Fanterria
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Kletstopic

Ga naar beneden 
+29
Rüna
Kalysta
Aurik
Undertaker
Ariadne
Armai
Akis
Gwyn
Avani
Derek
Lavi
Sayonara
Terorfang
Arnoud
Graeham
Moka
Yern
Kirito
Tetsuo
codenaam666
Renesmee
Ilva
Pelangi
Cynthia
Nihal
Twilight
Bo
Masaomi
Creon
33 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3 ... 13 ... 25  Volgende
AuteurBericht
Twilight
Nieuweling
Twilight


Aantal berichten : 32
Punten : 0

Over jouw personage
Leeftijd:
Groepsleider:
Relatie:

Kletstopic - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic   Kletstopic - Pagina 2 Icon_minitimedo apr 04, 2013 7:39 am

Héhe, coole inzending Olga <3

Noo, srsly, why heeft iedereen toch dubbelgangers?
Maybe omdat ik alleen MLP, Twilight, THG, en horrorfan ben XD

But but, ik heb alleen nog één wolven plaatje nodig, wat met de lichtinval en zo knoeien, mss wat randjes, een theme song, een sheet, en die zooi, en de roedel is klaar Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.wolfworld.onlinemmorpg.net
Nihal
Wezen
Nihal


Aantal berichten : 24
Punten : 7

Over jouw personage
Leeftijd: 17 years
Groepsleider:
Relatie: Love? Hwo can love somone like me?

Kletstopic - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic   Kletstopic - Pagina 2 Icon_minitimedo apr 04, 2013 10:49 pm

Man ik moet echt dringend beginnen aan dat topic.. Ik blijf het maar uitstellen en dat is niet goed V.V

één probleem ik heb er niet echt de inspi voor....
Terug naar boven Ga naar beneden
Bo
Nieuweling
Bo


Aantal berichten : 23
Punten : 7

Over jouw personage
Leeftijd: 14 Years
Groepsleider: Yeah...
Relatie: That's a secret

Kletstopic - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic   Kletstopic - Pagina 2 Icon_minitimedo apr 04, 2013 11:30 pm

Masaomi schreef:
Bo, je lijkt op me uit het beginfase van animé-world. Eerst keek ik volop Beyblade(nieuwe versie met Tsubasa), maar ging ik uiteindelijk over op de échte Beyblade met Tyson en begon ik zelfs AMV's met hen op te zoeken, één met dezelfde liedje zoals die laatste twee(onderschrift+bovenstaande post). Na deze fase is de kans vrij groot dat je Naruto gaat kijken, trust me.
*grijnst* Selma was Quinty's kloon, wordt Bo de mijjne? *evilheid*
--

*doet onverschillig* Mijn jaarboek .. inzending *fluit*:
Spoiler:

Say What? O.o Olga clone? Yeah! >3
Ik heb al een paar episode's van Naruto gezien, ik twijfelde om door te doen... :/
Ps: I like de inzending :3
Terug naar boven Ga naar beneden
Twilight
Nieuweling
Twilight


Aantal berichten : 32
Punten : 0

Over jouw personage
Leeftijd:
Groepsleider:
Relatie:

Kletstopic - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic   Kletstopic - Pagina 2 Icon_minitimevr apr 05, 2013 12:03 am

man man man
en ma is weer eens ah zagen hoor. I think I'm gonna sleep
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.wolfworld.onlinemmorpg.net
Cynthia
Explorer
Cynthia


Aantal berichten : 325
Punten : 58

Over jouw personage
Leeftijd: 19 jaar
Groepsleider:
Relatie: A broken heart is like a broken mirror. You’d be better of leaving it alone, rather than get hurt trying to fix it.

Kletstopic - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic   Kletstopic - Pagina 2 Icon_minitimevr apr 05, 2013 2:20 am

Wauw, jullie hebben een jaarboek? Dat bewijst maar weer eens dat mijn middelbare school goedkoop was. Oh well, whatever. Tegenwoordig heb je geen jaarboek meer nodig om je medeleerlingen te herinneren.

Hoezo Naruto niet afkijken? Naruto heeft een uniek verhaal imo, ook al ben ik zelf nog niet zover ermee. Het enige dat me zo aan Naruto irriteert, zijn de (yaoi)fangirls... Oh, en Sasuke. Maar die haat even terzijde, heh.
Terug naar boven Ga naar beneden
Masaomi
Administrator en Carer
Masaomi


Aantal berichten : 699
Punten : 87

Over jouw personage
Leeftijd: 16 Years
Groepsleider: -
Relatie: Ilva♥The best proof of love is trust.

Kletstopic - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic   Kletstopic - Pagina 2 Icon_minitimevr apr 05, 2013 6:08 am

Cynthia schreef:
Wauw, jullie hebben een jaarboek? Dat bewijst maar weer eens dat mijn middelbare school goedkoop was. Oh well, whatever. Tegenwoordig heb je geen jaarboek meer nodig om je medeleerlingen te herinneren.

Een jaarboek is gewoon fijn, en mischien wel een beetje ouderwets wat het weer leuk maakt. Er komen namelijk ook andere dingen in van jezelf (volgens mij). Een vriendin van mij zit zelfs in de jaarboek commissie. En zoiets had ik ook van de basisshool gekregen waar ik soms nog in terugblader en al mijn vage kunstwerkjes en gedichten zie, de een leuker dan de ander.

Cynthia schreef:

Hoezo Naruto niet afkijken? Naruto heeft een uniek verhaal imo, ook al ben ik zelf nog niet zover ermee. Het enige dat me zo aan Naruto irriteert, zijn de (yaoi)fangirls... Oh, en Sasuke. Maar die haat even terzijde, heh.

Naruto is idd. echt een hele leuke manga met een eigen wereld. Kishimoto heeft er veel werk in gestoken om de werking van deze wereld te verduidelijken. Ik had laatst nog volume 1 gekocht en mezelf met .. *shame* .. Naruto vergeleken.

Ik werd vroeger gepest door mijn blanke huidskleur(het klopt wat hier staat) en door mijn onzekere houding. Vrienden had ik nauwelijks, en de docent probeerde de leerlingen ervan te weerhouden mij te pesten, maar dat ging vrij moeizaam. Ook was ik verder 'the good-gu-herstel, girl' , omdat ik met mensen om ging die gepest worden. Niet om de reden dat ze gepest werden, maar omdat ze me aardig leken. En toen ik enorm werd gepest ging ik op karate en judo en kwam ik voor mezelf op door iemand een bloedneus te slaan(Kan ik niet écht meer herinneren, moeder vertelde het). Voor de rest ben ik gewoon vrolijk, en vrij kinderlijk. En Minato is meestal vrij kalm en de moeder soms een heethoofd, en zo ook bij mijn ouders. Oftewel, ik had me vergeleken met de 12-jarige Naruto x'D.

On-topic: Ik was btw. een yaoi fangirl in het begin van het betreden van de animé wereld. De eerste AMV die ik ooit had gezien was zelfs een filmpje met 'SasuNaru'in de titel. Dat filmpje kan ik btw. gelukkig nog steeds terugvinden :3. Sasuke is btw. nog wel een leuk karakter in de eerste paar volume's, maar daarna is hij gewoon irritant ...
En Sakura? Die was altijd al irritant.

Terug naar boven Ga naar beneden
Twilight
Nieuweling
Twilight


Aantal berichten : 32
Punten : 0

Over jouw personage
Leeftijd:
Groepsleider:
Relatie:

Kletstopic - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic   Kletstopic - Pagina 2 Icon_minitimevr apr 05, 2013 8:59 am

Olga Olga, almost done Very Happy
Maar zou je me kunnen pb'en met wie je evt. de roedel zou willen joinen? Ik heb nou Rain genomen, maar als je een ander wilt, it's because I'm working with pics Wink

En yay, HOME ALONE!! Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.wolfworld.onlinemmorpg.net
Pelangi
Hunter
Pelangi


Aantal berichten : 513
Punten : 54

Over jouw personage
Leeftijd: 17
Groepsleider: X
Relatie: X

Kletstopic - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic   Kletstopic - Pagina 2 Icon_minitimevr apr 05, 2013 7:07 pm

Eheh, misschien moet ik hier iets meer reageren denk ik xd man vandaag iedergeval nuet, heel de dag naar haarlem ;D ja olga, het is een brony meeting :3
Terug naar boven Ga naar beneden
Twilight
Nieuweling
Twilight


Aantal berichten : 32
Punten : 0

Over jouw personage
Leeftijd:
Groepsleider:
Relatie:

Kletstopic - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic   Kletstopic - Pagina 2 Icon_minitimevr apr 05, 2013 9:04 pm

hehe wij moeten om 12en op restaurant zijn, so I don't know when I'm back
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.wolfworld.onlinemmorpg.net
Masaomi
Administrator en Carer
Masaomi


Aantal berichten : 699
Punten : 87

Over jouw personage
Leeftijd: 16 Years
Groepsleider: -
Relatie: Ilva♥The best proof of love is trust.

Kletstopic - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic   Kletstopic - Pagina 2 Icon_minitimevr apr 05, 2013 10:48 pm

@Gennis: Doe maar Rain ;-)

@Sylke: Wacht, in Haarlem? Dat is super dichtbij, en waarom was het nou net geen cosplay con? D:
&Ik zou alsnog niet kunnen komen, omdat ik stuff moet inpakken voor de trip naar Parijs. Ben ik blij dat ik een leuke klas heb, anders zou ik het al helemaal vreselijk hebben gevonden om naar Parijs te gaan.


Terug naar boven Ga naar beneden
Bo
Nieuweling
Bo


Aantal berichten : 23
Punten : 7

Over jouw personage
Leeftijd: 14 Years
Groepsleider: Yeah...
Relatie: That's a secret

Kletstopic - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic   Kletstopic - Pagina 2 Icon_minitimevr apr 05, 2013 10:59 pm

Zop weer gepost met Tsubasa <3
Pam, pam, pam.... Muziek beluisteren en posten op KE! >3
Terug naar boven Ga naar beneden
Masaomi
Administrator en Carer
Masaomi


Aantal berichten : 699
Punten : 87

Over jouw personage
Leeftijd: 16 Years
Groepsleider: -
Relatie: Ilva♥The best proof of love is trust.

Kletstopic - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic   Kletstopic - Pagina 2 Icon_minitimevr apr 05, 2013 11:42 pm

Omg, dit is .. weird:

Kida Masaomi 69.86 Punten
kida Masaomi scoort 69.86 punten in relatie tot Olga Veth in de categorie Liefdes en Relatie. Er is een sterke aantrekkingskracht tussen kida Masaomi en Olga Veth.

Olga Veth 16.22 Punten
Olga Veth scoort 16.22 punten in relatie tot kida Masaomi op Liefdes en Relatie gebied. 16.22 punten is vrij weinig. De aantrekkingskracht tussen Olga Veth en kida Masaomi zal niet heel sterk zijn.


EN:
Met een duidelijk verschil van 55.03 punten is Lemmers Mathijs de ten opzicht van Olga Veth in de categorie Werk en Geld. Het ligt volgens de berekening voor de hand dat Olga Veth de werknemer is van Lemmers Mathijs.
Natuurlijk .. =.='

En voor de lol(forever alone-actie):
Liefde en Relaties
Olga Veth 85.51 Punten
Binnen Liefdes en Relaties scoort Olga Veth 85.51 punten ten opzichte van Uzumaki naruto. De aantrekkingskracht is volgens de berekeningen groot.
Uzumaki Naruto 98.34 Punten
Uzumaki naruto scoort 98.34 punten in relatie tot Olga Veth in de categorie Liefdes en Relatie. Volgens de berekening is de aantrekkingskracht tot Olga Veth zeer groot.
Met een verschil van 12.83 punten scoort Uzumaki naruto beter dan Olga Veth op Liefdes en Relatie gebied dan Olga Veth.

... Ik heb hier niets op te zeggen ..


Terug naar boven Ga naar beneden
Cynthia
Explorer
Cynthia


Aantal berichten : 325
Punten : 58

Over jouw personage
Leeftijd: 19 jaar
Groepsleider:
Relatie: A broken heart is like a broken mirror. You’d be better of leaving it alone, rather than get hurt trying to fix it.

Kletstopic - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic   Kletstopic - Pagina 2 Icon_minitimeza apr 06, 2013 1:13 am

Een jaarboek had me idd ook wel leuk geleken, maar helaas... Oh well, ik heb op de avond van de diploma uitreiking dan ook met een camera rondgelopen (Mijn moeder eigenlijk) en ben ik met mijn beste vriendinnen op de foto gegaan met de meeste leraren. De foto's heb ik op Facebook gezet, waarop ik ook de meeste oude klasgenoten die ik aardig vond heb. Ook al praat ik niet echt met ze (op mijn vriendinnen na) is het toch wel mooi om indirect in contact met ze te staan en te zien hoe het leven er bij hen aan toegaat c:

Naruto is inderdaad een unieke wereld. Ik had ook altijd medelijden met hem, omdat hij zijn hele leven eigenlijk eenzaam is geweest en nooit zijn echte ouders kende. Het is wel bijzonder dat je je met hem in kan leven, maar ik denk dat iedereen wel zo'n personage heeft. Zo voel ik me één met Akiyama Mio uit K-On (Cynthia's avamens), omdat wij zoveel gemeen met elkaar hebben dat het bijna eng wordt. Ik ben altijd het stille en verlegen meisje geweest als er vreemden in de buurt waren, maar ik werd automatisch losser met mijn vrienden erbij.
Om even terug te komen op Sasuke; ik heb altijd al een hekel aan hem gehad. Hij was dé perfecte jongen; slim, sterk, goed in alles. Hij was perfect. Té perfect imo. En zijn fangirls, ugh. Kishimoto had het verhaal beter Sasuke kunnen noemen ipv Naruto, want je ziet meer van hem dan van onze Kyuubi-vriend (Alhoewel hij in Shippuden al 100 chapters niet is voorgekomen, heb ik gehoord).
Sakura vind ik eigenlijk nog niet zo erg. Ja, ze is zwak en zeker in het begin, maar ik neem het haar niet echt kwalijk. Ze zit in een groepje met een jongen die haar leuk vindt en haar steeds irriteert en met een jongen die zij leuk vindt en hem irriteert. (Ik ben dan niet ver, maar ik ben verschrikkelijk erg gespoiled, dus ik weet ongeveer al wat er allemaal gaat gebeuren. Voor degene die Naruto nog willen kijken en het nog niet zo heel ver hebben gezien, stop dan hier met lezen) Haar hart wordt gebroken doordat Sasuke de groep verlaat en uiteindelijk ook uit het dorp verdwijnt. Ze wilt hem niet zien vertrekken en doet er, net als Naruto, alles aan om hem terug te vinden. Sasuke verraad het dorp en de mensen in Konoha willen hem dood. Uiteindelijk probeert zij hem ook te doden. Mensen zeggen overigens ook dat Sakura zwak is. Dit is absoluut niet waar. Sakura heeft vaak genoeg haar nut laten zien in de serie. Oké, ze is niet zo sterk als Naruto of Sasuke, maar sinds wanneer worden meiden zo uitgebeeld? Elke supportive personage dat een meisje/vrouw is, wordt zwakker afgebeeld dan onze main hero en de vijand en geloof me, daar irriteer ik me zwaar aan. Ik heb dat namelijk ook met Bleach (Inoue Orihime) en momenteel ook met Lucy uit Fairy Tail. Alsof vrouwen niks anders kunnen dan helen en voor ze zorgen. Tch.

Maar goed, ik ben weer aan het ranten XD
Terug naar boven Ga naar beneden
Twilight
Nieuweling
Twilight


Aantal berichten : 32
Punten : 0

Over jouw personage
Leeftijd:
Groepsleider:
Relatie:

Kletstopic - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic   Kletstopic - Pagina 2 Icon_minitimeza apr 06, 2013 3:42 am

En back Very Happy

Naar een chinees, vietnamees, nou ja, oosters restaurant gegaan met vrienden van ma ^^

Nou, dan zal ik maar 'es beginnen met posten en verder werken aan roedel en sheet ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.wolfworld.onlinemmorpg.net
Cynthia
Explorer
Cynthia


Aantal berichten : 325
Punten : 58

Over jouw personage
Leeftijd: 19 jaar
Groepsleider:
Relatie: A broken heart is like a broken mirror. You’d be better of leaving it alone, rather than get hurt trying to fix it.

Kletstopic - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic   Kletstopic - Pagina 2 Icon_minitimezo apr 07, 2013 12:10 am

Gefeliciteerd met je nieuwe rang Femke! ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Ilva
Moderator en Wezen
Ilva


Aantal berichten : 486
Punten : 92

Over jouw personage
Leeftijd: 17 jaar
Groepsleider: -
Relatie: Masaomi ♥

Kletstopic - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic   Kletstopic - Pagina 2 Icon_minitimezo apr 07, 2013 1:58 am

Cynthia schreef:
Gefeliciteerd met je nieuwe rang Femke! ^^
Dank je Very Happy

---
Ik dacht al, wat staat daar nou voor vreemd knopje? En toen dacht ik; oh ja, modfuncties :3
Terug naar boven Ga naar beneden
Bo
Nieuweling
Bo


Aantal berichten : 23
Punten : 7

Over jouw personage
Leeftijd: 14 Years
Groepsleider: Yeah...
Relatie: That's a secret

Kletstopic - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic   Kletstopic - Pagina 2 Icon_minitimezo apr 07, 2013 5:24 am

Gefeliciteerd Femke ;3

Nu nog m'n zak maken en daarna posten :3
Terug naar boven Ga naar beneden
Masaomi
Administrator en Carer
Masaomi


Aantal berichten : 699
Punten : 87

Over jouw personage
Leeftijd: 16 Years
Groepsleider: -
Relatie: Ilva♥The best proof of love is trust.

Kletstopic - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic   Kletstopic - Pagina 2 Icon_minitimevr apr 12, 2013 11:43 pm

Bonjour,

Ik ben weer terug van Nogent en Parijs! Ik heb een heleboel gezien en gedaan, maar ik had amper vijf uur slaap. Later zal ik misschien enkele gebeurtenissen kunnen beschrijven, hoewel het vrij veel is. Mijn mega samenvatting: veel lopen door de stad, crêpe is verrukkelijk met een overmaat van chocolade erop, veel zwervers, Franse scholen beginnen al om acht uur en eindigen zowat rond zes uur, Pruimenjam is goor, prijzen vallen mee, *Vermoedt dat het toch te lang wordt* EN het was leuk en gezellig, maar ook wel stom en vreselijk. En nu ... ga ik de hele dag slapen! Very Happy
----
Fa is wel nogal dood gebleven o__________o
Terug naar boven Ga naar beneden
Cynthia
Explorer
Cynthia


Aantal berichten : 325
Punten : 58

Over jouw personage
Leeftijd: 19 jaar
Groepsleider:
Relatie: A broken heart is like a broken mirror. You’d be better of leaving it alone, rather than get hurt trying to fix it.

Kletstopic - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic   Kletstopic - Pagina 2 Icon_minitimeza apr 13, 2013 3:25 am

De prijzen vallen nog wel mee? Het is dat ik zelf niet veel hoefde te betalen omdat mijn kleine vriendengroepje met de leraren optrok (thehe), anders had ik me echt bont en blauw betaald aan alleen het eten al XD Maar ik ben wel blij om te horen dat je het leuk had c:

Klopt. Helaas :c
Ik zit met school anders had ik eindelijk wat leven in Yoshiki geblazen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Masaomi
Administrator en Carer
Masaomi


Aantal berichten : 699
Punten : 87

Over jouw personage
Leeftijd: 16 Years
Groepsleider: -
Relatie: Ilva♥The best proof of love is trust.

Kletstopic - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic   Kletstopic - Pagina 2 Icon_minitimeza apr 13, 2013 3:55 am

We kregen geld mee van de docenten(20 euro p. 2 personen). Dus dat viel mee, zeker wanneer we met anderen de stad in gingen om in een restaurant te dineren. Gezamenlijk hadden we altijd genoeg geld, dus voor mijn gevoel viel het wel mee. Maar ja, toen we de rekening kregen schrok ik wel wat van het bedrag dat 85 euro bedroeg, maar we waren met z'n zevenen en hadden nog extra geld over.

*Had tijdens het typen van het berichtje een ruzie met haar moeder over sleutels -.-' ... Mijn moeder is alles behalve discreet soms, nee, altijd!*

Anyway, ik had wat getekend in Parijs op een klein kladblokje dat ik mee had genomen en wat uitgewerkt en op DA geplaatst. Al tijden gebruik ik het account niet eens meer x'D.
---
Tja, maar hopelijk wordt FA nu wel wat actiever. Ik heb nog het geluk dat ik nog wel wat mag relaxen van het tripje naar Parijs. Vanaf morgen leer ik weer voor het centraal examen.
---
@Femke:
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Ilva
Moderator en Wezen
Ilva


Aantal berichten : 486
Punten : 92

Over jouw personage
Leeftijd: 17 jaar
Groepsleider: -
Relatie: Masaomi ♥

Kletstopic - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic   Kletstopic - Pagina 2 Icon_minitimeza apr 13, 2013 5:49 am

Ik heb hem gezien, het ziet er echt awesome uit! ^^

Hehe, bij die quiz kreeg ik ook twee keer Japan als resultaat. Maar ik heb die quiz echt overdreven vaak gedaan (eerst was ik Duitsland, toen Japan, enz...). Uiteindelijk was het resultaat 5 keer Zwitserland dus heb ik het daar maar bij gelaten xD

----
Sorry trouwens dat het posten niet echt opschiet bij mij op dit moment, ik heb om de één of andere reden nauwelijks inspiratie =/
Terug naar boven Ga naar beneden
Cynthia
Explorer
Cynthia


Aantal berichten : 325
Punten : 58

Over jouw personage
Leeftijd: 19 jaar
Groepsleider:
Relatie: A broken heart is like a broken mirror. You’d be better of leaving it alone, rather than get hurt trying to fix it.

Kletstopic - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic   Kletstopic - Pagina 2 Icon_minitimeza apr 13, 2013 7:35 am

Maar Olga, ik heb je dA niet! D:
Ik mag het voorlopig nog heel even rustig aan doen, maar over een week of twee moet ik ook weer rechtop gaan zitten in mijn stoel. Dat neemt niet weg dat ik niet veel huiswerk krijg though...
Terug naar boven Ga naar beneden
Masaomi
Administrator en Carer
Masaomi


Aantal berichten : 699
Punten : 87

Over jouw personage
Leeftijd: 16 Years
Groepsleider: -
Relatie: Ilva♥The best proof of love is trust.

Kletstopic - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic   Kletstopic - Pagina 2 Icon_minitimeza apr 13, 2013 7:51 am

Nee? Mijn DA naam is : Deisel-kun.
Nu heb je hem, maar mijn stuff is echt lelijke stuff, geen aanrader om te bekijken.

Whaha! Echt zo vaak gedaan? Ik zag hem enkel op je DA-account staan en klikte er op, en bam: Japan. Best verrassend dat ik Japan bleek te zijn, maar dan ben ik benieuwd wanneer je Russia of Netherlands eruit krijgt :-3

------
Aah, oké. Alsnog is het fijn als FA actief blijft, en misschien weet ik wel hoe *grijnst* Omdat ik niet kan wachten, ga ik maar wat spoilen. Mijn idee is om een vage manga-achtige tekening te maken (via Paint gemaakt dan XD) met tekstbalonnetjes waar FA-leden iets op kunnen verzinnen , en de winnaar iets krijgt. Het punt is wel dat het gaat om de pure gezelligheid en de betrokkenheid van alle karakters (ook de inactieve). Ik heb namelijk al één met Kirito en Masaomi gemaakt. Eerst zou ik wel willen weten of jullie wat van het idee vinden (Zal het later ook aan Leo voorstellen hoor)

Terug naar boven Ga naar beneden
Ilva
Moderator en Wezen
Ilva


Aantal berichten : 486
Punten : 92

Over jouw personage
Leeftijd: 17 jaar
Groepsleider: -
Relatie: Masaomi ♥

Kletstopic - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic   Kletstopic - Pagina 2 Icon_minitimeza apr 13, 2013 8:06 am

Ik ken twee mensen die Iggy blijft een geweldige bijnaam voor England als resultaat hadden, dus het moet mogelijk zijn... xD (voor de grap heb ik een keer expres France-achtige dingen ingevuld. Ik kreeg hem inderdaad als resultaat :3)

----
Dat lijkt me echt een leuk idee! Misschien dat er dan inderdaad leden actief worden, om ergens toch nog te weten te komen hoe die personages zouden reageren ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Renesmee
Nieuweling
Renesmee


Aantal berichten : 24
Punten : 1

Over jouw personage
Leeftijd: 5 yrs
Groepsleider:
Relatie:

Kletstopic - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic   Kletstopic - Pagina 2 Icon_minitimezo apr 14, 2013 3:36 am

Haai OLGA!!
Tijdje niet gehoord XD

Nou ja, ik had ook nog wat werk

Zoals nu die stomme film opslaan die nou nog maar steeds aan 87% zit en al minstens een uur ah opslaan is XD
En morgen het weer school is en zo, dus ja, sorry voor m'n inactiefheid hiero

Maar verder, hoe was het in Parijs? Geen zin om de vorige pagina te lezen XD
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.wolfworld.onlinemmorpg.net
Gesponsorde inhoud





Kletstopic - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic   Kletstopic - Pagina 2 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Kletstopic
Terug naar boven 
Pagina 2 van 25Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3 ... 13 ... 25  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Kletstopic
» Kletstopic

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Fanterria :: Aarde :: Off-topic :: Kletshoekje-
Ga naar: