Fanterria
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Back To School

Ga naar beneden 
4 plaatsers
AuteurBericht
Avani
Administrator en Wezen
Avani


Aantal berichten : 524
Punten : 94

Over jouw personage
Leeftijd: 20 jaar
Groepsleider: Just me :)
Relatie: Geen.

Back To School Empty
BerichtOnderwerp: Back To School   Back To School Icon_minitimezo sep 09, 2012 5:07 am

Het is al een hele tijd geleden sinds het eerste mens op Fanterria is beland. De meeste mensen belandden zo’n beetje aan het eind van het schooljaar op Fanterria, of nog beter, in de vakantie. De planeet kan je dan zien als een gigantische vakantie, waar men niet zo zeker van is of deze ooit zal eindigen. Sommigen zijn hier wel blij mee, anderen niet. Een eindeloze vakantie wakkert veel verveling aan, ook al is verveling iets wat nauwelijks bestaat op Fanterria. Zeker niet op plekken als Horroria, waar achter iedere boom een verschrikkelijk wezen schuilt, wachtend op de perfecte tijd om toe te slaan.

Een paar wezens en mensen vroegen zich intussen af of het handig zou zijn om aan een grote groep mensen informatie te geven over Fanterria en andere, even belangrijke, zaken. Dit was inderdaad heel handig. Er zou dan beter omgegaan kunnen worden met de wezens, kruiden werden handiger gebruikt en bovenal zouden er ook minder doden kunnen vallen, omdat iedereen zou weten hoe je moest handelen in gevaarlijke situaties. Toen kwam een van hen met het idee om een school te bouwen. Op Aarde had je scholen, waar jonge mensen dingen werden geleerd. Als dit idee nu ook op Fanterria zou komen, zou dat geweldig zijn! Alleen werden ze net op dat moment aangevallen door een ander wezen. Tijdens het vluchten stapten ze in een portaal, dat het groepje naar een grasveldje leidde. Vreemd genoeg stond daar een groot gebouw, met hele grote deuren, gangen en kamers, maar ook hele kleine deurtjes. Het groepje knikte naar elkaar. Ja, dit was een geweldige plek! Ook als hele grote of hele kleine wezens het gebouw wilden betreden was het mogelijk. Al snel maakten ze bordjes waar ‘Fanterria Academy’ op stond. De groep besloot ook om het portaal waar ze eerst in kwamen te kenmerken met een bordje waar ook ‘Fanterria Academy’ op stond.

Terug in Fanterria moest iedereen alles te weten komen over dit geweldige idee. Misschien wilden enkelen zich ook als docent aanmelden, want je kon natuurlijk geen school zonder docent beginnen! Het was een geweldig idee, vonden de leden van het groepje, maar het was nog even afwachten hoe het zou uitpakken, want een aantal wezens lieten duidelijk merken dat ze het er niet mee eens waren..

Ter verduidelijking:
Dit is een Back To School event, oftewel, jouw karakter kan nu naar school toe gaan! Wel in een andere dimensie, die je enkel kan bereiken door een speciaal portaal binnen te gaan.

Hoe een les er uit ziet:
De leraar maakt een topic aan in het betreffende sub-forum, waar leerlingen kunnen reageren. Voor de rest ligt het geheel aan de docent zelf hoe de les er verder uit ziet.

Notes:
- Het is nog niet vastgesteld hoe lang het event zal duren.
- Het vindt plaats in een andere dimensie, genaamd Fanterria Academy. Dit is een geheel nieuw gebied in een nieuwe categorie.
- Zowel wezens als mensen mogen reageren, al zullen de wezens sneller de docenten-, ouder- en directeurrang op zich nemen.
- Je kan je in dit topic aanmelden als docent.
- Wees voorbereid op een stel kwade wezens die het oneens zijn met het idee van een school.
- Luister naar de leraren en de directeur!
- School is awesome! :3


--

In dit topic kan je je ook aanmelden om leraar, ouder of directeur te worden! Er zijn nog geen vakken, die kiezen we aan de hand van de hoeveelheid docenten ;]
Je hoeft enkel dit lijstje in te vullen! ;]

Ik meld aan:
Eerste keuze: [Leraar/Ouder/Directeur]
Tweede keuze: [Leraar/Ouder/Directeur]

Bijvoorbeeld:
Ik meld aan: Avani
Eerste keuze: Leraar
Tweede keuze: Ouder

In dit geval wordt Avani op een van de lijstjes gezet. Óf die van de leraren, of die van de ouders. Meestal wordt het wel de eerste keuze, tenzij er al heel veel aanmeldingen zijn :3

Leraren
-
-
-
-

Ouders
-
-
-
-

Directeur [maar één persoon!]
-
Terug naar boven Ga naar beneden
https://fanterria.actieforum.com
Mavis
Wezen
Mavis


Aantal berichten : 38
Punten : 3

Over jouw personage
Leeftijd: 13 years.
Groepsleider: Nobody.
Relatie: Wh-what? *blushes*

Back To School Empty
BerichtOnderwerp: Re: Back To School   Back To School Icon_minitimezo sep 09, 2012 5:33 am

Ik meld aan
Charuru Nightwalker.
Eerste keuze
Docent
Tweede keuze
Ouder (Wat is een ouder eigenlijk?)

Gosh, what am I doing? Ru is wel heel verveeld bezig. xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Akis
Hunter
Akis


Aantal berichten : 525
Punten : 49

Over jouw personage
Leeftijd: 18 Years
Groepsleider: Me.
Relatie: X

Back To School Empty
BerichtOnderwerp: Re: Back To School   Back To School Icon_minitimezo sep 09, 2012 5:58 am

Ouder is gewoon de vader/moeder van een leerling Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Graeham
Wezen
Graeham


Aantal berichten : 296
Punten : 43

Over jouw personage
Leeftijd: 19 years
Groepsleider: /
Relatie: ...

Back To School Empty
BerichtOnderwerp: Re: Back To School   Back To School Icon_minitimezo sep 09, 2012 8:18 am

Ik meld aan: Gray Fullbuster
Eerste keuze: Leraar
Tweede keuze: Directeur


De rest van mijn acc's worden waarschijnlijk leerlingen :3

Edit: Behalve 20 jaar-oude Chrysalis, dan xD

Ik meld aan: Chrysalis
Eerste keuze: Leraar
Tweede keuze: Ouder
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Back To School Empty
BerichtOnderwerp: Re: Back To School   Back To School Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Back To School
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» School
» Back to Earth
» [E6] Back Home

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Fanterria :: Aarde :: Informatie :: Events-
Ga naar: