Fanterria
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Kletstopic

Ga naar beneden 
+28
Renesmee
Rüna
Vorst
Creon
Ima
Yoshiki
Sunlia
Wame
Ulquiorra
Kirito
Gwyn
Terorfang
Nightmare Moon
Sayonara
Tetsuo
Avani
Ilva
Nimble
Masaomi
Eifi
Esida
Graeham
Akis
Athene
Cynthia
Dante
Pelangi
Namida
32 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 20 ... 36, 37, 38, 39, 40  Volgende
AuteurBericht
Akis
Hunter
Akis


Aantal berichten : 525
Punten : 49

Over jouw personage
Leeftijd: 18 Years
Groepsleider: Me.
Relatie: X

Kletstopic - Pagina 37 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic   Kletstopic - Pagina 37 Icon_minitimema feb 18, 2013 10:36 am

Is wel goed hoor, maar zal ik of jij hem dan aanmaken? :3
Terug naar boven Ga naar beneden
Pelangi
Hunter
Pelangi


Aantal berichten : 513
Punten : 54

Over jouw personage
Leeftijd: 17
Groepsleider: X
Relatie: X

Kletstopic - Pagina 37 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic   Kletstopic - Pagina 37 Icon_minitimema feb 18, 2013 8:29 pm

Uhu iedereen heeft een topic en die van mij is nogsteeds leeg ;A;

*hint hint*

------

Maar gorde morgen ;D ik zit hier met een craosantje-of hoe je het schrijft- aan tafel en zometeen is het tijd voor al mijn 9illegaal gedownloade simsen :3
Dus, hoe is jullie dag?
Terug naar boven Ga naar beneden
Cynthia
Explorer
Cynthia


Aantal berichten : 325
Punten : 58

Over jouw personage
Leeftijd: 19 jaar
Groepsleider:
Relatie: A broken heart is like a broken mirror. You’d be better of leaving it alone, rather than get hurt trying to fix it.

Kletstopic - Pagina 37 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic   Kletstopic - Pagina 37 Icon_minitimema feb 18, 2013 10:11 pm

Kan jij hem aanmaken? (aa)

@ Sylke; Als ik er genoeg tijd voor had, zou ik bij je posten, maar.. D:
Terug naar boven Ga naar beneden
Akis
Hunter
Akis


Aantal berichten : 525
Punten : 49

Over jouw personage
Leeftijd: 18 Years
Groepsleider: Me.
Relatie: X

Kletstopic - Pagina 37 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic   Kletstopic - Pagina 37 Icon_minitimema feb 18, 2013 11:34 pm

Dan maak ik de topic wat later aan, want anders wordt het nogal moeilijk met zijn geheugenverlies ;].

*Glare aan Sylke* Ik werd om twee uur in de nacht wakker en kon niet slapen.. Ik keek zelfs Totally Spies, doordat er voor de rest foute dingen op TV waren. Later werd ik nogmaals wakker om half zeven en uiteindelijk werd ik half 10 wakker als de snotmonster. En nu heb ik een jonge duif(heeft nog van die gele veertjes op zijn kop) de naam Toby gegeven, terwijl ik wiskunde aan het oefenen was. Daarna had ik ineens de neiging om alles te knuffelen wat ik zag....

Ik ben zo vaag vandaag, maar Toby is AWESOME <3 (Hij zit al meer dan een uur op mijn balkon naar mij te kijken) Loyale duif.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cynthia
Explorer
Cynthia


Aantal berichten : 325
Punten : 58

Over jouw personage
Leeftijd: 19 jaar
Groepsleider:
Relatie: A broken heart is like a broken mirror. You’d be better of leaving it alone, rather than get hurt trying to fix it.

Kletstopic - Pagina 37 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic   Kletstopic - Pagina 37 Icon_minitimedi feb 19, 2013 1:22 am

Stiekem zou het ook best awesome zijn als Tetsuo hem dan tegen zou komen XD Geeft de nodige drama, thehe. En dan kan Tetsuo nog meer sobben.

Totally Spies? Oh gawd, mijn jeugd XD Laatst wilde mijn vriendin mij een aflevering laten zien die haar vriendje had gekeken met zijn vrienden, bleek het hentai te zijn. En ze wist het. En ze keek het op mijn laptop. Het stond in mijn geschiedenis.
Ik haat haar. Childhood ruined.

Toby! Wat een koele naam 8D
Terug naar boven Ga naar beneden
Nihal
Wezen
Nihal


Aantal berichten : 24
Punten : 7

Over jouw personage
Leeftijd: 17 years
Groepsleider:
Relatie: Love? Hwo can love somone like me?

Kletstopic - Pagina 37 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic   Kletstopic - Pagina 37 Icon_minitimedi feb 19, 2013 5:58 am

hey iedereen ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Twilight
Nieuweling
Twilight


Aantal berichten : 32
Punten : 0

Over jouw personage
Leeftijd:
Groepsleider:
Relatie:

Kletstopic - Pagina 37 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic   Kletstopic - Pagina 37 Icon_minitimedi feb 19, 2013 9:24 am

Haai
Finaly klaar met hw, twee kleurslagen van chinchilla's bespreken *hint hint* knippen en plakken :p

En toen kwam je er achter dat je hw leuker vond dan forums :s
Vreemd genoeg dan
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.wolfworld.onlinemmorpg.net
Andy
Nieuweling
Andy


Aantal berichten : 2
Punten : 0

Over jouw personage
Leeftijd:
Groepsleider:
Relatie:

Kletstopic - Pagina 37 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic   Kletstopic - Pagina 37 Icon_minitimewo feb 20, 2013 3:01 am

Hmhm, hello there. Ik ben nieuw 8D Mag ik hier ook gewone mensen gebruiken, of moet ik persé een anime-persoontje gebruiken?
Terug naar boven Ga naar beneden
Akis
Hunter
Akis


Aantal berichten : 525
Punten : 49

Over jouw personage
Leeftijd: 18 Years
Groepsleider: Me.
Relatie: X

Kletstopic - Pagina 37 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic   Kletstopic - Pagina 37 Icon_minitimewo feb 20, 2013 3:08 am

Welkom, uhm.. Andy?
*denkt direct aan 'What's with Andy?'*

Gewone mensen afbeeldingen mag je ook gewoon gebruiken hoor! ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Nihal
Wezen
Nihal


Aantal berichten : 24
Punten : 7

Over jouw personage
Leeftijd: 17 years
Groepsleider:
Relatie: Love? Hwo can love somone like me?

Kletstopic - Pagina 37 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic   Kletstopic - Pagina 37 Icon_minitimewo feb 20, 2013 5:07 am

Man vandaag was een rare dag.. Wij zaten in klas en opeens sloeg de deur in het slot en de juf wist niet dat we in de klas waren en we hebben zo twee uur in de klas gezetten zonder dat we las kregen gewoon omdat de deur opslot zat !!!! Geweldig XD
Terug naar boven Ga naar beneden
Andy
Nieuweling
Andy


Aantal berichten : 2
Punten : 0

Over jouw personage
Leeftijd:
Groepsleider:
Relatie:

Kletstopic - Pagina 37 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic   Kletstopic - Pagina 37 Icon_minitimewo feb 20, 2013 6:07 am

» Akis Oeh, nice. Dan kan ik Andy gebruiken <3
Terug naar boven Ga naar beneden
Ilva
Moderator en Wezen
Ilva


Aantal berichten : 486
Punten : 92

Over jouw personage
Leeftijd: 17 jaar
Groepsleider: -
Relatie: Masaomi ♥

Kletstopic - Pagina 37 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic   Kletstopic - Pagina 37 Icon_minitimewo feb 20, 2013 9:25 am

Ben net terug van een voorstelling op school, en het was echt prachtig ;D Een paar van mijn klasgenoten deden mee, het was echt gaaf om te zien ^-^
Het was trouwens Midzomernachtsdroom van Shakespeare :3
Terug naar boven Ga naar beneden
Masaomi
Administrator en Carer
Masaomi


Aantal berichten : 699
Punten : 87

Over jouw personage
Leeftijd: 16 Years
Groepsleider: -
Relatie: Ilva♥The best proof of love is trust.

Kletstopic - Pagina 37 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic   Kletstopic - Pagina 37 Icon_minitimewo feb 20, 2013 10:11 am

@Andy: Wb.

@Femke: Dit zal verbaasde uitdrukkingen opwekken, maar ... ik ken dat toneelstuk niet. Ik ben namelijk niet zo van Shakespeare, maar goed. Leuk dat ze het dus deden. Op mijn school hebben ze ook iets wat erop lijkt; De Culturele Avond. Dan zingen de meeste deelnemers en krijgt de winnaar een prijs(je). Die was vorige week namelijk, en een vriendin van mij was de beste met haar groep XD.

Ik.. nu.. moe zijn.. *heeft 20 gebiedenplaatjes zitten maken de laatste twee uur*






Terug naar boven Ga naar beneden
Ilva
Moderator en Wezen
Ilva


Aantal berichten : 486
Punten : 92

Over jouw personage
Leeftijd: 17 jaar
Groepsleider: -
Relatie: Masaomi ♥

Kletstopic - Pagina 37 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic   Kletstopic - Pagina 37 Icon_minitimewo feb 20, 2013 8:12 pm

Eerst kende ik het ook niet, ik had er wel ooit toevallig eens van gehoord, maar het verhaal snapte ik ook niet tot gisterenavond ^-^
Wij hebben ook zoiets op school, het open podium. Dit toneelstuk hoort daar alleen niet bij, dat is echt een productie van school.
Terug naar boven Ga naar beneden
Pelangi
Hunter
Pelangi


Aantal berichten : 513
Punten : 54

Over jouw personage
Leeftijd: 17
Groepsleider: X
Relatie: X

Kletstopic - Pagina 37 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic   Kletstopic - Pagina 37 Icon_minitimewo feb 20, 2013 10:23 pm

eheh ik heb gewoon nog niks nuttigs gedaan deze week .___.
geweldig ;D maar goed, goede net geen middag, ik heb gene inspi voor tekenen, heb te veel suiker op en yaay nog een nieuw lid ;D

owja, en klopt het dat de index zo hoort te spaacen?
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Cynthia
Explorer
Cynthia


Aantal berichten : 325
Punten : 58

Over jouw personage
Leeftijd: 19 jaar
Groepsleider:
Relatie: A broken heart is like a broken mirror. You’d be better of leaving it alone, rather than get hurt trying to fix it.

Kletstopic - Pagina 37 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic   Kletstopic - Pagina 37 Icon_minitimewo feb 20, 2013 10:59 pm

Ja, inderdaad. Bij mij spaced 'ie hem ook. Ik hou van de plaatjes though <3

Jullie hebben zulke dingen op school? Ik heb echt nooit iets gehad waarbij we een toneelstuk moesten opvoeren. Dat is wel jammer, want ik had dan graag meegewerkt aan het maken van de achtergronden natuurlijk. [Geen acteerwerk voor mij. Het lijkt me geweldig om te doen, maar dan zou ik al een zeer intensieve training moeten volgen om niet dicht te klappen op het podium XD] Ik heb wel altijd op de open dag meegedaan in het muziek lokaal. Beetje jammen op een basgitaar <3 Maar goed, daar was ook niet veel aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Avani
Administrator en Wezen
Avani


Aantal berichten : 524
Punten : 94

Over jouw personage
Leeftijd: 20 jaar
Groepsleider: Just me :)
Relatie: Geen.

Kletstopic - Pagina 37 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic   Kletstopic - Pagina 37 Icon_minitimewo feb 20, 2013 11:04 pm

Pelangi schreef:
owja, en klopt het dat de index zo hoort te spaacen?
Spoiler:

Het klopt dat de index zo aan het spacen is, maar dit is niet de bedoeling. We hebben al aan actieforum gevraagd wat het probleem zou kunnen zijn ;]
Terug naar boven Ga naar beneden
https://fanterria.actieforum.com
Pelangi
Hunter
Pelangi


Aantal berichten : 513
Punten : 54

Over jouw personage
Leeftijd: 17
Groepsleider: X
Relatie: X

Kletstopic - Pagina 37 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic   Kletstopic - Pagina 37 Icon_minitimedo feb 21, 2013 12:31 am

Avani schreef:
Pelangi schreef:
owja, en klopt het dat de index zo hoort te spaacen?
Spoiler:

Het klopt dat de index zo aan het spacen is, maar dit is niet de bedoeling. We hebben al aan actieforum gevraagd wat het probleem zou kunnen zijn ;]

ben benieuwd hoe het er compleet uit moet gaan zien :3
Terug naar boven Ga naar beneden
Masaomi
Administrator en Carer
Masaomi


Aantal berichten : 699
Punten : 87

Over jouw personage
Leeftijd: 16 Years
Groepsleider: -
Relatie: Ilva♥The best proof of love is trust.

Kletstopic - Pagina 37 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic   Kletstopic - Pagina 37 Icon_minitimedo feb 21, 2013 1:57 am

*Spreekt wartaal uit*
2057 Woorden voor een ordinaire post met Masaomi. Het enige speciale eraan was dat ik Masaomi iets meer wilde laten denken en dat het verhaal beter loopt dan constant van gedachten te wisselen. Wauw, dat is me gelukt geloof ik, gheghe ..
Terug naar boven Ga naar beneden
Nihal
Wezen
Nihal


Aantal berichten : 24
Punten : 7

Over jouw personage
Leeftijd: 17 years
Groepsleider:
Relatie: Love? Hwo can love somone like me?

Kletstopic - Pagina 37 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic   Kletstopic - Pagina 37 Icon_minitimedo feb 21, 2013 6:17 am

Hey iedereen en hey Olgaaaa XD

Man ik wou dat ik nog altijd vakantie had, heb helemaal geen zin in de examens XD
Terug naar boven Ga naar beneden
Pelangi
Hunter
Pelangi


Aantal berichten : 513
Punten : 54

Over jouw personage
Leeftijd: 17
Groepsleider: X
Relatie: X

Kletstopic - Pagina 37 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic   Kletstopic - Pagina 37 Icon_minitimevr feb 22, 2013 10:58 am

Spoiler:

oehhh, ik weet al welke animatie plankje nu in haar onderschrift krijgt,.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nihal
Wezen
Nihal


Aantal berichten : 24
Punten : 7

Over jouw personage
Leeftijd: 17 years
Groepsleider:
Relatie: Love? Hwo can love somone like me?

Kletstopic - Pagina 37 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic   Kletstopic - Pagina 37 Icon_minitimevr feb 22, 2013 11:04 pm

Hmm ik ook maar eens een ander os maken XD
Terug naar boven Ga naar beneden
Pelangi
Hunter
Pelangi


Aantal berichten : 513
Punten : 54

Over jouw personage
Leeftijd: 17
Groepsleider: X
Relatie: X

Kletstopic - Pagina 37 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic   Kletstopic - Pagina 37 Icon_minitimeza feb 23, 2013 1:36 am

kijken of hij het doet en dan verder met post ;D
Spoiler:
EDIT: yay, hij doet het en loopt ook nog eens mooi XD -denk wel dat ik de snelheid tussen frames verkeerd heb maar ik kon geen goed voorbeeld vinden xd
Terug naar boven Ga naar beneden
Masaomi
Administrator en Carer
Masaomi


Aantal berichten : 699
Punten : 87

Over jouw personage
Leeftijd: 16 Years
Groepsleider: -
Relatie: Ilva♥The best proof of love is trust.

Kletstopic - Pagina 37 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic   Kletstopic - Pagina 37 Icon_minitimeza feb 23, 2013 2:29 am

Oegh, goed gemaakt, Sylke! :]
Ben nu wel benieuwd naar welke pokémons ze eigenlijk zou hebben *ziet de trainercard*.... TE BASIC! D:

Terug naar boven Ga naar beneden
Pelangi
Hunter
Pelangi


Aantal berichten : 513
Punten : 54

Over jouw personage
Leeftijd: 17
Groepsleider: X
Relatie: X

Kletstopic - Pagina 37 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic   Kletstopic - Pagina 37 Icon_minitimeza feb 23, 2013 2:49 am

Masaomi schreef:
Oegh, goed gemaakt, Sylke! :]
Ben nu wel benieuwd naar welke pokémons ze eigenlijk zou hebben *ziet de trainercard*.... TE BASIC! D:


ze zou ieder geval veel betere kiezen XD alleen zat ik ver voordat hij klaar was enorm met de nselheid enz te prutsen omdat ik hem niet af vond, was ik dat 'hupje' tijdens het springen vergeten ._. zet ik dat erin, is ie klaar XD
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Kletstopic - Pagina 37 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic   Kletstopic - Pagina 37 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Kletstopic
Terug naar boven 
Pagina 37 van 40Ga naar pagina : Vorige  1 ... 20 ... 36, 37, 38, 39, 40  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Kletstopic
» Kletstopic
» Kletstopic

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Fanterria :: Aarde :: Off-topic :: Kletshoekje-
Ga naar: