Fanterria
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Kletstopic

Ga naar beneden 
+28
Renesmee
Rüna
Vorst
Creon
Ima
Yoshiki
Sunlia
Wame
Ulquiorra
Kirito
Gwyn
Terorfang
Nightmare Moon
Sayonara
Tetsuo
Avani
Ilva
Nimble
Masaomi
Eifi
Esida
Graeham
Akis
Athene
Cynthia
Dante
Pelangi
Namida
32 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 16 ... 29, 30, 31 ... 35 ... 40  Volgende
AuteurBericht
Tetsuo
Ervaren
Tetsuo


Aantal berichten : 182
Punten : 36

Over jouw personage
Leeftijd: 18
Groepsleider:
Relatie: If we're fools, we're fools together. That's the kinda team I want.

Kletstopic - Pagina 30 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic   Kletstopic - Pagina 30 Icon_minitimezo jan 06, 2013 7:58 am

OH JOY de vakantie is voorbij. Je merkt het al meteen XD Pff, ik wil langer vakantie. Ik heb niet eens kunnen uitslapen... TWEE WEKEN NIET. LIKE, WHAT THE HELL.
Terug naar boven Ga naar beneden
Graeham
Wezen
Graeham


Aantal berichten : 296
Punten : 43

Over jouw personage
Leeftijd: 19 years
Groepsleider: /
Relatie: ...

Kletstopic - Pagina 30 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic   Kletstopic - Pagina 30 Icon_minitimezo jan 06, 2013 8:03 am

Awh D: Eigenlijk had ik ook wel langer vakantie gewild. We krijgen deze week 6 toetsen. 6.
Terug naar boven Ga naar beneden
Pelangi
Hunter
Pelangi


Aantal berichten : 513
Punten : 54

Over jouw personage
Leeftijd: 17
Groepsleider: X
Relatie: X

Kletstopic - Pagina 30 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic   Kletstopic - Pagina 30 Icon_minitimezo jan 06, 2013 8:14 am

AHAHAHAHAHAHAHAHAHA ._.
heb ook weet toetsen van de vakken die ik het meest haat. en een boekverslag van een boek dat ik al lang uit heb en dus niet meer van wete wat er allemaal in gebeurde. yaay, internet samenvatting opzoeken. whie!
nu verder leren :C
Terug naar boven Ga naar beneden
Akis
Hunter
Akis


Aantal berichten : 525
Punten : 49

Over jouw personage
Leeftijd: 18 Years
Groepsleider: Me.
Relatie: X

Kletstopic - Pagina 30 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic   Kletstopic - Pagina 30 Icon_minitimezo jan 06, 2013 8:22 am

En ik heb over twee weken een SE-week D:
Elke ochtend zat ik in de boeken, evenals in de middag ..
En nu crisis, PWS moet vandaag ingeleverd worden en mijn partner eet nog steeds :O
Terug naar boven Ga naar beneden
Pelangi
Hunter
Pelangi


Aantal berichten : 513
Punten : 54

Over jouw personage
Leeftijd: 17
Groepsleider: X
Relatie: X

Kletstopic - Pagina 30 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic   Kletstopic - Pagina 30 Icon_minitimezo jan 06, 2013 8:45 am

hazaa ;D
nieuwe plankje c:
nu verder leren. en olga reageer D:
Terug naar boven Ga naar beneden
Graeham
Wezen
Graeham


Aantal berichten : 296
Punten : 43

Over jouw personage
Leeftijd: 19 years
Groepsleider: /
Relatie: ...

Kletstopic - Pagina 30 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic   Kletstopic - Pagina 30 Icon_minitimezo jan 06, 2013 9:10 am

Oegh, mooi setje ^^

Prussia heeft niet bepaald het goede karakter voor Gwyn, maar dit lijkt me wel wat voor een os?
http://dexterhorse.deviantart.com/#/d26ezpe
Terug naar boven Ga naar beneden
Tetsuo
Ervaren
Tetsuo


Aantal berichten : 182
Punten : 36

Over jouw personage
Leeftijd: 18
Groepsleider:
Relatie: If we're fools, we're fools together. That's the kinda team I want.

Kletstopic - Pagina 30 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic   Kletstopic - Pagina 30 Icon_minitimezo jan 06, 2013 9:31 am

Weet je, ik heb Hetalia nooit echt leuk gevonden, maar de fanart, OH de fanart. Dat is een ander verhaal *-*

Hmmn, ik wil eigenlijk nog een topicje met Cynthia tijdens dit event, maar niet echt dat ze vecht :c
Terug naar boven Ga naar beneden
Akis
Hunter
Akis


Aantal berichten : 525
Punten : 49

Over jouw personage
Leeftijd: 18 Years
Groepsleider: Me.
Relatie: X

Kletstopic - Pagina 30 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic   Kletstopic - Pagina 30 Icon_minitimezo jan 06, 2013 9:43 am

*ziet Tetsuo partner tekstje* Dat klopt serieus met wat ik denk XD.
Maar goed, eindelijk animé aan het kijken met wat water erbij.... En morgen eerste uur vrij. Dat is goed genoeg <33

Terug naar boven Ga naar beneden
Tetsuo
Ervaren
Tetsuo


Aantal berichten : 182
Punten : 36

Over jouw personage
Leeftijd: 18
Groepsleider:
Relatie: If we're fools, we're fools together. That's the kinda team I want.

Kletstopic - Pagina 30 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic   Kletstopic - Pagina 30 Icon_minitimezo jan 06, 2013 10:00 am

Huh, wat denk je dan? xD
Oeh nice~ Eerste uur vrij~
Terug naar boven Ga naar beneden
Eifi
Wezen
Eifi


Aantal berichten : 89
Punten : 8

Over jouw personage
Leeftijd: 15 years
Groepsleider: I'm my own leader
Relatie: Still alone. But I don't care...

Kletstopic - Pagina 30 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic   Kletstopic - Pagina 30 Icon_minitimezo jan 06, 2013 10:54 am

Ik lief plankjes setje :3 *kwijl* rainbow factory rocks! xD

Morgen school... Mhh, ik denk dat ik een menselijke versie van Trixie maak >}
Terug naar boven Ga naar beneden
Pelangi
Hunter
Pelangi


Aantal berichten : 513
Punten : 54

Over jouw personage
Leeftijd: 17
Groepsleider: X
Relatie: X

Kletstopic - Pagina 30 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic   Kletstopic - Pagina 30 Icon_minitimema jan 07, 2013 4:52 am

Eifi schreef:
Ik lief plankjes setje :3 *kwijl* rainbow factory rocks! xD

HAZAA u know ;D fanfic er ook van gelezen? :3
Terug naar boven Ga naar beneden
Akis
Hunter
Akis


Aantal berichten : 525
Punten : 49

Over jouw personage
Leeftijd: 18 Years
Groepsleider: Me.
Relatie: X

Kletstopic - Pagina 30 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic   Kletstopic - Pagina 30 Icon_minitimema jan 07, 2013 5:12 am

Tetsuo schreef:
Huh, wat denk je dan? xD
Oeh nice~ Eerste uur vrij~
Exact hetzelfde als wat daar staat XD
En ik was blijkbaar eerste twee uur vrij, en nu mis ik judo door de PWS.
Terug naar boven Ga naar beneden
Pelangi
Hunter
Pelangi


Aantal berichten : 513
Punten : 54

Over jouw personage
Leeftijd: 17
Groepsleider: X
Relatie: X

Kletstopic - Pagina 30 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic   Kletstopic - Pagina 30 Icon_minitimema jan 07, 2013 6:16 am

Akis schreef:
Tetsuo schreef:
Huh, wat denk je dan? xD
Oeh nice~ Eerste uur vrij~
Exact hetzelfde als wat daar staat XD
En ik was blijkbaar eerste twee uur vrij, en nu mis ik judo door de PWS.

Yaaay en ahw D: is ding din gnogsteeds bazig? Dan gaan we eens een bezoekje aan hem brenegn, zoals afgesproken. >:]

---------
Leuk plot voor plakje bedacht, ga ik maar een bewijzen dat ze een echte hunter is ^-^
this is how an angel dies~ iemand die mee zou willen doen? :3
Terug naar boven Ga naar beneden
Akis
Hunter
Akis


Aantal berichten : 525
Punten : 49

Over jouw personage
Leeftijd: 18 Years
Groepsleider: Me.
Relatie: X

Kletstopic - Pagina 30 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic   Kletstopic - Pagina 30 Icon_minitimema jan 07, 2013 7:22 am

Sylke, ...zelfs mijn vader raakte geïrriteerd van mijn spellings-en grammaticafouten en mijn zinsopbouw. Ik maak namelijk 'kinderlijke' zinnen, volgens hem. Dat komt waarschijnlijk weer door het RPGen, waarin ik niet zo zeer zakelijk hoef te zijn. Grmpf, nu ben ik wel nogal down. De/het, zinsopbouw foutjes, 'kinderachtige' zinnen en ik gebruikte de komma's verkeerd. Nu snap ik waarom Mathijs mij irritant als partner vond -.-'
Terug naar boven Ga naar beneden
Pelangi
Hunter
Pelangi


Aantal berichten : 513
Punten : 54

Over jouw personage
Leeftijd: 17
Groepsleider: X
Relatie: X

Kletstopic - Pagina 30 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic   Kletstopic - Pagina 30 Icon_minitimema jan 07, 2013 7:43 am

Akis schreef:
Sylke, ...zelfs mijn vader raakte geïrriteerd van mijn spellings-en grammaticafouten en mijn zinsopbouw. Ik maak namelijk 'kinderlijke' zinnen, volgens hem. Dat komt waarschijnlijk weer door het RPGen, waarin ik niet zo zeer zakelijk hoef te zijn. Grmpf, nu ben ik wel nogal down. De/het, zinsopbouw foutjes, 'kinderachtige' zinnen en ik gebruikte de komma's verkeerd. Nu snap ik waarom Mathijs mij irritant als partner vond -.-'

0.o wow. dat is echt niet fijn. miss moet je anders meer verschil gaan zien wanneer je met rpg en met school bezig bent. want het is idd heel verschillend.en kopop, je hebt echt talent met de rpg, daarover moet je niet gaan inzitten. en ik snap dat de mening van je vader heel belangrijk (kan) zijn, maar door die van mathijes en je vader moet je jezelf niet uit het veld laten slaan he? c: maak anders desnoods een hele zakelijke acc aan, eentje in pak met zijn haar netjes naar achteren, om de rpg iets zakelijker te zien?
Terug naar boven Ga naar beneden
Tetsuo
Ervaren
Tetsuo


Aantal berichten : 182
Punten : 36

Over jouw personage
Leeftijd: 18
Groepsleider:
Relatie: If we're fools, we're fools together. That's the kinda team I want.

Kletstopic - Pagina 30 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic   Kletstopic - Pagina 30 Icon_minitimema jan 07, 2013 8:16 am

Dat je taalgebruik achteruit gaat door het RPGen is, althans in mijn geval, echt niet waar. Mijn woordenschat is in de afgelopen jaren flink vooruitgegaan en hoewel dat ook komt omdat ik ouder wordt, heeft dat bij mij ook veel te maken met het schrijven/RPGen. Nu hoeft dat niet per sé zo te zijn door al dat schrijven, toegegeven. Als je zelf niet met een kritiek oog naar je eigen werk kijkt en de fouten dus niet inziet, zul je het fout blijven doen. Daarom wordt op sommige RPG's ook zo gehamerd op 'Lees je eigen post nog eens na voor je post of als je hem post'. Dit is geen advies voor enkel het RPGen, maar kan ook worden toegepast bij het schrijven van een (fan)fic of een schoolwerkstuk.

In mijn ogen ligt het dus niet aan het RPGen, maar aan je schrijfstijl. Probeer eens een andere uit, of, zoals Sylke al zei, neem eens een doodserieus personage die alleen maar aan werk denkt? Toch moet ik zeggen dat ik het niet eens ben met de 'kinderachtige' zinnen. Ik ken je posts en kan in alle eerlijkheid zeggen dat ze alles behalve kinderlijk zijn :3

En dan nu station huiswerk! :'D
Terug naar boven Ga naar beneden
Akis
Hunter
Akis


Aantal berichten : 525
Punten : 49

Over jouw personage
Leeftijd: 18 Years
Groepsleider: Me.
Relatie: X

Kletstopic - Pagina 30 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic   Kletstopic - Pagina 30 Icon_minitimema jan 07, 2013 8:39 am

Het is wel zo dat ik wel beter in Nederlands ben geworden door jarenlang RPG posten te maken, hoewel ik de eerste twee jaren niet helemaal mee zou rekenen. In 2008-2010 was er nogal veel gespam, en pas sinds eind 2009 begon het wat meer te ontwikkelen. Het is namelijk wel weer zo dat ik zelf wel vaak mijn posten nog nalees, maar niet op een kritische wijze. Het is zoals Mathijs eerder zei van 'Alsof je alles typt en het daarna verdwijnt,'. Dat zei hij namelijk nog in de pauze tegen mij.

En daar ben ik het trouwens wel mee eens. Wanneer je op een nadenkende wijze schrijft/typt zul je ook zien, dat je minder fouten maakt. Bij een bericht waar veel actie in voorkomt en de karakters vrij weinig over iets lijken na te denken, lijkt het tegenovergestelde te gebeuren. En ik ben juist laatst nog overgeschakeld van de ene naar de andere wijze. Dat is vooral te zien bij Vorst *sigh* Ik wilde van hem namelijk een karakter maken, waarvan zijn daden duidelijk konden zijn, evenals zijn denkwijze. Ik vind namelijk weer dat een karakter niet al te veel moet nadenken, want anders raak je helemaal uit het bericht. Het zorgt wel weer voor wat bladopvulling.
En de 'kinderachtige' zinnen, daarmee bedoel ik bijv.;....... , daarom zal de prijs van de zonnepanelen stijgen.'en dingen , zoals 'een enkele keer', 'alledaags' en andere 'dingen' en 'plaatsen 'ipv. gebieden. En mijn posten vind ik wel nogal simpel en kinderlijk, maar er is een verschil tussen een PWS(een wetenschappelijk iets) en een verhaal.
In vergelijking met andere boeken, zijn mijn posten juist op bijna dezelfde niveau..
Terug naar boven Ga naar beneden
Eifi
Wezen
Eifi


Aantal berichten : 89
Punten : 8

Over jouw personage
Leeftijd: 15 years
Groepsleider: I'm my own leader
Relatie: Still alone. But I don't care...

Kletstopic - Pagina 30 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic   Kletstopic - Pagina 30 Icon_minitimema jan 07, 2013 9:49 am

Pelangi schreef:
Akis schreef:
Sylke, ...zelfs mijn vader raakte geïrriteerd van mijn spellings-en grammaticafouten en mijn zinsopbouw. Ik maak namelijk 'kinderlijke' zinnen, volgens hem. Dat komt waarschijnlijk weer door het RPGen, waarin ik niet zo zeer zakelijk hoef te zijn. Grmpf, nu ben ik wel nogal down. De/het, zinsopbouw foutjes, 'kinderachtige' zinnen en ik gebruikte de komma's verkeerd. Nu snap ik waarom Mathijs mij irritant als partner vond -.-'

0.o wow. dat is echt niet fijn. miss moet je anders meer verschil gaan zien wanneer je met rpg en met school bezig bent. want het is idd heel verschillend.en kopop, je hebt echt talent met de rpg, daarover moet je niet gaan inzitten. en ik snap dat de mening van je vader heel belangrijk (kan) zijn, maar door die van mathijes en je vader moet je jezelf niet uit het veld laten slaan he? c: maak anders desnoods een hele zakelijke acc aan, eentje in pak met zijn haar netjes naar achteren, om de rpg iets zakelijker te zien?

Olga... Jij kan prachtige Posts maken! Ik ben een echte newby op het vlak van posten, ik zit nu bijna een jaar op AW, dus RPG ik nog maar een jaar. Ik vind bovendien dat het RPGen mij erg heeft vooruit geholpen met schrijven en Nederlandse spelling etc. Ik moest eens een opstel schrijven, de meeste hadden iets kort en een beschrijving van het onderwerp, terwijl ik er een heel gesprek had rond gebonden. M'n nieuwe leerkracht zei dat hij nog nooit zo'n prachtige tekst had gezien en vroeg toen voor de schoonkrant. Ik schrijf er nu voor en maak zelf gedichten! Oefening maakt soms de positieve dingen onzichtbaar en maar bij een paar delen van het leven komen deze tot uiting. ;]
Terug naar boven Ga naar beneden
Tetsuo
Ervaren
Tetsuo


Aantal berichten : 182
Punten : 36

Over jouw personage
Leeftijd: 18
Groepsleider:
Relatie: If we're fools, we're fools together. That's the kinda team I want.

Kletstopic - Pagina 30 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic   Kletstopic - Pagina 30 Icon_minitimema jan 07, 2013 10:15 am

Het is waar dat een werkstuk (of een PWS) anders in elkaar zit dan een verhaal of een simpele post. Toch hebben ze iets gemeen. Namelijk: AN. En we weten nu onderhand als ervaren RPGers dat dit voor Algemeen Nederlands staat. Beiden verwachten dat je AN toepast in de praktijk en dat kun je alleen goed doen als je het in de theorie goed snapt en het ook goed in praktijk kan uitvoeren. Dit komt, zoals Eifi zegt, door oefening. Er bestaat geen enkel iets dat je beter kan doen als je niet oefent. Je zult altijd blijven oefenen, omdat je altijd vooruit zal blijven gaan.

In ieder geval raad ik je aan je werk zelf al te bekritiseren voordat je het aan een ander laat lezen of post. Waarom? Het haalt de onnodige kleine typ foutjes er al uit en het kan ook zo zijn dat je woorden vergat te typen, die je er dan nog tussen kan proppen. Overigens heeft Word ook nog een speciale functie die je helpt met grammaticale en spellingsfouten te verbeteren, er is namelijk niks mis mee om die te gebruiken, daar is hij immers voor ontworpen.

Over jouw denkwijze van karakters: Ik begrijp die volkomen. Ik snap best dat je je personages liever iets laat doen dan denken, zodat er tenminste wat vlot in de post komt. Toch is de denkwijze van je personage zeer belangrijk. Ik weet van mezelf dat ik mijn personages vaak laat nadenken en dat ik af en toe met een enkele personage daarmee overboord ga (Cynthia, o.a.), maar die heb ik daar dan ook speciaal voor ontworpen. Als je je personage teveel laat doen zonder na te denken, zegt dat iets over zijn karakter. Dit geldt andersom ook zo. Dat je Vorst balanceert, is alleen maar een voorsprong hierop. Waarom een denkwijze belangrijk is? Zoals ik al zei zegt het iets over het karakter, maar ook over je personage zelf. Vergeet niet dat lezers van een boek vaak willen weten wat een persoon denkt en waarom hij zo reageert. Dit wordt ook toegepast in de RPG. Natuurlijk is het niet van belang voor de tegenspeler zijn personage om dat te weten, aangezien die dit niet kan zien, maar voor de tegenspeler zelf is het dat wel. Het wekt misschien nieuwsgierigheid op of geeft hem duidelijkheid over het personage waarmee hij RPG't.

... Oké wauw. Zoveel tekst heb ik nog nooit in een kletstopic gedumpt XD
Terug naar boven Ga naar beneden
Akis
Hunter
Akis


Aantal berichten : 525
Punten : 49

Over jouw personage
Leeftijd: 18 Years
Groepsleider: Me.
Relatie: X

Kletstopic - Pagina 30 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic   Kletstopic - Pagina 30 Icon_minitimema jan 07, 2013 11:51 pm

Ik heb weer een nieuw dieptepunt bereikt: de hoofdstukken waar ik voor verantwoordelijk was, klopten voor geen meter. Mijn partner had dus zeker tot 2 uur eraan moeten werken om alle fouten eruit te halen. Dat is al enorm beschamend en pijnlijk, en dan komt er nog eens wat bij. Mijn partner wees me erop aan in de pauze, terwijl de rest van mijn vrienden erbij waren. Dat deed hij de laatste tijd al heel vaak, maar nu nog steeds. Telkens wordt het voor mij dan ook moeilijker om gewoon vrolijk te doen in de pauze en de tranen binnen te houden. Ik had enkel het geluk dat ik maar één lesuur had, want anders kon ik pas later mijn hart luchten. De tranen stroomden haast bijna over mijn wangen toen ik naar huis ging. En nu zit ik eindelijk thuis en huil ik aan één stuk door(ook op dit moment). Ik voel me écht heel slecht en taal is immers iets wat een grote rol speelt. Dus RPG'en.... daar ben ik even niet aan toe....
Ik wil het niet meer... En ik vind het nu ook niet kloppen dat mijn naam op het PWS staat, terwijl ik enkel voor extra werk had gezorgd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Pelangi
Hunter
Pelangi


Aantal berichten : 513
Punten : 54

Over jouw personage
Leeftijd: 17
Groepsleider: X
Relatie: X

Kletstopic - Pagina 30 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic   Kletstopic - Pagina 30 Icon_minitimedi jan 08, 2013 1:05 am

Lieve lieve lieve olga,
Wij snappen allemaal hoe, wat, en waarom. Maar fok jezelf alsjeblie niet op, niet alles is je fout, het gaat nu alleen wat mis door dat het ene naar het andere komt terrwijl je dat nog niet wilt. Neem even een break, even minder stressen en verwen jezelf even. Het aan eennstuk door huilen is zelf al een zware last voor jezelf. Dan moet je niet gaat piekeren over alles wat er fout is gegaan en jezelf opfokken. Want geloof me, daar zal het niet beter van gaan worden. Olga, je hebt zo veel goed voor elkaar, beter an de meesten die ik ken. Neem je break en blijf tegen jezelf zeggen hoe goed je bent en hoe geweldig. Het klink wat vol van jezelf maar zorg voor een glimlach op je gezicht. Neem een ijsje, iets lekkers, vraag je moeder voor hulp, en huil alle tranen eruit. Want meis, we willen je niet betreurd zien, allemaal niet. Blijf bij jezelf en zie je foutennin wanneer je er klaar voor bent. En zoals we al eerder zijden, neem anders een bloed serieuse charr of maak enke avond of momenten wanneer je niks te doen hebt bijv. Een zakelijke blrief. Iets kan niet beter worden door piekeren maar alleen door te oefenen.

Maar wie zijn wij om je advies te geven. Er blijft altijd een iemand in elke familie die het beste advies kan geven en je tegelijkertijd het beste kan troosten. Olga, stap naar je moeder en biegt alles op en laat alle kranen los. Moeders zijn de beste genees middelen, ik zweer het.
met tip van robin, ga naar het persoon dat je het meest vertrouwt ^-^
=


Laatst aangepast door Pelangi op di jan 08, 2013 9:14 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Tetsuo
Ervaren
Tetsuo


Aantal berichten : 182
Punten : 36

Over jouw personage
Leeftijd: 18
Groepsleider:
Relatie: If we're fools, we're fools together. That's the kinda team I want.

Kletstopic - Pagina 30 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic   Kletstopic - Pagina 30 Icon_minitimedi jan 08, 2013 7:50 am

Ik ben het met Sylke eens. Je moet eigenlijk in één keer alles eruit gooien en er dan niet meer aan denken, dat is het beste. Een groot deel van depressiviteit wordt veroorzaakt door teveel over dingen na te denken. Niet doen dus, want je haalt alleen jezelf ermee neer. Het is het beste om met iemand erover te praten en gewoon goed uit te huilen. Stress jezelf niet. Overdoe jezelf niet. Wat je partner heeft gedaan is een lage rotstreek, maar je moet je niet down laten voelen door wat één persoon je zegt. Want, really, je Nederlands is alles behalve slecht! Je posts zijn niet perfect, maar dat is niemand zijn post! Er is altijd ruimte voor verbetering, maar dat wilt niet zeggen dat het huidige resultaat niet goed is.

Moeders beste geneesmiddelen? Ik houd van mijn moeder, maar ze heeft zoveel bij mij aangericht. Mijn praatpaal is juist mijn pa en mijn beste vriendinnen. Dat verschilt per persoon waar je je gemakkelijk bij voelt, I guess. Dus ik zeg; stap naar de eerste de beste persoon waarbij je je op je gemak voelt en die bereid is naar je te luisteren c:
Terug naar boven Ga naar beneden
Rüna
Wezen
Rüna


Aantal berichten : 21
Punten : 6

Over jouw personage
Leeftijd: 19 Jaar
Groepsleider: Mezelf.
Relatie: ...

Kletstopic - Pagina 30 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic   Kletstopic - Pagina 30 Icon_minitimewo jan 09, 2013 8:46 am

Kwam hij weer met zijn droge opmerkingen over mijn 'zwakke'ABN. Nu was het wel anders... ik kon er namelijk ineens wel tegen. Het deed me nog wel wat en ik snauwde hem nogal wat af, maar niet zo erg als vroeger. Het gaat dus wel wat beter op dat terrein. En bij mijn moeder uithuilen en alles vertellen? Dat doe ik haast altijd(buiten het huilen XD), maar die dag had ik er vrij weinig behoefte aan, omdat mijn moeder nogal easy going deed. Later had ik uiteindelijk met Leonie wat gepraat, hoewel het gesprek anders liep dan ik er van had verwacht*grijnst*

Anyway, dat ik nu op dit account zit, heeft degelijk een bedoeling. Dit zal mijn serieuze account worden, die nogal veel nadenkt en ook degelijk wat doet. Hij is niet zoals Vorst(met het op balans houden van denken én doen). Het zal wel btw. even duren, voordat ik met hem de RPG in stap, omdat ik het nogal druk heb met school ;].
Alsnog, bedankt iedereen! Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Pelangi
Hunter
Pelangi


Aantal berichten : 513
Punten : 54

Over jouw personage
Leeftijd: 17
Groepsleider: X
Relatie: X

Kletstopic - Pagina 30 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic   Kletstopic - Pagina 30 Icon_minitimewo jan 09, 2013 7:26 pm

Fijn dat het beter ging ^-^ en wauw. Hopelijk gin gdwt gespek niet in de richting van de chat laatst xd waarin we met z'n alle de regels overtraden....

-----
Ik weet iet hoe het komt maar ik zin de laatste tijd de heletijd in mezelf te spaacen. Oke, ik weet wel waarom maar ik weeteen ander deel niet. Namelijk: het deel dat ik snap; ik ben verlieft. Het dele dat ik niet snap; ik ben verlieft. Het vreemde, mijn crush vocht gisterletterlijk voor enke tavel achter of voor mij 0.o en ging zelfs bij mensen zitten die hij niet mocht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Akis
Hunter
Akis


Aantal berichten : 525
Punten : 49

Over jouw personage
Leeftijd: 18 Years
Groepsleider: Me.
Relatie: X

Kletstopic - Pagina 30 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic   Kletstopic - Pagina 30 Icon_minitimewo jan 09, 2013 9:17 pm

*grijnst* How cute XD
Zie of hij ook met je wilt praten en stuff, voordat je overhaaste conclusie's maakt. En de enigste crush die ik nu heb... Dat is gewoon te beschamend voor woorden. Een zachtaardige en verlegen versie van Vorst die ik in mijn dromen eens tegen kwam. Bij de gedachte aan die droom al, gheghe XD.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Kletstopic - Pagina 30 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic   Kletstopic - Pagina 30 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Kletstopic
Terug naar boven 
Pagina 30 van 40Ga naar pagina : Vorige  1 ... 16 ... 29, 30, 31 ... 35 ... 40  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Kletstopic
» Kletstopic
» Kletstopic

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Fanterria :: Aarde :: Off-topic :: Kletshoekje-
Ga naar: