Fanterria
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Groepen

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Avani
Administrator en Wezen
Avani


Aantal berichten : 524
Punten : 94

Over jouw personage
Leeftijd: 20 jaar
Groepsleider: Just me :)
Relatie: Geen.

Groepen Empty
BerichtOnderwerp: Groepen   Groepen Icon_minitimezo aug 07, 2011 11:50 pm

Als je een groep wilt aanvragen of je bij een wilt aansluiten, is het handig om dit te lezen.

Wat voor soorten groepen zijn er?
Je hebt de Care groep, de Explore groep en de Hunt groep. De Care zorgen meer voor de wezens die ze vinden en proberen vriendelijk te doen, de Explore negeren de gevonden wezens en verkennen alleen maar, de Hunt jagen op de wezens die ze vinden. Je kan het zo zien als dat Care goed is, Explore neutraal en Hunt slecht.

Waarom zou ik in een groep moeten zitten?
Ten eerste kan je dan meer inspiratie krijgen. Je RPGt meer als groep en kan leuke dingen verzinnen. Daarnaast is het in de RPG zo dat je veiliger in een groep bent, dan dat je in je eentje door het continent reist.

Zijn er dingen die ik verplicht moet hebben voor ik een groep aanvraag?
Nee, maar als je al leden hebt geregeld en redelijk actief bent maak je meer kans.

Hoeveel leden mogen er in een groep zitten?
Dat ligt geheel aan de leider, als er veel leden op de site zitten moet je het wel rond de dertig houden.

Kan ik als Hunter in een Care groep? En andersom?
Als je eenmaal de rang van Hunter hebt wordt het moeilijk om in een Care groep te komen en andersom. Het ligt echter aan de leider, maar een goed lid zal het dan niet zijn. Een Explorer komt vaak makkelijk in alle groepen terecht.

Kunnen er wezens in een groep?
Alleen wezens die door mensen gespeeld worden. NPC's kunnen niet in groepen. De wezens vormen meestal rijdieren, en dan zijn ze meestal van de leider. Hunters zullen meestal geen wezens in hun groep dulden. Wezens kunnen niet een eigen groep aanmaken en er kan ook geen groep alleen voor wezens worden aangemaakt.

Ik heb geen rang. Kan ik dan toch in een groep?
Tuurlijk! Het hangt dan alleen van je persoonlijkheid af in welke groep je komt.

Heb ik een eigen groepsgebied?
Jazeker! Deze moet je aanvragen en vermelden bij de groepsaanvraag. Je eist hierbij een al bestaand gebied op. Jouw gebied is dan nog steeds toegankelijk voor iedereen, maar ze betreden het wel op eigen risico. Gebieden kunnen niet twee keer worden opgeëist en/of worden gedeeld met andere groepen.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://fanterria.actieforum.com
 
Groepen
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Fanterria :: Aarde :: Groepen-
Ga naar: