Het duurd even voordat ik had ontdekt dat zijn tong een tong was XD En ik zeg het echt nooit maar hij is een snoepert~ (nu hopen dat ik me eigen beloftes niet ga breken ;x)
@Gray, Ja moet je doen! Dan wil ik zo ie zo een topic met je >D
Okay >3 Ik denk dat ik gewoon Jedediah ga pakken, daar doe ik nu toch niks mee :3
@Namida: Welkom Je setje ziet er mooi uit ^^
---
Wow, de hoefsmid wilde net weggaan, toen er plotseling een stuk of 5 vlinders in de klimop zaten o.o (een soort klimop met bolletjes, zover ik weet heeft het niets met vlinders te maken) Voordeel; ik heb prachtige foto's kunnen maken
Namida Junior
Aantal berichten : 83 Punten : 7
Over jouw personage Leeftijd: 17 years Groepsleider: No one dares and no one can lead me. Relatie: There's a cold wind blowing in mine empty heart.
Onderwerp: Re: Kletstopic vr sep 21, 2012 9:08 pm
@Gray Dankjewel ^^ --- Iemand topicje met Namida?
Waily Nieuweling
Aantal berichten : 28 Punten : 3
Over jouw personage Leeftijd: 5 years Groepsleider: nanimoo~ Relatie: L-love?... *blush*
Onderwerp: Re: Kletstopic vr sep 21, 2012 9:10 pm
Gray schreef:
Waily schreef:
Okay >3 Ik denk dat ik gewoon Jedediah ga pakken, daar doe ik nu toch niks mee :3
Jedediah? O.O Ik voel me een failure, cuz i dont know her xD But okkii~ Maak jij hem aan of ikkuuh.. wacht misschien moeten we dit op GA bespreken xD --- Iemand topicjuh met the uber cute Waily?
Jedediah? O.O Ik voel me een failure, cuz i dont know her xD But okkii~ Maak jij hem aan of ikkuuh.. wacht misschien moeten we dit op GA bespreken xD
Een account van mij xD Ik ga hem eerst nog aanpassen denk ik en daarna aanmelden voor OS... Maar idd, laten we hierover maar verdergaan op GA xD (Een ander account van mij is Amethyst :3)
Namida Junior
Over jouw personage Leeftijd: 17 years Groepsleider: No one dares and no one can lead me. Relatie: There's a cold wind blowing in mine empty heart.
Onderwerp: Re: Kletstopic vr sep 21, 2012 9:17 pm
Tehee, maybe i sound dumb right now, but whatevaar, ik heb geen flauw idee of het van een game is of nie, ik vond hem gewoon terwijl ik aan het googlen was xD Type ik in: anime wolf. Krijg ik deze, nee kijk logisch -.-' Maar ik speel wel spellen, like: Elsword, Eden eternal and stuff like that.
Waily Nieuweling
Aantal berichten : 28 Punten : 3
Over jouw personage Leeftijd: 5 years Groepsleider: nanimoo~ Relatie: L-love?... *blush*
Onderwerp: Re: Kletstopic vr sep 21, 2012 9:18 pm
[quote="Gray"]
Waily schreef:
Gray schreef:
Waily schreef:
Jedediah? O.O Ik voel me een failure, cuz i dont know her xD But okkii~ Maak jij hem aan of ikkuuh.. wacht misschien moeten we dit op GA bespreken xD
Een account van mij xD Ik ga hem eerst nog aanpassen denk ik en daarna aanmelden voor OS... Maar idd, laten we hierover maar verdergaan op GA xD (Een ander account van mij is Amethyst :3)
Oooooowo jij! XD Me = dumbass, Maar ik ben al wakker op GA volgens mij ben ik de enigste online xD Reageer maar op kletstopic daar, gaan we daar verder, discuseren // zegt met deftige stem 8D
nuhu ik haat hem om van die vele quotes door te lezen D: zo veel het zelfde....
@namida WELKOM op fanterra :3ik hoor eigenlijk te stofzuigen maar jij bent mijn excus geworden ^^ voor vragen kan je altijd naar de admins van het forum. en ik ben BTW sylke. en zo mag je me ook gewoon noemen ^^
-----------
ik dnke dat ik toch maar eens ga stofzuigen........
Namida Junior
Onderwerp: Re: Kletstopic vr sep 21, 2012 9:27 pm
@Sylke, Dankje, ik dacht je al te kennen door GA ;3 But yea, can always be wrong, right? En suc6 met stofzuigen xD ---- Topicje? Iemand?
Jonguh.. je kan goed tekenen, niet zoesen! Ik kan echt niet tekenen~! Maar jij wel >D ---- Nog steeds niemand topicje? // ik ga het blijven vragen totdat iemand ja zegt >D