Fanterria
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Kletstopic

Ga naar beneden 
+28
Renesmee
Rüna
Vorst
Creon
Ima
Yoshiki
Sunlia
Wame
Ulquiorra
Kirito
Gwyn
Terorfang
Nightmare Moon
Sayonara
Tetsuo
Avani
Ilva
Nimble
Masaomi
Eifi
Esida
Graeham
Akis
Athene
Cynthia
Dante
Pelangi
Namida
32 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 21 ... 38, 39, 40
AuteurBericht
Rüna
Wezen
Rüna


Aantal berichten : 21
Punten : 6

Over jouw personage
Leeftijd: 19 Jaar
Groepsleider: Mezelf.
Relatie: ...

Kletstopic - Pagina 40 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic   Kletstopic - Pagina 40 Icon_minitimeza maa 30, 2013 4:54 am

Dat was ook de reden waarom ik ook in tweestrijd zat. Nu zijn deze 'Duitsers'allang gestorven of weerloos en zwak, en vormen dus niet meer de grootste deel van de Duitse bevolking. Maar het gaat inmiddels weer..

--
Vandaag was een topdag! Eerst zouden ik en mijn vrienden een film gaan kijken in Tushinski, maar één van hen kwam te laat en ik vond de film(Croods) niet zo interessant. Toen we compleet waren kreeg ik mijn verjaardagcadeau's wat uit twee vage manga/stripboeken-achtig iets en volume 1 van Pandora Hearts bestond. Gelijk was ik ofcourse heel blij met het cadeau. Daarna gingen we naar de American Book Store enkele manga's kopen, en uiteindelijk kocht ik volume 1 van Naruto. Om het erger te maken opende ik hem direct op de pagina met 'het ontstaan van de yaoi business'. Daarna gingen we naar de subway, maar ik en nog een vriendin van mij waren zo'n zaak niet gewend: Je mocht zelf de ingrediënten bepalen en dan werd je snel doorgeschakeld. Pas later bleek de prijs nogal stomzinnig te zijn: vier euro voor een broodje. Daarna liepen we nog wat rond in de stad en uiteindelijk gingen we naar huis. Net heb ik btw. Pandora Hearts, Naruto en die twee strip/manga's doorgelezen. ME IS HAPPY Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Creon
Wezen
Creon


Aantal berichten : 82
Punten : 23

Over jouw personage
Leeftijd: 18 years
Groepsleider: Don't need one.
Relatie: You're asking this because...?

Kletstopic - Pagina 40 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic   Kletstopic - Pagina 40 Icon_minitimeza maa 30, 2013 8:56 am

Vandaag heb ik voorlopig de laatste episode van Fairy Tail gezien... De anime heeft een pauze genomen en ik heb geen idee hoe lang die gaat duren >.<
------
De nieuwe lay-out is echt mooi, trouwens Very Happy Heeft het wat te maken met Masaomi, gezien de blonde jongen en een wolf?
Terug naar boven Ga naar beneden
Masaomi
Administrator en Carer
Masaomi


Aantal berichten : 699
Punten : 87

Over jouw personage
Leeftijd: 16 Years
Groepsleider: -
Relatie: Ilva♥The best proof of love is trust.

Kletstopic - Pagina 40 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic   Kletstopic - Pagina 40 Icon_minitimeza maa 30, 2013 9:01 am

Natuurlijk, Bleach had namelijk een tijdje terug ook een pauze genomen.
----
Ik had een vrije middag/avond, dus had ik eerst een nieuw Lay-Out voor een oude inactieve forum gemaakt. Die was vrij goed gelukt, dus dacht ik:"Hey, waarom dan niet voor Fanterria?". En het heeft helemaal niets met Masaomi te maken. Ik vond het plaatje nogal mooi en bij het voorjaar passen(de warme, rode kleuren). Ook is dat witte wezen geen wolf, maar een hoog gewaardeerde yokai(Ja, ik heb de animé gezien). Er is wel een probleem met het Lay-Out , Leonie weet er niets van.
Terug naar boven Ga naar beneden
Twilight
Nieuweling
Twilight


Aantal berichten : 32
Punten : 0

Over jouw personage
Leeftijd:
Groepsleider:
Relatie:

Kletstopic - Pagina 40 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic   Kletstopic - Pagina 40 Icon_minitimeza maa 30, 2013 9:25 am

Haha, jij gluiperd Olga
Maar wel mooi, gelijk toen ik on kwam dacht ik: "Hey, gezellige sfeer"
Een beetje lachwekkend met het weer dat we vandaag bij ons gehad hebben, maar wel mooi Wink

En nou kan ik weer niet de kleuren van m'n testforum niet veranderen, wat vreemd is :/
Ik vind er nog wel iets op Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.wolfworld.onlinemmorpg.net
Pelangi
Hunter
Pelangi


Aantal berichten : 513
Punten : 54

Over jouw personage
Leeftijd: 17
Groepsleider: X
Relatie: X

Kletstopic - Pagina 40 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic   Kletstopic - Pagina 40 Icon_minitimeza maa 30, 2013 8:30 pm

Hopelijk gaat de sfeer van de lay-out ook naar ons toe, ik werd gezellig wakker met vallende sneeuw. ._.
maar goed, jij stoute olga! Leo niet informeren, dat kan toch niet? En je leek gister nog zo'n goed meisje. Dat stelt me enorm teleur D:

Terug naar boven Ga naar beneden
Masaomi
Administrator en Carer
Masaomi


Aantal berichten : 699
Punten : 87

Over jouw personage
Leeftijd: 16 Years
Groepsleider: -
Relatie: Ilva♥The best proof of love is trust.

Kletstopic - Pagina 40 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic   Kletstopic - Pagina 40 Icon_minitimeza maa 30, 2013 10:31 pm

Ik kon Leo niet informeren door twee redenen: Telefoon deed het niet + had geen beltegoed meer. Skype was mijn laatste hoop, maar ze kwam niet online rond de tijd dat ik er was. Conclusie: Onmogelijk het direct te zeggen.
---
En het is een (soort van) Witte Pasen! Lekker sneeuw buiten, kou en alsnog vrij mooi weer. Dat is ten minste veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel beter dan de droom/nachtmerrie die ik vanochtend had gehad. Ik droomde namelijk dat mijn oom een aanval had en mij bij mijn keel vastgreep en ik geen kant op kon. Ondanks dat was ik nogal kalm in mijn droom en verwachtte ik elk moment dat hij los zou laten. Maar nu ik erover nadenk, voelde het echt. De handen waren warm en ik had in mijn droom ook het gevoel dat iemand tegenover mij stond.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nihal
Wezen
Nihal


Aantal berichten : 24
Punten : 7

Over jouw personage
Leeftijd: 17 years
Groepsleider:
Relatie: Love? Hwo can love somone like me?

Kletstopic - Pagina 40 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic   Kletstopic - Pagina 40 Icon_minitimezo maa 31, 2013 12:45 am

Waaw de site is nu echt wel heel mooi geworden met de nieuwe skin XD
Terug naar boven Ga naar beneden
Cynthia
Explorer
Cynthia


Aantal berichten : 325
Punten : 58

Over jouw personage
Leeftijd: 19 jaar
Groepsleider:
Relatie: A broken heart is like a broken mirror. You’d be better of leaving it alone, rather than get hurt trying to fix it.

Kletstopic - Pagina 40 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic   Kletstopic - Pagina 40 Icon_minitimezo maa 31, 2013 1:59 am

Ik vind het nog steeds stom dat Lucy een nieuwe VA krijgt. Aya Hirano levert geweldig werk, maar mag nu alleen nog maar inspreken als mensen ermee in zee willen gaan. En dat vanwege een klein incidentje die zich elk uur in Amerika plaats vindt. Kom nou, Japan. Wie denk je dat je bent, China? =_=;

En ik hou ook van de nieuwe layout <3 Het geeft een wat levendigere uiterlijk weer ;D
Terug naar boven Ga naar beneden
Eifi
Wezen
Eifi


Aantal berichten : 89
Punten : 8

Over jouw personage
Leeftijd: 15 years
Groepsleider: I'm my own leader
Relatie: Still alone. But I don't care...

Kletstopic - Pagina 40 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic   Kletstopic - Pagina 40 Icon_minitimezo maa 31, 2013 11:42 am

Hahaha! Ik heb mijn inspiratie terug, morgen ga ik een new acc maken, Tsubasa Otori! Beyblade metal fusion/masters <333333
Tsubasa is de meest sexy guy for like forever x3 Ik ben in de ban van hem :3
Dus ja, morgen ga ik active! :3
Terug naar boven Ga naar beneden
Twilight
Nieuweling
Twilight


Aantal berichten : 32
Punten : 0

Over jouw personage
Leeftijd:
Groepsleider:
Relatie:

Kletstopic - Pagina 40 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic   Kletstopic - Pagina 40 Icon_minitimezo maa 31, 2013 9:11 pm

goeie morgen. toen was je dus zo'n 30 min te vroeg wakker gemaakt.

maar anders... het zonnetje schijnt Very Happy
en bo moet reageren XD
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.wolfworld.onlinemmorpg.net
Masaomi
Administrator en Carer
Masaomi


Aantal berichten : 699
Punten : 87

Over jouw personage
Leeftijd: 16 Years
Groepsleider: -
Relatie: Ilva♥The best proof of love is trust.

Kletstopic - Pagina 40 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic   Kletstopic - Pagina 40 Icon_minitimezo maa 31, 2013 11:05 pm

@Bo:
Eifi schreef:
Hahaha! Ik heb mijn inspiratie terug, morgen ga ik een new acc maken, Tsubasa Otori! Beyblade metal fusion/masters <333333
Tsubasa is de meest sexy guy for like forever x3 Ik ben in de ban van hem :3
Dus ja, morgen ga ik active! :3
*facepalm* O God, Tsubasa?
Laatst hadden mijn vrienden het over hem en Beyblade als algemeen en er kwam enkel weird stuff uit:
-Tsubasa is gay(niet slecht bedoelt, mar gewoon .. homoseksueel)
-Dat roze plukje in het haar van Masamune is de staart van een diertje dat zich voedt met de brein van hem via een rietje.
Dat waren de vreemdste, de rest spaar ik jullie ;-).

@Rolo:
Dat slaat inderdaad nergens op. In Japan zijn ze wel veel strenger op dat gebied dan in Amerika. Vielleicht, omdat het inspreken een grotere rol heeft in de vorm van animé's dan tekenfilms in Amerika. Een ander argument zou ik niet weten dan dat Japan ook enorm koppig en kieskeurig kan zijn.
&Bedankt! Very Happy

---
*Fluit* Hopelijk wordt het event nu wel actief, just saying~(A)


Terug naar boven Ga naar beneden
Twilight
Nieuweling
Twilight


Aantal berichten : 32
Punten : 0

Over jouw personage
Leeftijd:
Groepsleider:
Relatie:

Kletstopic - Pagina 40 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic   Kletstopic - Pagina 40 Icon_minitimezo maa 31, 2013 11:54 pm

haha idd ^^

en toen viel je plan om je oma te gaan bezoeken vandaag ih water... nouja laat me zeggen id wind XD stomme wind. ik denk dat ik straks dan maar eens iets voor moederdag zal bewerken en zal doordoen met die lay *zucht*
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.wolfworld.onlinemmorpg.net
Cynthia
Explorer
Cynthia


Aantal berichten : 325
Punten : 58

Over jouw personage
Leeftijd: 19 jaar
Groepsleider:
Relatie: A broken heart is like a broken mirror. You’d be better of leaving it alone, rather than get hurt trying to fix it.

Kletstopic - Pagina 40 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic   Kletstopic - Pagina 40 Icon_minitimema apr 01, 2013 12:51 am

@ Olga; Ik weet dat Japan strenger in dat soort dingen is (Daar ben ik ook wel blij om), maar om zo geshockeert te zijn van zo'n voorval... Daarbij is het twee jaar geleden gebeurd en is Aya alleen ontslagen in de muziekindustrie toen. Er werd zelfs gezegd dat ze nog gewoon mensen mocht inspreken, maar ik las dus laatst op de Facebook page van Fairy Tail dat ze werd vervangen. Dit hoeft niet waar te zijn, dus ik wacht het gewoon af. En als blijkt dat Lucy een nieuwe VA krijgt, stop ik met de anime en ga ik alleen de manga nog lezen. Niet uit protest ofzo, maar Aya paste perfect bij Lucy :I

Om nog maar te zwijgen hoe Aya door haar fans is behandeld. 'Fans'. Iedere fan heeft haar cd's kapot gesmeten, gewoon omdat ze maar een mens is. Hah, fans. Hypocrieten en aanstellers, dat zijn het. Als ECHTE fan steun je je idool. Niet breken. Oh Japan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Eifi
Wezen
Eifi


Aantal berichten : 89
Punten : 8

Over jouw personage
Leeftijd: 15 years
Groepsleider: I'm my own leader
Relatie: Still alone. But I don't care...

Kletstopic - Pagina 40 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic   Kletstopic - Pagina 40 Icon_minitimema apr 01, 2013 7:14 am

Masaomi schreef:
@Bo:
Eifi schreef:
Hahaha! Ik heb mijn inspiratie terug, morgen ga ik een new acc maken, Tsubasa Otori! Beyblade metal fusion/masters <333333
Tsubasa is de meest sexy guy for like forever x3 Ik ben in de ban van hem :3
Dus ja, morgen ga ik active! :3
*facepalm* O God, Tsubasa?
Laatst hadden mijn vrienden het over hem en Beyblade als algemeen en er kwam enkel weird stuff uit:
-Tsubasa is gay(niet slecht bedoelt, mar gewoon .. homoseksueel)
-Dat roze plukje in het haar van Masamune is de staart van een diertje dat zich voedt met de brein van hem via een rietje.
Dat waren de vreemdste, de rest spaar ik ;-).

Tsubasa kan geen gay zijn want Ginka, Masamune en Benkay zijn al gay. Misschien dat hij samen met Yu gaat, maar dat zou vreemd zijn ( aangezien Yu 10 is en Tsubasa 16)
En dat ding op Masamune kop is echt zo'n ding, want hij is echt dom(als personage en zijn persoonlijkheid)...

Ps: kan je Tsubasa activeren ik heb het verkeerde e mailadres ingevuld -.-'
Terug naar boven Ga naar beneden
Masaomi
Administrator en Carer
Masaomi


Aantal berichten : 699
Punten : 87

Over jouw personage
Leeftijd: 16 Years
Groepsleider: -
Relatie: Ilva♥The best proof of love is trust.

Kletstopic - Pagina 40 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic   Kletstopic - Pagina 40 Icon_minitimema apr 01, 2013 7:27 am

@Bo:
Yu wordt gewoon de enige hetero, en dan gaat Tsubasa met Ginka of met Benkay. Geniaal stelletje dan, en ze passen ook niet echt bij elkaar, vooral Tsubasa en Benkay.
En yay, iemand staat achter de theorie dat een beest zijn hersens opzuigt! Masamune vind ik eigenlijk wel geniaal en veel beter dan de hoofdkarakter met zijn pegasus, hoewel .. Masamune heeft een eenhoorn .. Nvm me...
P.S.: Ready! ^^
--

&Ik heb nu barstende hoofdpijn en een zere keel door drie uur lang te fietsen, niet leuk! Als ik morgen verkouden wordt/ben gaat mijn moeder weer zeuren dat ik continu een muts en een sjaal op/om moest hebben. Man, ik wil niet ziek worden nu! D:
In de tussentijd speelde ik wat met mijn OC's en 'character maker's 'op DA en toen kreeg ik o.a. dit:
*weet dat Femke Tears voortaan Rusia gaat noemen*
Spoiler:
Het meisje is btw. op mij gebaseerd, sort of .. =.=


Terug naar boven Ga naar beneden
Bo
Nieuweling
Bo


Aantal berichten : 23
Punten : 7

Over jouw personage
Leeftijd: 14 Years
Groepsleider: Yeah...
Relatie: That's a secret

Kletstopic - Pagina 40 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic   Kletstopic - Pagina 40 Icon_minitimema apr 01, 2013 7:36 am

Tx, morgen setje voor hem maken en de hoofdkarakter van beyblade (Ginga) is echt gay en lame, in vergelijking met Masamune is Masamune beter idd. Ze geven Ginga altijd gelijk of ze laten hem altijd winnen, terwijl er echt iets gebeurt met de rest van de acc

Ziek zijn... I hate it, hopelijk krijg je dat niet. Ik ben superziek geweest voor een maand ofzo. Niet funny. -.-"
Maar goed, die charters look Good en god ik ben vandaag hyper...

Nog een vraagje: is een blader (zoals tsubasa) iets speciaals? Want tsubasa wordt in de serie soms dark tsubasa en dan wordt zijn bey, Eagle, sterker en heeft hij zo'n paarse gloed rond zich en kan hij alles vernietigen, maar hij haat die kracht omdat hij er bang van is, hij is als het ware in tweestrijd....

-------

https://fanterria.actieforum.com/viewtopic.forum?t=165
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Kletstopic - Pagina 40 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic   Kletstopic - Pagina 40 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Kletstopic
Terug naar boven 
Pagina 40 van 40Ga naar pagina : Vorige  1 ... 21 ... 38, 39, 40
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Kletstopic
» Kletstopic
» Kletstopic

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Fanterria :: Aarde :: Off-topic :: Kletshoekje-
Ga naar: