Fanterria
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Kletstopic

Ga naar beneden 
+29
Rüna
Kalysta
Aurik
Undertaker
Ariadne
Armai
Akis
Gwyn
Avani
Derek
Lavi
Sayonara
Terorfang
Arnoud
Graeham
Moka
Yern
Kirito
Tetsuo
codenaam666
Renesmee
Ilva
Pelangi
Cynthia
Nihal
Twilight
Bo
Masaomi
Creon
33 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2, 3 ... 13 ... 25  Volgende
AuteurBericht
Creon
Wezen
Creon


Aantal berichten : 82
Punten : 23

Over jouw personage
Leeftijd: 18 years
Groepsleider: Don't need one.
Relatie: You're asking this because...?

Kletstopic Empty
BerichtOnderwerp: Kletstopic   Kletstopic Icon_minitimema apr 01, 2013 7:44 am

Masaomi schreef:
@Bo:
In de tussentijd speelde ik wat met mijn OC's en 'character maker's 'op DA en toen kreeg ik o.a. dit:
*weet dat Femke Tears voortaan Rusia gaat noemen*
Spoiler:
Het meisje is btw. op mij gebaseerd, sort of .. =.=
Je kent me te goed, Olga... xD
En is dat Masaomi rechtsboven? Hij ziet er echt cute uit :3 And Akis just being Akis
Heb je trouwens een link van die "oc-makers"?
---
Ik heb eindelijk een goede haarstijl gevonden voor Gwyn Very Happy En het is ook de eerste keer dat ik hem eens fatsoenlijk teken... In Hetalia-stijl, I know...
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Masaomi
Administrator en Carer
Masaomi


Aantal berichten : 699
Punten : 87

Over jouw personage
Leeftijd: 16 Years
Groepsleider: -
Relatie: Ilva♥The best proof of love is trust.

Kletstopic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic   Kletstopic Icon_minitimema apr 01, 2013 7:49 am

Ja, dat is Masaomi. Akis staat er btw. niet tussen, want de karakter naast 'mij' is mijn *kuch* hele evil jongens kant. Het heeft dezelfde kapsel als mijn vader en coole groene ogen+bril. Hij heeft ook een goede kant, maar ik vond zijn evil kant net wat cooler.
&Welke wil je? Dat met die oorlogskleren of de koppen?


Terug naar boven Ga naar beneden
Creon
Wezen
Creon


Aantal berichten : 82
Punten : 23

Over jouw personage
Leeftijd: 18 years
Groepsleider: Don't need one.
Relatie: You're asking this because...?

Kletstopic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic   Kletstopic Icon_minitimema apr 01, 2013 7:56 am

Met Akis bedoelde ik die helemaal onderaan, maar dat kan ook gewoon aan mij liggen xD
En graag die met die hoofden, de andere heb ik ondertussen gevonden ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Masaomi
Administrator en Carer
Masaomi


Aantal berichten : 699
Punten : 87

Over jouw personage
Leeftijd: 16 Years
Groepsleider: -
Relatie: Ilva♥The best proof of love is trust.

Kletstopic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic   Kletstopic Icon_minitimema apr 01, 2013 8:19 am

@Femke:
Begreep ik, want die onderaan en die naast 'mij'zijn dezelfde persoon.
Dit was btw. met de hoofden.

@Bo:
Ik twijfel persoonlijk eerst aan het bestaan van Beyblade's en de wezens erin. Het is namelijk net zoiets als een pokémontrainer met een pikachu die FA binnenstapt. Dat is al vrij onrealistisch, want in aarde/realiteit zitten we niet continu met pokémons te strijden en/of te beybladen. Dat is dus al een probleem.
De eerste zaak met de gedragswisselingen( had ik in animé gezien) kan wel in de vorm vaneen soort vloek, hoewel het écht van het feit van het bestaan van die beyblade afhangt.
Wat mijn advies is dat Tsubasa in FA belandt, een vloek krijgt, terwijl hij vecht met een roofvogel-achtig wezen. De roofvogel en Tsubasa worden uiteindelijk vrienden en zijn verbonden via deze vloek. Maar het is maar een suggestie om de problemen iets uit de weg te gaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Bo
Nieuweling
Bo


Aantal berichten : 23
Punten : 7

Over jouw personage
Leeftijd: 14 Years
Groepsleider: Yeah...
Relatie: That's a secret

Kletstopic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic   Kletstopic Icon_minitimema apr 01, 2013 8:29 am

@Olga: ik dacht ook zoiets, maar dat hij al een bey heeft, maar het eigenlijk een soort speelgoed is en dat hij door die vloek de echte kracht van zijn bey (Eagle) kan vrijlaten. Zoals de special moves die hij leert en de dark power, de geest van zijn bey wordt zichtbaar. Maar ik wil niet dat hij wordt aangevallen door een roofvogel, want hij heeft een adelaar als huisdier :3
Terug naar boven Ga naar beneden
Masaomi
Administrator en Carer
Masaomi


Aantal berichten : 699
Punten : 87

Over jouw personage
Leeftijd: 16 Years
Groepsleider: -
Relatie: Ilva♥The best proof of love is trust.

Kletstopic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic   Kletstopic Icon_minitimema apr 01, 2013 8:40 am

@Bo:
Ik zal er nog langer over moeten nadenken, en dan iets verzinnen met Leonie. In mijn suggestie meende ik wel dat die roofvogel die adelaar was. Ik was gewoon even tijdens het typen de naam van de roofvogel even vergeten x'D.
Terug naar boven Ga naar beneden
Twilight
Nieuweling
Twilight


Aantal berichten : 32
Punten : 0

Over jouw personage
Leeftijd:
Groepsleider:
Relatie:

Kletstopic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic   Kletstopic Icon_minitimema apr 01, 2013 9:23 am

Vreemd genoeg, voel ik me nu niet zo moe door die lay

Ach ja, I'm home with it ey ;s

@Bo, wanneer post je trouwes nog 'es op aw? *niet opdringr bedoelt*
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.wolfworld.onlinemmorpg.net
Bo
Nieuweling
Bo


Aantal berichten : 23
Punten : 7

Over jouw personage
Leeftijd: 14 Years
Groepsleider: Yeah...
Relatie: That's a secret

Kletstopic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic   Kletstopic Icon_minitimedi apr 02, 2013 4:31 am

Ik heb mijn OS ondergespamt :3

@Gen: Okiedokey loki! Maaaaaaaaaaaaaarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr ik heb inspiratie nodig voor Iria... Ik weet echt niks meer XD

@Olga: Ah okay! :3 Ik dacht eerder dat hij mens blijft en tussen haakjes Blader of Vervloekt ofzow. Ow en die roofvogel is een arend, geen adelaar, Eagle = arend ;3 ik kom er net op (Vertrouw nooit je ouders als vertalers)
Terug naar boven Ga naar beneden
Twilight
Nieuweling
Twilight


Aantal berichten : 32
Punten : 0

Over jouw personage
Leeftijd:
Groepsleider:
Relatie:

Kletstopic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic   Kletstopic Icon_minitimedi apr 02, 2013 6:29 am

@bo, okie Wink
haha that's true, ik ben zelf de beste thuis met engels
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.wolfworld.onlinemmorpg.net
Masaomi
Administrator en Carer
Masaomi


Aantal berichten : 699
Punten : 87

Over jouw personage
Leeftijd: 16 Years
Groepsleider: -
Relatie: Ilva♥The best proof of love is trust.

Kletstopic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic   Kletstopic Icon_minitimedi apr 02, 2013 6:54 am

Tsubasa schreef:


@Olga: Ah okay! :3 Ik dacht eerder dat hij mens blijft en tussen haakjes Blader of Vervloekt ofzow. Ow en die roofvogel is een arend, geen adelaar, Eagle = arend ;3 ik kom er net op (Vertrouw nooit je ouders als vertalers)
Ach, voor mij vrijwel hetzelfde. Hun leefwijze én grootte kan wat verschillen, maar het blijven twee roofvogels. En ik was blijkbvaar te suf om het even te vertalen, maar goed. Ik heb een halve natuurkunde examen+vier Franse én Engelse examenteksten zitten maken. Een hele avond dus vrij ... Dat klopt gewoon niet. Ik heb nog steeds de drang om verder te oefenen x'D
Terug naar boven Ga naar beneden
Twilight
Nieuweling
Twilight


Aantal berichten : 32
Punten : 0

Over jouw personage
Leeftijd:
Groepsleider:
Relatie:

Kletstopic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic   Kletstopic Icon_minitimedi apr 02, 2013 7:37 am

Haha, niet doen :p
Gun jezelf ook eens een plezier hé

En anderen, post met Rain XD

Haha, net ff goed m'n broer zitten uitlachen, zit nog steeds met de slappe lach XD
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.wolfworld.onlinemmorpg.net
Bo
Nieuweling
Bo


Aantal berichten : 23
Punten : 7

Over jouw personage
Leeftijd: 14 Years
Groepsleider: Yeah...
Relatie: That's a secret

Kletstopic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic   Kletstopic Icon_minitimedi apr 02, 2013 8:47 am

Zop, laat ik eens posten met Tsubasa <3 Ik heb de perfecte verhalenlijn voor hem ;3
*kuch kuch*
Tsubasa groeide op als een normale weesjongentje, op zijn 10 jaar liep hij weg uit het weeshuis omdat hij er erg werd gepest enzo. Hij vluchtte weg totdat hij bij een bos uitkwam, daar vond hij zijn arend, Aquila, als een jonkie die uit het nest was gevallen. Hij pakte het diertje mee op reis en verzorgde het alsof het zijn eigen kind was. Hij vond al snel een intrek bij een paar aardige mensen die de band tussen Tsubasa en de arend facsineerend vonden. Na een jaar was de arend volgroeid en hielp Tsubasa hem om te leren vliegen, de arend bleef bij hem en vanaf dat moment noemd hij de arend niet langer 'My Eagle' maar 'Aquila'. Tsubasa vervolgde zijn leven als een simpele jongen, hij ging naar school en haalde goeie resultaten. Maar er was toch iets speciaals aan hem, hij trainde zichzelf in overleven in het wild (zoals in de serie) door dagen of soms weken alleen de wildernis in te trekken, samen met zijn arend. Zo kreeg hij vaardigheden in evenwicht en uithoudingsvermogen en leerde hij hoe hij op de kleinste dingen kon letten, vb. tijdens het vissen (met je handen, zoals in de anime -Totally like a bosssss >3-) dat je niet alleen op je zicht moet letten maar ook op de geluiden. Toen hij 15 jaar was, torende hij boven alle andere jongeren uit. Hij was erg verlegen en mysterieus, sommige dachten dat hij een spion was, hij hield ervan om mensen te bespioneren samen met aquila. Toen hij in de vakantie op het idee kwam om Aquila te onderzoeken in zijn natuurlijke omheving om meer te weten te komen over de arend hemzelf, vertrok hij weer op een reis door het land. Het duurde echter langer dan verwacht en Tsubasa leerde veel bij, toen hij vlak voor zijn zestiende verjaardag thuiskwam, was Yu, een van zijn beste vrienden, op een onverklaarbare wijze verdwenen. Drie weken later verdween hij ook, naar FA.

oké, de rest ga ik in een post schrijven, want ik zie nu dat ik veel heb getypt en ik al mijn inspiratie opdoe ><. No, just kidding Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Twilight
Nieuweling
Twilight


Aantal berichten : 32
Punten : 0

Over jouw personage
Leeftijd:
Groepsleider:
Relatie:

Kletstopic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic   Kletstopic Icon_minitimedi apr 02, 2013 9:31 am

Oef, dan eindelijk de lay overlegd met het team XD
Nou w8en tot morgen, en dan de poll openen

En cool idee trouwens Bo Wink doet me een beetje denken aan een verhaal die ik een tijdje terug had gelezen bij pa, van Stephen King, echt mooi <3

Ps, ik heb trouwens wat gebrainstormt, en ik heb wel een ideetje wat je met Iria aankunt XD
You just ask

En yay Twilight is become a creature <3
Dan binnenkort maar 'es kijken voor een topic met 'der zeker?!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.wolfworld.onlinemmorpg.net
Masaomi
Administrator en Carer
Masaomi


Aantal berichten : 699
Punten : 87

Over jouw personage
Leeftijd: 16 Years
Groepsleider: -
Relatie: Ilva♥The best proof of love is trust.

Kletstopic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic   Kletstopic Icon_minitimewo apr 03, 2013 6:08 am

Wut, welke LY .. *silence* .. AW?
---
*springt rondjes en doet de Olga vreugde dans* Ik faalde in practica, maar heb een volle 7,1 voor het Scheikunde practicum in tegenstelling tot biologie met een 3,9 "Gheghe".

Terug naar boven Ga naar beneden
Bo
Nieuweling
Bo


Aantal berichten : 23
Punten : 7

Over jouw personage
Leeftijd: 14 Years
Groepsleider: Yeah...
Relatie: That's a secret

Kletstopic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic   Kletstopic Icon_minitimewo apr 03, 2013 6:11 am

Ik moet er echt nog inkomen met Tsubasa ><
Maar wie er ook post op z'n eerst postje, het gaat funny worden >3
Terug naar boven Ga naar beneden
Masaomi
Administrator en Carer
Masaomi


Aantal berichten : 699
Punten : 87

Over jouw personage
Leeftijd: 16 Years
Groepsleider: -
Relatie: Ilva♥The best proof of love is trust.

Kletstopic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic   Kletstopic Icon_minitimewo apr 03, 2013 6:12 am

Ik zou wel willen posten, maar ik heb maar een geringe hoeveelheid inspiratie op het moment én ik moet ook al mijn post bij Amnesia afmaken :3.
Terug naar boven Ga naar beneden
Bo
Nieuweling
Bo


Aantal berichten : 23
Punten : 7

Over jouw personage
Leeftijd: 14 Years
Groepsleider: Yeah...
Relatie: That's a secret

Kletstopic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic   Kletstopic Icon_minitimewo apr 03, 2013 6:15 am

Bleh maakt niks uit, je moet je niet overwerken voor mij hoor ^^ I just wait, net zoals alle andere memebers. Ik weet hoe het is als je te veel Posts heb om af te werken en je het niet bij kan houden of kan combineren met school. (Believen me, I know evrything About it *walks away slowly*)
Terug naar boven Ga naar beneden
Twilight
Nieuweling
Twilight


Aantal berichten : 32
Punten : 0

Over jouw personage
Leeftijd:
Groepsleider:
Relatie:

Kletstopic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic   Kletstopic Icon_minitimewo apr 03, 2013 6:20 am

No!! come back you XD
*Runs after you, en *trekt* you back here* XD

Maar is het goed als ik met Nessie bij je post?

Noem me gerust slecht

En noo, nu wil die stomme wolf maker niet lukken, probeer ik dan 'es een assassin wolfje (Loka) te maken, wil hij weer niet meewerken
Aargh
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.wolfworld.onlinemmorpg.net
Masaomi
Administrator en Carer
Masaomi


Aantal berichten : 699
Punten : 87

Over jouw personage
Leeftijd: 16 Years
Groepsleider: -
Relatie: Ilva♥The best proof of love is trust.

Kletstopic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic   Kletstopic Icon_minitimewo apr 03, 2013 6:33 am

Spoiler:
Vanmiddag nog gemaakt + Getekend, niet geschilerd(webcam is van een crappige kwaliteit)+ Dat beest is géén hond/wolf of een beer. Het is een random beest met een vage anatomie ;-)
Terug naar boven Ga naar beneden
Bo
Nieuweling
Bo


Aantal berichten : 23
Punten : 7

Over jouw personage
Leeftijd: 14 Years
Groepsleider: Yeah...
Relatie: That's a secret

Kletstopic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic   Kletstopic Icon_minitimewo apr 03, 2013 6:36 am

@Gen: are you sure? Tsubasa is nog niet helemaal klaar met zijn 'ontvangst van Eagle' >3

@Olga: Nice Cool
Terug naar boven Ga naar beneden
Twilight
Nieuweling
Twilight


Aantal berichten : 32
Punten : 0

Over jouw personage
Leeftijd:
Groepsleider:
Relatie:

Kletstopic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic   Kletstopic Icon_minitimewo apr 03, 2013 6:39 am

Haha, wat jij wilt hoor Wink
Moet tafel dekken trouwens

@Olga, really cool Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.wolfworld.onlinemmorpg.net
Bo
Nieuweling
Bo


Aantal berichten : 23
Punten : 7

Over jouw personage
Leeftijd: 14 Years
Groepsleider: Yeah...
Relatie: That's a secret

Kletstopic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic   Kletstopic Icon_minitimewo apr 03, 2013 7:01 am

@Gen: misschien is het niet veilig voor Nessie om daar rondt te lopen *kuchevilkuchdragonkuchhint*
Yeah, soooooo, I'm bored... Neutral
Terug naar boven Ga naar beneden
Twilight
Nieuweling
Twilight


Aantal berichten : 32
Punten : 0

Over jouw personage
Leeftijd:
Groepsleider:
Relatie:

Kletstopic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic   Kletstopic Icon_minitimewo apr 03, 2013 7:34 am

Haha, well, dan niet hé Wink

miep miep, ik ga weer ff aan de slag ;s
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.wolfworld.onlinemmorpg.net
Bo
Nieuweling
Bo


Aantal berichten : 23
Punten : 7

Over jouw personage
Leeftijd: 14 Years
Groepsleider: Yeah...
Relatie: That's a secret

Kletstopic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic   Kletstopic Icon_minitimedo apr 04, 2013 3:51 am

Masaomi schreef:
@Bo:
Eifi schreef:
Hahaha! Ik heb mijn inspiratie terug, morgen ga ik een new acc maken, Tsubasa Otori! Beyblade metal fusion/masters <333333
Tsubasa is de meest sexy guy for like forever x3 Ik ben in de ban van hem :3
Dus ja, morgen ga ik active! :3
*facepalm* O God, Tsubasa?
Laatst hadden mijn vrienden het over hem en Beyblade als algemeen en er kwam enkel weird stuff uit:
-Tsubasa is gay(niet slecht bedoelt, mar gewoon .. homoseksueel)
-Dat roze plukje in het haar van Masamune is de staart van een diertje dat zich voedt met de brein van hem via een rietje.
Dat waren de vreemdste, de rest spaar ik jullie ;-).
Ja gay, samen met Yu >3
Terug naar boven Ga naar beneden
Masaomi
Administrator en Carer
Masaomi


Aantal berichten : 699
Punten : 87

Over jouw personage
Leeftijd: 16 Years
Groepsleider: -
Relatie: Ilva♥The best proof of love is trust.

Kletstopic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic   Kletstopic Icon_minitimedo apr 04, 2013 7:14 am

Bo, je lijkt op me uit het beginfase van animé-world. Eerst keek ik volop Beyblade(nieuwe versie met Tsubasa), maar ging ik uiteindelijk over op de échte Beyblade met Tyson en begon ik zelfs AMV's met hen op te zoeken, één met dezelfde liedje zoals die laatste twee(onderschrift+bovenstaande post). Na deze fase is de kans vrij groot dat je Naruto gaat kijken, trust me.
*grijnst* Selma was Quinty's kloon, wordt Bo de mijjne? *evilheid*
--

*doet onverschillig* Mijn jaarboek .. inzending *fluit*:
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Kletstopic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic   Kletstopic Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Kletstopic
Terug naar boven 
Pagina 1 van 25Ga naar pagina : 1, 2, 3 ... 13 ... 25  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Kletstopic
» Kletstopic

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Fanterria :: Aarde :: Off-topic :: Kletshoekje-
Ga naar: