Fanterria
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Toegestane wezens

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Ilva
Moderator en Wezen
Ilva


Aantal berichten : 486
Punten : 92

Over jouw personage
Leeftijd: 17 jaar
Groepsleider: -
Relatie: Masaomi ♥

Toegestane wezens Empty
BerichtOnderwerp: Toegestane wezens   Toegestane wezens Icon_minitimevr jul 04, 2014 3:06 am

Hoewel Fanterria een fantasiewereld is, heeft ze ook zo haar grenzen. Niet alle wezens zijn dus toegestaan, elk om hun eigen reden. Maar niet getreurd, er is meer dan genoeg keuze! Als het wezen dat jij wil spelen niet in de lijst staat kan je een pm sturen naar een teamlid met de naam van het wezen, zodat we kunnen beslissen of ze toegestaan is of niet.
Klik op de spoilers om uitleg over het wezen te zien.

Mensachtig:
Anthrodier (bv. anthrowolf, anthropaard,... Geen anthrodraken, anthro-eenhoorns,...)
Spoiler:
Centaur
Spoiler:
Cycloop
Spoiler:
Elf
Spoiler:
Fee
Spoiler:
Gorgo
Spoiler:
Harpij
Spoiler:
Manticore
Spoiler:
Mens
Spoiler:
Minotaurus
Spoiler:
Naga
Spoiler:
Reus
Spoiler:
Satyr of faun
Spoiler:
Sfinx
Spoiler:
Tovenaar
Spoiler:
Vampier
Spoiler:
Weerwolf
Spoiler:
Zeemeermin/man
Spoiler:

Dierlijk:
Alicorn
Spoiler:
Basilisk
Spoiler:
Bunyip
Spoiler:
Cerberus
Spoiler:
Chimaera
Spoiler:
Cockatrice
Spoiler:
Dondervogel
Spoiler:
Draak
Spoiler:
Eenhoorn
Spoiler:
Feniks
Spoiler:

Gevleugelde hond/kat
Spoiler:
Griffioen
Spoiler:
Hippocamp
Spoiler:
Hippogrief
Spoiler:
Jackalope
Spoiler:
Kelpie
Spoiler:
Kilin/Qilin
Spoiler:
Leucrota
Spoiler:
Pegasus
Spoiler:
Sleipnir
Spoiler:
Svadilfari
Spoiler:
Zee serpent
Spoiler:

Niet toegestaan:
Shapeshifter
Spoiler:
Demoon
Spoiler:


Laatst aangepast door Ilva op zo mei 08, 2016 4:18 am; in totaal 7 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Masaomi
Administrator en Carer
Masaomi


Aantal berichten : 699
Punten : 87

Over jouw personage
Leeftijd: 16 Years
Groepsleider: -
Relatie: Ilva♥The best proof of love is trust.

Toegestane wezens Empty
BerichtOnderwerp: Re: Toegestane wezens   Toegestane wezens Icon_minitimevr jul 04, 2014 7:35 am

Ik ben een wezen, maar er staat nog steeds 'mens' in mijn CS. Wat nu?
Heb je al een aanvraag verstuurd in het wezenaanvraagtopic?
Ja: Heb geduld en stuur de admins een PB. Ze kunnen daar een speciale reden voor hebben.
Nee: Stuur die aanvraag, want voordat je die aanvraag stuurt ben je in feite geen wezen. Niemand zal je ook in een veranderen.
 
Ik heb een aanvraag verstuurd, maar ik ben nog geen wezen. Mag ik dan toch gaan RPGen?
Nee. Als we dit zien verwijderen we per direct je topic en zijn we heel terughoudend met jou een wezen te geven.
 
Ik heb al een setje van een wezen, maar ik heb nog geen blauwe naam. Wat nu?
Heb je al een aanvraag verstuurd in het wezenaanvraagtopic?
Ja: Volgende keer meer geduld hebben, want je bent geen wezen voordat je een blauwe naam en een rang hebt en dat er bij jouw soort jouw wezen staat.
Nee: Stuur die aanvraag.
 
Mag ik een half-mens, half-wezen spelen? Waarom wel/niet?
Nee, aangezien wij een strikte lijn tussen mens en wezen willen houden. Deze wezens zijn een soort grens. De enige uitzondering in deze regel is de weerwolf. Wezens als sfinxen en manticores zien wij als volbloed wezens.

Mag ik een zelfbedacht wezen spelen? Waarom wel/niet?
Het is goed om je fantasie hier te gebruiken, maar wij vinden het vervelend als er opeens reuzenvampieren of weerkatten ontstaan. We gebruiken de zogeheten 'officiële fantasiewezens' zoals vampieren en reuzen, dus Pokémon etc. laten wij hier ook niet toe. Je bent vrij om bijvoorbeeld een vampier aan te maken, zolang hij maar niet gecombineerd met een ander wezen is.
 
Waarom zijn er blokkades?
Omdat er of te veel van dat soort wezen op Fanterria is, of omdat het wezen heel zeldzaam/machtig/whatever is, waardoor het speciaal moet blijven en dus een NPC is.
 
Mag ik mijn mens in een wezen veranderen of andersom?
Dit gebeurt alleen bij specifieke events. Zomaar je account veranderen mag echter alleen als je geen topics of reacties in de RPG hebt geplaatst. Als je ook maar één reactie in de RPG hebt geplaatst mag je je account niet meer veranderen. Een oud account door een verhaallijn laten veranderen mag alleen met toestemming en is ook tijdelijk, maar dan moet je dat aan een teamlid vragen, die dit zal overleggen met de anderen. Plus zal je in dat topic moeten vermelden dat je toestemming van het hele team hebt.
 
Waarom zijn jullie zo streng als ik alvast een setje voor het wezen heb gemaakt, maar nog geen blauwe naam heb?
Dit zien wij als het gelikte-ijsje-verhaal: een kind dat een ijsje pakt, er aan likt en dan pas aan zijn moeder vraagt of hij een ijsje mag. Wat heeft dat hier mee te maken? Zie het op deze manier: je hebt al een wezenaccount gemaakt met setje en al en vraagt dan pas of je een wezen mag spelen. Dit komt over alsof je er van uit gaat dat wij je direct in een wezen gaan veranderen. Dit doen wij absoluut niet. Daarom zijn wij in zulke gevallen terughoudend.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Toegestane wezens
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Aanvraag wezens

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Fanterria :: Aarde :: Informatie :: Regels en info-
Ga naar: