Fanterria
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Accountmarkt

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Avani
Administrator en Wezen
Avani


Aantal berichten : 524
Punten : 94

Over jouw personage
Leeftijd: 20 jaar
Groepsleider: Just me :)
Relatie: Geen.

Accountmarkt Empty
BerichtOnderwerp: Accountmarkt   Accountmarkt Icon_minitimezo jun 10, 2012 9:41 pm

Wat kan ik hier doen?
Stel: je hebt een account, maar je doet er eigenlijk helemaal niks mee en weet nu niet wat je wilt doen met dat account. Je kan het personage dood laten gaan en/of laten verwijderen, maar het mooiste is om hem weg te geven aan iemand anders, of om het account met iemand te delen. Hoe? Via de accountmarkt!

Huh? De accountmarkt? Wat is dat?
De accountmarkt is een geweldige plek waar jij account kunt aanbieden of aanvragen. In het sub-forum ‘Wegdoen’ kan jij een account aanbieden. Iemand kan dan op jouw topic reageren met de vraag of hij/zij het account mag overnemen of kan delen met jou.

Ik heb iemand gevonden die mijn account wil overnemen! Wat nu?
Gefeliciteerd! Maar jullie doen het verder via PB! Als je wachtwoorden uitwisselt op het forum is de kans dat iemand anders op het account gaat en het wachtwoord verandert immers aanwezig. Tenzij er echt bewijs is dat dit is gebeurd, zullen en kunnen wij niks doen.

Ik wil nu toch het account terug.. Wat moet ik doen?
Denk wel eerst goed na voordat je een account weggeeft. Als het account eenmaal is weggegeven, kan je hem niet meer terug krijgen. Dit geldt ook voor als je je personages laat sterven of laat verwijderen.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://fanterria.actieforum.com
 
Accountmarkt
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Accountmarkt

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Fanterria :: Portaal :: Accountmarkt :: Wegdoen-
Ga naar: