Fanterria
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Kletstopic

Ga naar beneden 
+29
Rüna
Kalysta
Aurik
Undertaker
Ariadne
Armai
Akis
Gwyn
Avani
Derek
Lavi
Sayonara
Terorfang
Arnoud
Graeham
Moka
Yern
Kirito
Tetsuo
codenaam666
Renesmee
Ilva
Pelangi
Cynthia
Nihal
Twilight
Bo
Masaomi
Creon
33 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 15 ... 25  Volgende
AuteurBericht
Twilight
Nieuweling
Twilight


Aantal berichten : 32
Punten : 0

Over jouw personage
Leeftijd:
Groepsleider:
Relatie:

Kletstopic - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic   Kletstopic - Pagina 5 Icon_minitimezo mei 12, 2013 10:00 am

Toen begrepen we elkaar ^^
*praat tegen ds*

pb gestuurd Wink
ik ben trouwens slapen, kom nogal moe, en morgen vroeg uit :/
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.wolfworld.onlinemmorpg.net
Tetsuo
Ervaren
Tetsuo


Aantal berichten : 182
Punten : 36

Over jouw personage
Leeftijd: 18
Groepsleider:
Relatie: If we're fools, we're fools together. That's the kinda team I want.

Kletstopic - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic   Kletstopic - Pagina 5 Icon_minitimema mei 20, 2013 1:01 am

Wel, ik ben een tijd inactief geweest (ook al ben ik niet de enige), maar helaas zal ik deze week ook niet veel online kunnen komen hier OTL Misschien volgende week wel weer (dat hoop ik tenminste) :c
Terug naar boven Ga naar beneden
Kirito
Junior
Kirito


Aantal berichten : 59
Punten : 15

Over jouw personage
Leeftijd: 15 Jaar
Groepsleider: X
Relatie: X

Kletstopic - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic   Kletstopic - Pagina 5 Icon_minitimema mei 20, 2013 1:50 am

Hetzelfde verhaal bij mij.. *sigh*
Terug naar boven Ga naar beneden
Cynthia
Explorer
Cynthia


Aantal berichten : 325
Punten : 58

Over jouw personage
Leeftijd: 19 jaar
Groepsleider:
Relatie: A broken heart is like a broken mirror. You’d be better of leaving it alone, rather than get hurt trying to fix it.

Kletstopic - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic   Kletstopic - Pagina 5 Icon_minitimema mei 27, 2013 6:33 am

Foop school momenteel. Het is zo heerlijk om na een tijdje weer te willen/kunnen RPGen <3
Ok back to schoolwork
Terug naar boven Ga naar beneden
Masaomi
Administrator en Carer
Masaomi


Aantal berichten : 699
Punten : 87

Over jouw personage
Leeftijd: 16 Years
Groepsleider: -
Relatie: Ilva♥The best proof of love is trust.

Kletstopic - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic   Kletstopic - Pagina 5 Icon_minitimema mei 27, 2013 9:40 am

Dat zal ik ook zo meteen kunnen hebben. Morgen is mijn laatste examen, maar direct de moeilijkste: natuurkunde. Man, hopen dat het goed gaat D:
Terug naar boven Ga naar beneden
Cynthia
Explorer
Cynthia


Aantal berichten : 325
Punten : 58

Over jouw personage
Leeftijd: 19 jaar
Groepsleider:
Relatie: A broken heart is like a broken mirror. You’d be better of leaving it alone, rather than get hurt trying to fix it.

Kletstopic - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic   Kletstopic - Pagina 5 Icon_minitimema mei 27, 2013 8:52 pm

Dat gaat jou wel lukken Olga. Have a little faith c:
Goed, nog even deze week en volgende week doorzetten en ik kan overal weer wat actiever worden <3
Terug naar boven Ga naar beneden
Masaomi
Administrator en Carer
Masaomi


Aantal berichten : 699
Punten : 87

Over jouw personage
Leeftijd: 16 Years
Groepsleider: -
Relatie: Ilva♥The best proof of love is trust.

Kletstopic - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic   Kletstopic - Pagina 5 Icon_minitimema mei 27, 2013 9:06 pm

Ty, ben nog wel echter vrij nerveus. Maar het lukt me wel*kruist vingers* Laat me slagen.. laat me slagen..
Fijn, dan wordt het eindelijk wat actiever op FA na al die tijd. Alleen maar twee á drie topics zijn nog actief, maar ook tegelijk vrij oud: Amnesia is bijvoorbeeld van eind februari. Ik zorg anders wel voor meer activiteit d.m.v. reclame ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Masaomi
Administrator en Carer
Masaomi


Aantal berichten : 699
Punten : 87

Over jouw personage
Leeftijd: 16 Years
Groepsleider: -
Relatie: Ilva♥The best proof of love is trust.

Kletstopic - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic   Kletstopic - Pagina 5 Icon_minitimezo jun 09, 2013 12:30 am

---
Ben nu echt enorm chagi&Haat het enorm dat ik een vrouwelijk wezen met die per se moet omgaan met b*tches, zoals mijn moeder soms kan zijn.

Zo, dat is eruit.
---
Anyway, FA moet weer actiever worden, iemand ideeën?
Terug naar boven Ga naar beneden
Yern
Nieuweling
Yern


Aantal berichten : 25
Punten : 0

Over jouw personage
Leeftijd: 20
Groepsleider: Yern is nog groeploos.
Relatie: Vrijgezel

Kletstopic - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic   Kletstopic - Pagina 5 Icon_minitimezo jun 09, 2013 4:36 am

Ik wil graag helpen. Fairytales loopt aardig, en partners moeten elkaar helpen. Misschien moeten we eens praten, dan kan ik je misschien helpen met ideeën ofzo? Als jullie het goed doen, dan heeft dat voor ons namelijk ook voordelen ^^

Laat maar iets weten Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.thefairytales.tk
Ilva
Moderator en Wezen
Ilva


Aantal berichten : 486
Punten : 92

Over jouw personage
Leeftijd: 17 jaar
Groepsleider: -
Relatie: Masaomi ♥

Kletstopic - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic   Kletstopic - Pagina 5 Icon_minitimezo jun 09, 2013 7:58 am

Ik heb Fanterria gepromoot in een journal op deviantArt, dus nu maar hopen dat we er een paar leden bijkrijgen ^-^
Terug naar boven Ga naar beneden
Yern
Nieuweling
Yern


Aantal berichten : 25
Punten : 0

Over jouw personage
Leeftijd: 20
Groepsleider: Yern is nog groeploos.
Relatie: Vrijgezel

Kletstopic - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic   Kletstopic - Pagina 5 Icon_minitimezo jun 09, 2013 8:45 am

Akkoord, dat helpt, maar ik zou niet klikken op de link, en de meeste op DeviantArt hebben een andere moedertaal dan het Nederlands Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.thefairytales.tk
Masaomi
Administrator en Carer
Masaomi


Aantal berichten : 699
Punten : 87

Over jouw personage
Leeftijd: 16 Years
Groepsleider: -
Relatie: Ilva♥The best proof of love is trust.

Kletstopic - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic   Kletstopic - Pagina 5 Icon_minitimezo jun 09, 2013 9:52 pm

Alle hulp is fijn. Wat heb je voor Fairytales bedacht om het actief te maken? We kunnen dan een gelijke strategie gebruiken, echter niet exact hetzelfde. Ik zou enkel kunnen bedenken dat er een nieuwe verfrissende LY moet komen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Yern
Nieuweling
Yern


Aantal berichten : 25
Punten : 0

Over jouw personage
Leeftijd: 20
Groepsleider: Yern is nog groeploos.
Relatie: Vrijgezel

Kletstopic - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic   Kletstopic - Pagina 5 Icon_minitimema jun 10, 2013 10:03 pm

Er zijn verschillende dingen die gebeurd zijn om Fairytales een actieve website te maken, en die ook hebben geloond. Zo heb ik bijvoorbeeld flyers gemaakt. Het beste aan een RPG is dat hij uniek is, en anders dan anderen. Je moet ook heel duidelijk je doelpubliek bepalen. Welke mensen wil je aanspreken? Welke leeftijdscategorie?

Je moet iets zoeken dat je website vanaf het eerste moment onderscheid van de tienduizend andere RPG sites op het internet. Jouw vaardigheid ligt duidelijk in design, maar je zal waarschijnlijk toch origineel moeten zijn, om je website te laten draaien.

Natuurlijk is het niet de bedoeling dat jouw site op de mijne gaat lijken, maar we kunnen natuurlijk wel nauw gaan samenwerken ;-)
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.thefairytales.tk
Masaomi
Administrator en Carer
Masaomi


Aantal berichten : 699
Punten : 87

Over jouw personage
Leeftijd: 16 Years
Groepsleider: -
Relatie: Ilva♥The best proof of love is trust.

Kletstopic - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic   Kletstopic - Pagina 5 Icon_minitimedi jun 11, 2013 4:48 am

Fanterria lijkt me ook vrij uniek met het verhaal van de Carers, Explorers en Hunters met een fantasievolle wereld eromheen. We heben ons ook vooral gericht op 14-18-jarige, maar oudere jongeren kunnen ook gerust lid worden op FA als het maar qua geslachtelijke voortplanting binnen de grenzen blijft en niet de 18+ niveau bereikt.

Dat begrijp ik volkomen, en gezien je rapporten ben ik op een idee gekomen en zal ik het met de mede-admin erover praten en het tot werking stellen. Er zitten hier namelijk genoeg unieke topics, leden persoonlijk. De punten met de topic zal ook worden aangepast.

Dat natuurlijk niet, maar het is fijn dat je FA wilt helpen nu het wat moeilijker gaat, gezien de andere admin het druk heeft met haar studies. Femke echter helpt wel goed mee, maar kan het fora bijv. qua LY niet wijzigen. Ik krijg het misschien druk, omdat de examens zij uitgelegd en ik vanavond te horen krijg of ik er 5 over moet doen. Yuk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Yern
Nieuweling
Yern


Aantal berichten : 25
Punten : 0

Over jouw personage
Leeftijd: 20
Groepsleider: Yern is nog groeploos.
Relatie: Vrijgezel

Kletstopic - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic   Kletstopic - Pagina 5 Icon_minitimedi jun 11, 2013 4:57 am

Masaomi schreef:
Fanterria lijkt me ook vrij uniek met het verhaal van de Carers, Explorers en Hunters met een fantasievolle wereld eromheen.

De wereld is inderdaad een positieve zaak. Maar persoonlijk vind ik het Carers, Explorers en Hunters meer een variatie op goed - slecht - neutraal dat alle sites hebben. Een goede poging tot originaliteit, dat zeker, maar in mijn beeld niet meteen iets dat leden gaat binden aan de site.

We heben ons ook vooral gericht op 14-18-jarige, maar oudere jongeren kunnen ook gerust lid worden op FA als het maar qua geslachtelijke voortplanting binnen de grenzen blijft en niet de 18+ niveau bereikt.

Dat begrijp ik volkomen, en gezien je rapporten ben ik op een idee gekomen en zal ik het met de mede-admin erover praten en het tot werking stellen. Er zitten hier namelijk genoeg unieke topics, leden persoonlijk. De punten met de topic zal ook worden aangepast.

Welk idee heb ik dan gegeven?

Dat natuurlijk niet, maar het is fijn dat je FA wilt helpen nu het wat moeilijker gaat, gezien de andere admin het druk heeft met haar studies. Femke echter helpt wel goed mee, maar kan het fora bijv. qua LY niet wijzigen. Ik krijg het misschien druk, omdat de examens zij uitgelegd en ik vanavond te horen krijg of ik er 5 over moet doen. Yuk.

Dat is heel graag gedaan, en sorry als ik bot of gemeen overkom. Ik wil jullie gewoon helpen, en ik weet dat een keipositieve beoordeling krijgen veel leuker is, maar daar hebben jullie niets aan. Feit is dat het hier dood is, en daar moet wat aan gedaan worden. ;-)
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.thefairytales.tk
Masaomi
Administrator en Carer
Masaomi


Aantal berichten : 699
Punten : 87

Over jouw personage
Leeftijd: 16 Years
Groepsleider: -
Relatie: Ilva♥The best proof of love is trust.

Kletstopic - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic   Kletstopic - Pagina 5 Icon_minitimedi jun 11, 2013 5:02 am

1. Weet jij dan iets?

2. De linkjes van de vrij originele topics in een widget met andere nuttige linkjes plaatsen.

2. Anyway, thank you door FA even weer tot leven te brengen. Het gaat anders wat moeilijker.
Terug naar boven Ga naar beneden
Moka
Wezen
Moka


Aantal berichten : 34
Punten : 7

Over jouw personage
Leeftijd: 200 years
Groepsleider: How dare you!
Relatie: I don't fall in love...

Kletstopic - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic   Kletstopic - Pagina 5 Icon_minitimedi jun 11, 2013 5:05 am

God xD Ik heb geen zin in al dat lezen hoor, wat doen jullie mij aan? Hoe dan ook... Ik ga mezelf denk ik aanmaken op FA; Bo, de ultiem hypere van FA >3

Maar... Dan moet Leo ook haar aanmaken & Olga natuurlijk ook. Want dan kan ik Olga stalken >3 *Niks persoonlijks*

Maar het is hier dood omdat iedereen het druk heeft met studeren etc. -Waaronder ik-, maar ik zal natuurlijk weer superactief worden als de examens gedaan zijn (Dus na volgende week). Hoe dan ook denk ik dat FA even een dipje heeft enzo. Maar (hier toch in België) is het sperperiode (examens/proefwerken). En (zaosl Leo & Olga & Gen gisteren hebben gehoord) zijn sommige ouders niet echt blij dat ik op de pc zit xD *Kijkt naar Olga & Leo*
Terug naar boven Ga naar beneden
Yern
Nieuweling
Yern


Aantal berichten : 25
Punten : 0

Over jouw personage
Leeftijd: 20
Groepsleider: Yern is nog groeploos.
Relatie: Vrijgezel

Kletstopic - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic   Kletstopic - Pagina 5 Icon_minitimedi jun 11, 2013 5:07 am

1. Jah, maar die dingen zijn voor Fairytales. Ik wil er wel eens over denken, maar dan moet ik eerst zeker weten dat jullie, begrijp dit niet verkeerd, verstandige mensen zijn, die oor hebben naar kritiek en in staat zijn een website te leiden. Anders verspil ik tijd, energie en goede ideeën aan een site die er niets mee is, en toch dood gaat. Neem het dus niet persoonlijk, maar ik ben graag zeker dat het idee goed terecht komt. Bedenk echter dat als ik dat niet geloofde, ik jullie ook niet zou helpen.

2. Dat kan, maar let op dat het niet te druk word, dat schrikt ontzettend af.

3. Graag gedaan. Het is niet de bedoeling dat het voor even is maar voor de eeuwigheid xD

Als ik het goed heb, ligt de site al langer iets minder goed in de markt dan alleen deze examens Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.thefairytales.tk
Masaomi
Administrator en Carer
Masaomi


Aantal berichten : 699
Punten : 87

Over jouw personage
Leeftijd: 16 Years
Groepsleider: -
Relatie: Ilva♥The best proof of love is trust.

Kletstopic - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic   Kletstopic - Pagina 5 Icon_minitimedi jun 11, 2013 5:16 am

1. Oké, en we zijn vrij verstandig, want anders zou Fanterria toch niet de één jaar hebben bereikt? Ik ken talloze fora die het amper een maand hadden volgehouden. Bij zo'n forum is het dan inderdaad zinloos om er energie in te steken dan één die het al een langere tijd heeft volgehouden. Ik zie dit maar als een complimentje om gewoon ons best te blijven om FA actief te houden.

2. Begrijp ik.

3. Ja XD

En dat klopt, het is echter zo dat ik zeker al twee maanden bezig was met het leren en Leonie vroeg was gestopt met het online komen, omdat ze anders afgeleidt zou raken en dat is niet de bedoeling wanneer je het enorm druk hebt.
---
@Bo: ik schrok van je vaders reactie die opeens de microfoon (geloof ik) uit deed, gevolgd door een abnormale stilte. Maar je ging dus jezelf aanmaken? Herinner mij aan om Olga NIET aan te maken, dan zou ik enkel tegen Akis klagen dat ik hem bedacht had en naar mij moet zitten luisteren x'D
Terug naar boven Ga naar beneden
Moka
Wezen
Moka


Aantal berichten : 34
Punten : 7

Over jouw personage
Leeftijd: 200 years
Groepsleider: How dare you!
Relatie: I don't fall in love...

Kletstopic - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic   Kletstopic - Pagina 5 Icon_minitimedi jun 11, 2013 5:21 am

Maar Olga, ik wil dat jij je aanmaakt xD Dan kan ik eens lachen xD En ik deed zo heel vlug m'n pc uit gisteren, daarom kwam er een stilte xD

Anyway, kom eens on op Skype >3 Ik ga daar wel aan je oren zagen xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Masaomi
Administrator en Carer
Masaomi


Aantal berichten : 699
Punten : 87

Over jouw personage
Leeftijd: 16 Years
Groepsleider: -
Relatie: Ilva♥The best proof of love is trust.

Kletstopic - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic   Kletstopic - Pagina 5 Icon_minitimedi jun 11, 2013 5:24 am

*Zucht* Andere keer goed? Moet nu eerst te horen krijgen of ik vijf examens door die studenten van een Rotterdamse school, moet overdoen. I hope not.

&Ik kom zo Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Ilva
Moderator en Wezen
Ilva


Aantal berichten : 486
Punten : 92

Over jouw personage
Leeftijd: 17 jaar
Groepsleider: -
Relatie: Masaomi ♥

Kletstopic - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic   Kletstopic - Pagina 5 Icon_minitimedi jun 11, 2013 5:28 am

Fanterria is inderdaad wel wat dood de laatste tijd... Hopelijk gaan er tijdens de zomervakantie wat meer leden online komen, dan is er in ieder geval niet zo vreselijk veel leer- en huiswerk.

@Olga; Ik heb inderdaad gemerkt dat Akis nogal zijn eigen zin doet xD Stiekem, héél stiekem zou ik Kasai hierop aan moeten maken, maar dan krijg ik weer te veel accounts... En wéér één opgeven zie ik ook niet zitten clown
Terug naar boven Ga naar beneden
Yern
Nieuweling
Yern


Aantal berichten : 25
Punten : 0

Over jouw personage
Leeftijd: 20
Groepsleider: Yern is nog groeploos.
Relatie: Vrijgezel

Kletstopic - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic   Kletstopic - Pagina 5 Icon_minitimedi jun 11, 2013 5:29 am

Het is een punt dat je het een jaar goed gedaan hebt, maar dat zie ik niet als onweerlegbaar bewijs. De site kan evengoed levendig zijn gehouden door een lid dat erg zijn bed deed. Smile

In de zomervakantie gaat iedereen op vakantie in het buitenland, en dan is het dat weer. Zien jullie wat ik probeer te zeggen, ik heb alle begrip voor jullie examens, maar je moet je site altijd levendig houden, en mensen zoeken die het levendig houden als jij dat niet kan. Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.thefairytales.tk
Masaomi
Administrator en Carer
Masaomi


Aantal berichten : 699
Punten : 87

Over jouw personage
Leeftijd: 16 Years
Groepsleider: -
Relatie: Ilva♥The best proof of love is trust.

Kletstopic - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic   Kletstopic - Pagina 5 Icon_minitimedi jun 11, 2013 5:35 am

Tja, het was eerder een goede samenwerking tussen Het Team en de leden die van FA hielden/houden <3

En ik ken gelukkig al vrij veel levendige mensen, zoals deze Bo hier. Die is meer dan levendig. Het is inderdaad wel ook de reden geweest dat we een vrij actieve moderator, Femke, hadden uitgekozen voor deze rang. Het was echter moeilijk om FA weer actief te krijgen, terwijl ik continu bezig was met leren en maar een beetje reclame kon maken. Ik begrijp je punt wel.

Terug naar boven Ga naar beneden
Yern
Nieuweling
Yern


Aantal berichten : 25
Punten : 0

Over jouw personage
Leeftijd: 20
Groepsleider: Yern is nog groeploos.
Relatie: Vrijgezel

Kletstopic - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic   Kletstopic - Pagina 5 Icon_minitimedi jun 11, 2013 5:36 am

Dan komt het in juli allemaal terug? Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.thefairytales.tk
Gesponsorde inhoud





Kletstopic - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic   Kletstopic - Pagina 5 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Kletstopic
Terug naar boven 
Pagina 5 van 25Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 15 ... 25  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Kletstopic
» Kletstopic

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Fanterria :: Aarde :: Off-topic :: Kletshoekje-
Ga naar: