabel)dieren/wezens? 8D
Lol, bij biologie wordt het dan wel een probleem xD Ik denk dat geschiedenis of aardrijkskunde wel bij haar past :3
Charuru Wezen
Aantal berichten : 58 Punten : 5
Over jouw personage Leeftijd: 19 years. Groepsleider: I don't interfere with guilds. Relatie: Che, whatever.
Onderwerp: Re: Kletstopic di sep 11, 2012 4:40 am
Ja whaha, daarom alleen als jij afgewezen word >D Word ik afgewezen fzo xD. maar ik denk ook dat ik voor geschiedenis ga, dan mag ik lekker allerlei dingetjes verzinnen over Fanterria, moehaha daar gaat Fanterria's goede reputatie xD
Cynthia Explorer
Aantal berichten : 325 Punten : 58
Over jouw personage Leeftijd: 19 jaar Groepsleider: Relatie: A broken heart is like a broken mirror. You’d be better of leaving it alone, rather than get hurt trying to fix it.
Onderwerp: Re: Kletstopic di sep 11, 2012 5:02 am
Wat is dis about teachers, I can't join dis conversation D:
Cynthia is wss in alle vakken slecht en staat voor alles onvoldoende en Tetsuo zet zich helemaal in voor de gymles omdat het kan en hij wel conditie heeft /shot
Charuru Wezen
Over jouw personage Leeftijd: 19 years. Groepsleider: I don't interfere with guilds. Relatie: Che, whatever.
Onderwerp: Re: Kletstopic di sep 11, 2012 5:07 am
Mavis kan alles wel goed behalve gym whaha ahw ik zie het al voor me xD
Akis zal lol hebben, maar intelligentie komt ook van te pas
Charuru Wezen
Onderwerp: Re: Kletstopic di sep 11, 2012 5:25 am
Me knows :3
----
Ik hou echt van RP'en op tumblr, met mijn Mirajane kan ik zo leuk RP'en, en het is fijn dat de posts niet zo lang hoeven, want ik denk niet dat dat me zou lukken.... Iedereen met wie ik RP zegt in zijn/haar post: 'She/He liked Mirajane-san already', ieeeeh <3_<3
Wat is dis about teachers, I can't join dis conversation D:
Cynthia is wss in alle vakken slecht en staat voor alles onvoldoende en Tetsuo zet zich helemaal in voor de gymles omdat het kan en hij wel conditie heeft /shot
Eigenlijk... Zou ik een Deisel hier moeten aanmaken ---- In tijden mijn oude RG-stijl aangenomen, pfoe... Gaat zoveel makkelijker dan mijn nieuwe RPG-stijl <33