Fanterria
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Kletstopic

Ga naar beneden 
+28
Renesmee
Rüna
Vorst
Creon
Ima
Yoshiki
Sunlia
Wame
Ulquiorra
Kirito
Gwyn
Terorfang
Nightmare Moon
Sayonara
Tetsuo
Avani
Ilva
Nimble
Masaomi
Eifi
Esida
Graeham
Akis
Athene
Cynthia
Dante
Pelangi
Namida
32 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 12 ... 20, 21, 22 ... 30 ... 40  Volgende
AuteurBericht
Cynthia
Explorer
Cynthia


Aantal berichten : 325
Punten : 58

Over jouw personage
Leeftijd: 19 jaar
Groepsleider:
Relatie: A broken heart is like a broken mirror. You’d be better of leaving it alone, rather than get hurt trying to fix it.

Kletstopic - Pagina 21 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic   Kletstopic - Pagina 21 Icon_minitimezo nov 25, 2012 9:51 am

@ Olga; Beter! c: Heb je daar ook meteen geen last meer van.

Hmmn, dat klinkt inderdaad lastig, maar persoonlijk lijkt het me beter als je je er zoveel mogelijk buiten houdt. Dat is iets tussen je moeder en stiefvader en daar hoef jij in principe geen oplossing voor te zoeken. Het lijkt me wel verstandig dat je met iemand over de situatie gaat praten als het je teveel wordt xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Masaomi
Administrator en Carer
Masaomi


Aantal berichten : 699
Punten : 87

Over jouw personage
Leeftijd: 16 Years
Groepsleider: -
Relatie: Ilva♥The best proof of love is trust.

Kletstopic - Pagina 21 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic   Kletstopic - Pagina 21 Icon_minitimezo nov 25, 2012 10:16 pm

Femke, je bent nu niet de enigste met iets in de familie. Net had ik (lekker vroeg in de morgen) een ruzie gekregen met mijn moeder. Dat was al naar, want ik had eindelijk een tijdlang geen ruzie meer met haar, en om het enger te maken, wilde ze telkens mijn kamer binnenin lopen, terwijl ze gewoon.. bléh.... soort van eng is. Ik haar de hele tijd zeggen dat ze mijn kamer uit moest gaan, maar ze bleef doorzetten en het geruzie ging vrolijk verder, totdat de telefoon ging. et bleek mijn moeder's hartsvriendin te zijn die belde. Pfoe, gered door de bel, of tja.. telefoon.
Maar ik zit nu met zo'n rotgevoel achter mijn PC natuurkunde te leren en dat is niet écht fijn D:
Terug naar boven Ga naar beneden
Graeham
Wezen
Graeham


Aantal berichten : 296
Punten : 43

Over jouw personage
Leeftijd: 19 years
Groepsleider: /
Relatie: ...

Kletstopic - Pagina 21 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic   Kletstopic - Pagina 21 Icon_minitimezo nov 25, 2012 10:45 pm

@ Rolo: Het is niet zo dat ik me er helemaal mee bemoei ofzo, maar mijn moeder en ik praten er samen wel over, en we zijn al bezig met het vinden van een oplossing. Het gaat ondertussen alweer beter met me hoor, maar op het moment dat ik postte had ik het nog maar net gehoord, vandaar dat ik wat van streek was.

@ Olga: Da's ook niet bepaald fijn... Hopelijk gaat het snel beter...


En alsof het allemaal niet erger kon, ben ik ziek geworden. Óf ik heb gisteren iets verkeerds gegeten, óf ik heb buikgriep....
Terug naar boven Ga naar beneden
Masaomi
Administrator en Carer
Masaomi


Aantal berichten : 699
Punten : 87

Over jouw personage
Leeftijd: 16 Years
Groepsleider: -
Relatie: Ilva♥The best proof of love is trust.

Kletstopic - Pagina 21 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic   Kletstopic - Pagina 21 Icon_minitimezo nov 25, 2012 10:52 pm

Not the most lucky days... it seems.
&Ik denk dat het buikgriep is, want het past nogal bij deze tijd van het jaar, maar als je geen koorts heb... Dan is het toch het andere XD. Een klasgenoot van me had namelijk buikgriep.

Terug naar boven Ga naar beneden
Cynthia
Explorer
Cynthia


Aantal berichten : 325
Punten : 58

Over jouw personage
Leeftijd: 19 jaar
Groepsleider:
Relatie: A broken heart is like a broken mirror. You’d be better of leaving it alone, rather than get hurt trying to fix it.

Kletstopic - Pagina 21 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic   Kletstopic - Pagina 21 Icon_minitimezo nov 25, 2012 11:01 pm

In het najaar schijnt bij mij ook altijd alles mis te gaan, dus het ligt gewoon aan het seizoen XD

A, ja. Ruzie met moeders. Been there, done that. Quite a lot.
Terug naar boven Ga naar beneden
Pelangi
Hunter
Pelangi


Aantal berichten : 513
Punten : 54

Over jouw personage
Leeftijd: 17
Groepsleider: X
Relatie: X

Kletstopic - Pagina 21 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic   Kletstopic - Pagina 21 Icon_minitimema nov 26, 2012 12:44 am

Oeg leuk plot ^^ But the question, wie wil er tegen Pelangi strijden? >:]

------
@femke
Daaw D: beterschap!
@cyn
The Same here


Laatst aangepast door Pelangi op ma nov 26, 2012 4:09 am; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Cynthia
Explorer
Cynthia


Aantal berichten : 325
Punten : 58

Over jouw personage
Leeftijd: 19 jaar
Groepsleider:
Relatie: A broken heart is like a broken mirror. You’d be better of leaving it alone, rather than get hurt trying to fix it.

Kletstopic - Pagina 21 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic   Kletstopic - Pagina 21 Icon_minitimema nov 26, 2012 1:05 am

Cynthia.

Inderdaad een goed plot. Meer drama voor Cynthia en meer geweld voor Tetsuo. Loving it :'D
Terug naar boven Ga naar beneden
Masaomi
Administrator en Carer
Masaomi


Aantal berichten : 699
Punten : 87

Over jouw personage
Leeftijd: 16 Years
Groepsleider: -
Relatie: Ilva♥The best proof of love is trust.

Kletstopic - Pagina 21 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic   Kletstopic - Pagina 21 Icon_minitimema nov 26, 2012 2:13 am

Tegengestelde gevoelens. Ik kan enkel oefenen voor Natuurkunde(deels praktisch, en deels schriftelijke SE), maar er valt weinig te leren en telkens wanneer ik AQ opstart voel ik me zo slecht. Grmpf, it's hard.
Het najaar is sowieso vol faalheid en gebeuren, maar het blijft mijn favoriete seizoen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Graeham
Wezen
Graeham


Aantal berichten : 296
Punten : 43

Over jouw personage
Leeftijd: 19 years
Groepsleider: /
Relatie: ...

Kletstopic - Pagina 21 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic   Kletstopic - Pagina 21 Icon_minitimema nov 26, 2012 4:36 am

Het nieuwe event ziet er wel interessant uit... Gray komt wss wel in een tweestrijd te zitten, en Ilva ook. 't gaat nog wat worden dan :3
@Silke: Misschien dat Gray en Pelangi tegen elkaar kunnen strijden? Ze mogen elkaar toch al niet, heb ik de indruk :3

Ik heb niet echt van zulke 'periodes', op het ziek zijn na dan, maar goed, dat hangt in dit seizoen ook in de lucht.

---------
We kunnen vrijdag al in het appartement dat mijn moeder gehuurd heeft... Nou ja, "al"... Het gaat wat lastig worden als school deze week 150 km verderop is.
Terug naar boven Ga naar beneden
Masaomi
Administrator en Carer
Masaomi


Aantal berichten : 699
Punten : 87

Over jouw personage
Leeftijd: 16 Years
Groepsleider: -
Relatie: Ilva♥The best proof of love is trust.

Kletstopic - Pagina 21 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic   Kletstopic - Pagina 21 Icon_minitimema nov 26, 2012 8:00 am

150 Km reizen voor school is het niet waard =/.
Ik zou met je school contact maken en even wat regelen, waardoor je deze moeizame tijd niet naar school hoeft te gaan.

En nu is iemand van judo waarschijnlijk verliefd op me, maar ik vind hem niet écht leuk of mooi. We hebben dezelfde interesses qua manga, maar hij wordt al snel verliefd(heb ik gehoord én gemerkt) en weet niet eens wat een 'facepalm' is. Ook kent hij de manga waarvan ik nog 1 chapter van moet lezen(1/2 Prince) waarin een meisje een jongen speelt en voor de grap zei ik dat ik op haar leek, omdat mijn account op een MMORPG ook een jongen is en ik die gewoon cooler vind. Direct dacht hij dat ik dat vond, omdat ik kleine jeweetwel heb. Ik direct hem een glare geven XD
En judo werd nog genialer met een judoworp en een vaag meisje. Samen zorgde het voor twee surf houdingen en gingen we andere keuren op hoe goed het uitgevoerd was. Terwijl de docent serieus dus wat voordeed zei ik giechelend '80 punten' en was het moeilijk om mijn lach in te houden. Het was een té mooie les XD

Terug naar boven Ga naar beneden
Pelangi
Hunter
Pelangi


Aantal berichten : 513
Punten : 54

Over jouw personage
Leeftijd: 17
Groepsleider: X
Relatie: X

Kletstopic - Pagina 21 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic   Kletstopic - Pagina 21 Icon_minitimema nov 26, 2012 9:30 am

@femke
Oehh! Jhaaa ;D doe doe doe doe

@olga.
Oehhhhhh >:]
Terug naar boven Ga naar beneden
Cynthia
Explorer
Cynthia


Aantal berichten : 325
Punten : 58

Over jouw personage
Leeftijd: 19 jaar
Groepsleider:
Relatie: A broken heart is like a broken mirror. You’d be better of leaving it alone, rather than get hurt trying to fix it.

Kletstopic - Pagina 21 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic   Kletstopic - Pagina 21 Icon_minitimema nov 26, 2012 9:38 am

Hmmn, zal ik een nieuw account aanmaken? Ik heb genoeg plaatjesmateriaal en wil nu ook best een wezen spelen, ook al heeft hij het uiterlijk van een mens XD

En lol, Olga XD Af en toe mis ik toch wel die tijd van het sporten. Vooral de meligheid ;D
Terug naar boven Ga naar beneden
Pelangi
Hunter
Pelangi


Aantal berichten : 513
Punten : 54

Over jouw personage
Leeftijd: 17
Groepsleider: X
Relatie: X

Kletstopic - Pagina 21 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic   Kletstopic - Pagina 21 Icon_minitimema nov 26, 2012 10:28 am

Btw, wanneer krijgen we een nieuw seizoen? C:
Terug naar boven Ga naar beneden
Graeham
Wezen
Graeham


Aantal berichten : 296
Punten : 43

Over jouw personage
Leeftijd: 19 years
Groepsleider: /
Relatie: ...

Kletstopic - Pagina 21 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic   Kletstopic - Pagina 21 Icon_minitimema nov 26, 2012 8:25 pm

@Olga: Mijn moeder had al een mail gestuurd naar mijn mentor, en zij ging het verder bespreken met de coördinator, dus dat komt wel goed, denk ik.

@Silke: Okay ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Masaomi
Administrator en Carer
Masaomi


Aantal berichten : 699
Punten : 87

Over jouw personage
Leeftijd: 16 Years
Groepsleider: -
Relatie: Ilva♥The best proof of love is trust.

Kletstopic - Pagina 21 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic   Kletstopic - Pagina 21 Icon_minitimema nov 26, 2012 8:54 pm

Ben te lui om het seizoen te veranderen XD
Dan te bedenken dat ik eerst geen zin in judo had, bleek het later nog leuk te zijn ook. Soms denk ik écht dat mijn judolessen een animé moet worden, want niet altijd zijn we even serieus bezig en er lopen enkel gekken rond daar ^^
----
Vreselijke nacht achter mijn rug. Mijn moeder was de hele nacht aan het niezen, hoesten, snuiten en nu ben ik écht dood -.-'
Terug naar boven Ga naar beneden
Graeham
Wezen
Graeham


Aantal berichten : 296
Punten : 43

Over jouw personage
Leeftijd: 19 years
Groepsleider: /
Relatie: ...

Kletstopic - Pagina 21 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic   Kletstopic - Pagina 21 Icon_minitimema nov 26, 2012 9:17 pm

Challenge accepted :3 Misschien is een manga in het begin handiger XD
---
Awh, dat had ik dus ook tijdens de nacht van zondag op maandag, of toch min of meer. Om 2 uur misselijk en alles, en uiteindelijk sliep ik pas om half 4... >.<
Terug naar boven Ga naar beneden
Cynthia
Explorer
Cynthia


Aantal berichten : 325
Punten : 58

Over jouw personage
Leeftijd: 19 jaar
Groepsleider:
Relatie: A broken heart is like a broken mirror. You’d be better of leaving it alone, rather than get hurt trying to fix it.

Kletstopic - Pagina 21 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic   Kletstopic - Pagina 21 Icon_minitimema nov 26, 2012 10:56 pm

Iemand had zich voor de trein gegooid en toen miste ik een uur. En zometeen heb ik tussenuur van 11 tot half 2, yeuy :'D

RL manga. Cosplayen gaat dan makkelijker Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Masaomi
Administrator en Carer
Masaomi


Aantal berichten : 699
Punten : 87

Over jouw personage
Leeftijd: 16 Years
Groepsleider: -
Relatie: Ilva♥The best proof of love is trust.

Kletstopic - Pagina 21 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic   Kletstopic - Pagina 21 Icon_minitimedi nov 27, 2012 5:49 am

Ik ga dan lekker cosplayen als mezelf XD
Hoor je mijn kalmpjes uitleggen wie wie is en waarom ze tja, gestoord zijn. Ik mag immers de verteller zijn én hoofdpersoon(soort van, want de andere persoontjes zijn even belangrijk, ik vertel enkel stuff en doe vaag)

Japanners zouden sowieso Nederlanders dan ongedisciplineerd vinden , wanneer zo'n manga uitkwam met filmpjes van de les als bewijs XD
---
Hele middag wiskunde gedaan.... Nu mag ik wel even lekker chillen... En Leonie heeft wiskunde fout gemaakt, vraag niet hoe XD

Terug naar boven Ga naar beneden
Pelangi
Hunter
Pelangi


Aantal berichten : 513
Punten : 54

Over jouw personage
Leeftijd: 17
Groepsleider: X
Relatie: X

Kletstopic - Pagina 21 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic   Kletstopic - Pagina 21 Icon_minitimedo nov 29, 2012 3:59 am

Lol Pelangi gaat het moeilijk krijgen tegen gray ;D whoo!
Hmmm, ik moet ook nog nieuwe kleren voor haar regelen :/
Terug naar boven Ga naar beneden
Akis
Hunter
Akis


Aantal berichten : 525
Punten : 49

Over jouw personage
Leeftijd: 18 Years
Groepsleider: Me.
Relatie: X

Kletstopic - Pagina 21 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic   Kletstopic - Pagina 21 Icon_minitimedo nov 29, 2012 4:20 am

Beetje met LY gespeeld .. gheghe..

Vandaag had ik btw. een scheikunde lesuur waarin we kalmpjes wat opgaves aan het oefenen waren(een examenvraag), maar er waren maar 7 leerlingen ipv. 18 O_O
Ze wisten zeker niet dat deze les verplicht was.. fail, want nu krijgen ze nogl wat problemen.

&Hele middag bio leren voor morgen, maar het komt geloof ik wel goed, hoewel de leerstof écht taai is.
--------------
Wie wilt tegen Masaomi, Sayonara of Kirito? Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Graeham
Wezen
Graeham


Aantal berichten : 296
Punten : 43

Over jouw personage
Leeftijd: 19 years
Groepsleider: /
Relatie: ...

Kletstopic - Pagina 21 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic   Kletstopic - Pagina 21 Icon_minitimedo nov 29, 2012 5:00 am

Be prepared.... Twisted Evil

--------
Hmm... Misschien Ilva vs Sayonara? (of tegen Akis...? :3)


EDIT: Kleine tekening van Gwyn, met een wat andere haarstijl. Volgende keer ga ik proberen hem als chibi te tekenen :3
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Akis
Hunter
Akis


Aantal berichten : 525
Punten : 49

Over jouw personage
Leeftijd: 18 Years
Groepsleider: Me.
Relatie: X

Kletstopic - Pagina 21 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic   Kletstopic - Pagina 21 Icon_minitimedo nov 29, 2012 5:17 am

Met die haarstyle had ik hem een tijdje terug nog getekend XD
Dat staat hem beter <33
Terug naar boven Ga naar beneden
Graeham
Wezen
Graeham


Aantal berichten : 296
Punten : 43

Over jouw personage
Leeftijd: 19 years
Groepsleider: /
Relatie: ...

Kletstopic - Pagina 21 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic   Kletstopic - Pagina 21 Icon_minitimedo nov 29, 2012 6:07 am

Lol xD En idd ^^ Ik denk dat ik deze als voorbeeld ga gebruiken voor een nieuwe ava ^^


& nieuw setje gemaakt voor Gray ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Pelangi
Hunter
Pelangi


Aantal berichten : 513
Punten : 54

Over jouw personage
Leeftijd: 17
Groepsleider: X
Relatie: X

Kletstopic - Pagina 21 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic   Kletstopic - Pagina 21 Icon_minitimedo nov 29, 2012 9:40 am

@femke
wie maakt heet topic tussen ons aan? c:
Terug naar boven Ga naar beneden
Cynthia
Explorer
Cynthia


Aantal berichten : 325
Punten : 58

Over jouw personage
Leeftijd: 19 jaar
Groepsleider:
Relatie: A broken heart is like a broken mirror. You’d be better of leaving it alone, rather than get hurt trying to fix it.

Kletstopic - Pagina 21 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic   Kletstopic - Pagina 21 Icon_minitimedo nov 29, 2012 9:57 am

Ik hou van Gray's nieuwe setje! Vooral zijn siggie :3

Hmmn, ik vraag me eerlijk gezegd hetzelfde af over wie er met Tetsuo wilt vechten xD Cynthia is out of the question, want die vecht niet. Maar dat komt nog wel >83
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Kletstopic - Pagina 21 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic   Kletstopic - Pagina 21 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Kletstopic
Terug naar boven 
Pagina 21 van 40Ga naar pagina : Vorige  1 ... 12 ... 20, 21, 22 ... 30 ... 40  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Kletstopic
» Kletstopic
» Kletstopic

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Fanterria :: Aarde :: Off-topic :: Kletshoekje-
Ga naar: