Fanterria
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Mini-plots

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Avani
Administrator en Wezen
Avani


Aantal berichten : 524
Punten : 94

Over jouw personage
Leeftijd: 20 jaar
Groepsleider: Just me :)
Relatie: Geen.

Mini-plots Empty
BerichtOnderwerp: Mini-plots   Mini-plots Icon_minitimezo jun 10, 2012 9:33 pm

Wat zijn mini-plots?
Mini-plots zijn bedachte verhalen die je samen met een paar anderen verzint en uitvoert in de RPG. Mini-plots duren daarnaast langer dan één topic. Denk aan een bosbrand en alle drama er omheen. Mini-plots omvatten niet de hele RPG en worden (met toestemming) bedacht door leden.

Ik wil een mini-plot aanmaken! Wat moet ik doen?
Je maakt een topic aan, die voldoet aan de eisen. Je wacht tot er een reactie komt waarin staat dat het is goedgekeurd. Ook moet je wachten tot er een vinkje ([✓]) in de topictitel staat. Voldoet het niet aan de eisen, komt er een reactie waarin staat dat het nog niet aan de eisen voldoet en krijg je een kruisje in je topictitel ([✗]). Je krijgt wel de kans om het te verbeteren.

Wat voor eisen bedoel je nou?
Je hebt ten minste dit lijstje ingevuld:

Naam mini-plot: Dit is de naam van jouw mini-plot, die ongeveer het mini-plot omschrijft.
Inleiding (Omschrijving mini-plot): Hier zet je de aanleiding tot de gebeurtenis/mini-plot neer en vertel je ook wat er nu gaat gebeuren.
Deelnemers: Hier zet je de deelnemers aan het mini-plot neer, samen met hun functie.
Topics + Gebeurtenissen (Als het kan mét link): Hier zet je de topics die meespelen neer als link, samen met de gebeurtenis.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://fanterria.actieforum.com
 
Mini-plots
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Fanterria :: Portaal :: Mini-plots-
Ga naar: