Fanterria
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Conventies

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Nimble
Junior
Nimble


Aantal berichten : 64
Punten : 0

Over jouw personage
Leeftijd: 16
Groepsleider: It's not like anyone needs me
Relatie: I try to scream out my lungs, but it only makes it harder ~

Conventies Empty
BerichtOnderwerp: Conventies   Conventies Icon_minitimeza sep 29, 2012 11:02 pm

Ewaaa!
Well, ik denk dat de meeste mensen wel ongeveer de basis van Cosplay en Conventies weten. Zo niet dan kunnen we dit altijd opzoeken of vragen ;3 Maargoed, back to the point. COSPLAY EN CONS. Ik weet niet of er heel veel mensen hier zijn die dit een super awesome thingie vinden, maar daar komen we gauw genoeg achter.
Hier in Nederland en België zijn er een aantal conventies die het hele jaar door op verschillende plekken in het land worden gehouden. Om te zorgen dat we elkaar niet zomaar mislopen, kun je hier melden naar welke con je gaat, wanneer en als wie ^-^. Ik ben geen expert in de cons, dus als jij er nog een weet die hier niet tussen staat kan dat gewoon gemeld worden. Dit zal ik dan plaatsen ;3

Wat is cosplay?
Cosplay is afkomsting van ‘costume’ en ‘play’. Het is een Japanse subcultuur waarbij men zich verkleed om zoveel mogelijk te lijken op een favoriet manga-, anime- of computerspelpersonage. Het is ontstaan onder de otakujongeren (een andere Japanse subcultuur). De laatste jaren dringt cosplay ook steeds meer door in de Europese landen. De meeste mensen die aan cosplay doen zijn perfectionistisch en maken dan ook alles zelf, om zo dicht mogelijk bij het origineel te blijven. Voor de beginners of mensen die het niet zo serieus nemen is het ook mogelijk om kostumms in de winkel te kopen.

De conventies

MGC Experience, 27 oktober, Utrecht
x

Nishicon, 17 en 18 november, Haarlem
x Romy aka Aiden || Schoolgirl || Zondag
x Tessa aka Feather || Geen cosplay || Zondag

Vul onderstaande lijstje in om te melden waar je wanneer heen gaat.
Eventueel kunnen hier ook vragen over cosplay en cons gesteld worden of cosplays laten zien.
Code:

[b]Conventie:[/b]
[b]Naam:[/b]
[b]Account naam:[/b]
[b]Cosplay:[/b]
[b]Dag:[/b]
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Conventies
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Fanterria :: Aarde :: Off-topic :: Kletshoekje-
Ga naar: