Fanterria
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Kletstopic

Ga naar beneden 
+28
Renesmee
Rüna
Vorst
Creon
Ima
Yoshiki
Sunlia
Wame
Ulquiorra
Kirito
Gwyn
Terorfang
Nightmare Moon
Sayonara
Tetsuo
Avani
Ilva
Nimble
Masaomi
Eifi
Esida
Graeham
Akis
Athene
Cynthia
Dante
Pelangi
Namida
32 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 30 ... 40  Volgende
AuteurBericht
Cynthia
Explorer
Cynthia


Aantal berichten : 325
Punten : 58

Over jouw personage
Leeftijd: 19 jaar
Groepsleider:
Relatie: A broken heart is like a broken mirror. You’d be better of leaving it alone, rather than get hurt trying to fix it.

Kletstopic - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic   Kletstopic - Pagina 20 Icon_minitimezo nov 18, 2012 11:37 pm

Light Platinum? Dat is obviously een hack, maar wat is er aan veranderd en waar kan ik het downen? D:

En lol, ik vergeet dat ook vaak. Of naar de wc gaan. Of iets anders.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kirito
Junior
Kirito


Aantal berichten : 59
Punten : 15

Over jouw personage
Leeftijd: 15 Jaar
Groepsleider: X
Relatie: X

Kletstopic - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic   Kletstopic - Pagina 20 Icon_minitimema nov 19, 2012 3:54 am

Jups, een hack van Ruby, geloof ik. Het heeft wel een eigen verhaallijn et een zekere 'Team Steam', de vijanden zijn totaal anders en je hebt zelfs Red, Ash Ketchum, Diamond en Solana als je vijanden. En ik zoek later op de dag de download link op.

Ben ik ook niet meer de enige, gelukkig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Pelangi
Hunter
Pelangi


Aantal berichten : 513
Punten : 54

Over jouw personage
Leeftijd: 17
Groepsleider: X
Relatie: X

Kletstopic - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic   Kletstopic - Pagina 20 Icon_minitimema nov 19, 2012 4:36 am

;-; heb je ene leuk onderwerp voor een forum gemaakt, maak je blij het forum aan. herinner je dat je niet overweg kan met actieforum XD

nu verder kloten met ps ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Graeham
Wezen
Graeham


Aantal berichten : 296
Punten : 43

Over jouw personage
Leeftijd: 19 years
Groepsleider: /
Relatie: ...

Kletstopic - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic   Kletstopic - Pagina 20 Icon_minitimema nov 19, 2012 4:53 am

Vandaag gaan bowlen met het grootste deel van de klas en nu pas thuis... Was voor mij de eerste keer, maar heb toch 2/3 spares en 1 strike gehaald Very Happy
En gisteren ein-de-lijk een broek gevonden voor natsu ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Kirito
Junior
Kirito


Aantal berichten : 59
Punten : 15

Over jouw personage
Leeftijd: 15 Jaar
Groepsleider: X
Relatie: X

Kletstopic - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic   Kletstopic - Pagina 20 Icon_minitimema nov 19, 2012 4:57 am

Oegh, écht je eerste keer? Ik heb zeker vaker gebowl'd, maar was de eerste keer best prof, maar later werd ik enkel slechter XD.
---------------
Ligt het aan mij of raakt Terra steeds meer buitengesloten.. hmm... Ze volgt de gesprekken tussen mij en de rest niet, heeft andere interresses en is wat an de saaie kant geworden. ZELFS IK praat nogal weinig met haar. Lijkt me nogal sneu voor haar, maar bijv. wanneer ik en de andere stutten 4 episodes van een animé heeft gekeken, heeft zij er pas één gehad en ze mag ook niet in een schoolweek internetten van haar ouders. Ze is ook traag in het lezen van manga's en beweert dat ze weinig tijd ervoor heeft, omdat ze moet leren, terwijl wij allemaal evenveel leren. Of... haar ouders zijn ENORM streng, of er is echt iets raars met haar aan de hand...
Terug naar boven Ga naar beneden
Pelangi
Hunter
Pelangi


Aantal berichten : 513
Punten : 54

Over jouw personage
Leeftijd: 17
Groepsleider: X
Relatie: X

Kletstopic - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic   Kletstopic - Pagina 20 Icon_minitimema nov 19, 2012 7:06 pm

Post van Pelangi af, random knuffel van vader gekregen, dus nu is het tijd voor pokemon ;D
Terug naar boven Ga naar beneden
Kirito
Junior
Kirito


Aantal berichten : 59
Punten : 15

Over jouw personage
Leeftijd: 15 Jaar
Groepsleider: X
Relatie: X

Kletstopic - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic   Kletstopic - Pagina 20 Icon_minitimema nov 19, 2012 11:32 pm

Yush, vaaag , maar goed, en HIPSTERS <33
Pokémon Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Graeham
Wezen
Graeham


Aantal berichten : 296
Punten : 43

Over jouw personage
Leeftijd: 19 years
Groepsleider: /
Relatie: ...

Kletstopic - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic   Kletstopic - Pagina 20 Icon_minitimedi nov 20, 2012 7:40 am

Ja, het was echt de eerste keer bowlen voor mij xD Klasgenoten vonden het ook nogal apart :3

Misschien dat ik trouwens wat minder ga kunnen posten, ik heb me op school ingeschreven voor Game Maker en ga proberen om een FT-game te maken :3
Terug naar boven Ga naar beneden
Kirito
Junior
Kirito


Aantal berichten : 59
Punten : 15

Over jouw personage
Leeftijd: 15 Jaar
Groepsleider: X
Relatie: X

Kletstopic - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic   Kletstopic - Pagina 20 Icon_minitimedi nov 20, 2012 8:16 am

Game Maker? Dat is best cool, want zoiets had ik eens in een workshop in de bieb gedaan & bij informatica is dat een SE-opdracht. Maar gebaseerd op FT?Beetje enorm FT-fan idee(Sorry, sommige dingen vind ik nogal extreem wat fans doen... ). Ik zou het wel willen spelen als jet eens door kon sturen. Zou wel leuk lijken :3. Oegh, of gebaseerd op Fanterria! <33

Terug naar boven Ga naar beneden
Cynthia
Explorer
Cynthia


Aantal berichten : 325
Punten : 58

Over jouw personage
Leeftijd: 19 jaar
Groepsleider:
Relatie: A broken heart is like a broken mirror. You’d be better of leaving it alone, rather than get hurt trying to fix it.

Kletstopic - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic   Kletstopic - Pagina 20 Icon_minitimedi nov 20, 2012 9:39 am

Oeh, Game Maker? Welkom bij de game-makers-club, Femke! Je gaat mijn toekomstige werk ervaren! :'D

Op zich is een game van Fanterria niet zo'n slecht idee though. Een soort RPG game in pixelartvorm, like pokémon/digimon etc. Tenminste, zo zie ik het dan voor me <3
Terug naar boven Ga naar beneden
Graeham
Wezen
Graeham


Aantal berichten : 296
Punten : 43

Over jouw personage
Leeftijd: 19 years
Groepsleider: /
Relatie: ...

Kletstopic - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic   Kletstopic - Pagina 20 Icon_minitimedi nov 20, 2012 7:56 pm

Het is niet zo dat ik er een enorm spel van kan maken (en het is een vrij irritant programma). En ik had alleen maar inspiratie voor FT, en ik kon niet zo snel iets anders verzinnen =/ Het wordt namelijk een spel met Natsu vs Gray, en dat valt nog wel te maken.
En Fanterria-game had wel gekund als ik er eerder aan had gedacht.... Maar ik ben al bezig met iets voor FT dus ik hou het daar maar bij, voordat ik uiteindelijk te laat ben (volgende week is de finale al)...
Terug naar boven Ga naar beneden
Cynthia
Explorer
Cynthia


Aantal berichten : 325
Punten : 58

Over jouw personage
Leeftijd: 19 jaar
Groepsleider:
Relatie: A broken heart is like a broken mirror. You’d be better of leaving it alone, rather than get hurt trying to fix it.

Kletstopic - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic   Kletstopic - Pagina 20 Icon_minitimedi nov 20, 2012 9:29 pm

Ik denk dat een Fanterria game ook door de rest van de leden kan worden gemaakt. Nouja, qua art gedeelte dan. Een scripter vinden is moeilijker... Ik kan wel aan een klasgenoot vragen, maar ik ben verder niet bevriend met een developer. Mja, het was ook maar een ideetje denk ik XD

Und ik ben nieuwsgierig naar je spel :'D
Terug naar boven Ga naar beneden
Kirito
Junior
Kirito


Aantal berichten : 59
Punten : 15

Over jouw personage
Leeftijd: 15 Jaar
Groepsleider: X
Relatie: X

Kletstopic - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic   Kletstopic - Pagina 20 Icon_minitimedi nov 20, 2012 9:56 pm

Ik heb zelf enkel een platform spel gemaakt met karaktertjes die je via een soort Paint kon maken, maar toen bestond Fanterria nog niet, dus waren het vage groente en fruit karakters XD.
&Eerste 4 lesuren zijn uitgevallen -.-'... en ik wist van niks..
Terug naar boven Ga naar beneden
Graeham
Wezen
Graeham


Aantal berichten : 296
Punten : 43

Over jouw personage
Leeftijd: 19 years
Groepsleider: /
Relatie: ...

Kletstopic - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic   Kletstopic - Pagina 20 Icon_minitimewo nov 21, 2012 7:55 am

Misschien dat als ik eens tijd heb (VEEL tijd) kan ik misschien werken aan een Fanterria-game, alleen is het een wat vervelend programma waar ik niet alles op weet... Welke Game Maker gebruiken jullie eigenlijk? Want ik gok dat er meerdere programma's zijn :3
----
Op aanraden van een paar klasgenoten ben ik begonnen met het kijken van een nieuwe anime; Tonari no Kaibutsu-kun. Ik vind hem echt geweldig Very Happy al heb ik pas 1 episode gekeken...
Heb dus meteen ook ontdekt dat ik een Shõjo-kijker ben. (Fruits Basket had ik al gekeken, en dat was ook Shõjo)
Terug naar boven Ga naar beneden
Cynthia
Explorer
Cynthia


Aantal berichten : 325
Punten : 58

Over jouw personage
Leeftijd: 19 jaar
Groepsleider:
Relatie: A broken heart is like a broken mirror. You’d be better of leaving it alone, rather than get hurt trying to fix it.

Kletstopic - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic   Kletstopic - Pagina 20 Icon_minitimewo nov 21, 2012 8:32 am

Dat is... Zeer educatief, Olga XD

Eerlijk gezegd had ik daar nog nooit van gehoord. Wel van RPG maker, maar dat is weer wat anders. Het programma dat mijn school gebruikt is Dreamweaver, maar die is écht voor de developers, wat betekent dat je het één en ander van scripten al zelf moet weten. Gelukkig hebben we een leraar...

Heh, shoujo. In principe kijk ik alles, zolang het maar niet té random is, zoals Hetalia of Nichijou. Zoiets kan ik echt niet kijken... xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Kirito
Junior
Kirito


Aantal berichten : 59
Punten : 15

Over jouw personage
Leeftijd: 15 Jaar
Groepsleider: X
Relatie: X

Kletstopic - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic   Kletstopic - Pagina 20 Icon_minitimewo nov 21, 2012 9:48 am

Gintama is dan geen aanrader voor jou, Rob XD
Het is ongelovelijk fout en slaat werkelijk waar nergens op. Ik vind het ook niet prettig om te kijken/lezen, maar de random grappige clipjes maken mijn dag wel weer goed als ik depri ben. Altijd lach ik er wel weer door ^^.

&IK HEB DE ELITE FOUR ÉN DE CHAMPION VERSLAGEN! Ik ben de champion van Zephy Very Happy
MUHAHAHA! >]

Terug naar boven Ga naar beneden
Cynthia
Explorer
Cynthia


Aantal berichten : 325
Punten : 58

Over jouw personage
Leeftijd: 19 jaar
Groepsleider:
Relatie: A broken heart is like a broken mirror. You’d be better of leaving it alone, rather than get hurt trying to fix it.

Kletstopic - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic   Kletstopic - Pagina 20 Icon_minitimewo nov 21, 2012 10:26 am

Echt niet? Damn, die stond op mijn lijst. Bedankt voor de waarschuwing, ik zou niet weten wat ik had gedaan als ik het ging kijken en kwam daar achter. Waarschijnlijk tableflippen en ragequitten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Pelangi
Hunter
Pelangi


Aantal berichten : 513
Punten : 54

Over jouw personage
Leeftijd: 17
Groepsleider: X
Relatie: X

Kletstopic - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic   Kletstopic - Pagina 20 Icon_minitimevr nov 23, 2012 3:26 am

middag c:
ik heb ijs ;D
Terug naar boven Ga naar beneden
Graeham
Wezen
Graeham


Aantal berichten : 296
Punten : 43

Over jouw personage
Leeftijd: 19 years
Groepsleider: /
Relatie: ...

Kletstopic - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic   Kletstopic - Pagina 20 Icon_minitimevr nov 23, 2012 4:24 am

Vandaag hadden we een zang-SO, en wij zongen dus "The A-Team" van Ed Sheeran. En het ging nog goed ook ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Kirito
Junior
Kirito


Aantal berichten : 59
Punten : 15

Over jouw personage
Leeftijd: 15 Jaar
Groepsleider: X
Relatie: X

Kletstopic - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic   Kletstopic - Pagina 20 Icon_minitimevr nov 23, 2012 5:22 am

*Depressieve mood*
Sommige noemen het een lolletje, maar ik vind het gewoon weg niet grappig wat ze deden...
Terug naar boven Ga naar beneden
Cynthia
Explorer
Cynthia


Aantal berichten : 325
Punten : 58

Over jouw personage
Leeftijd: 19 jaar
Groepsleider:
Relatie: A broken heart is like a broken mirror. You’d be better of leaving it alone, rather than get hurt trying to fix it.

Kletstopic - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic   Kletstopic - Pagina 20 Icon_minitimevr nov 23, 2012 10:26 am

Wat is er gebeurd dan, Olga? D:

Buh, dat einde van The Walking Dead. Het klinkt vast lame, maar die game... Het heeft me aan het huilen gekregen D:
Terug naar boven Ga naar beneden
Kirito
Junior
Kirito


Aantal berichten : 59
Punten : 15

Over jouw personage
Leeftijd: 15 Jaar
Groepsleider: X
Relatie: X

Kletstopic - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic   Kletstopic - Pagina 20 Icon_minitimevr nov 23, 2012 10:45 am

Mathijs deed alsof hij mij was en ging er mee spotten -.-'. En de drie stutten? Die deden vrolijk mee, en vonden het allemaal doodgrappig, behalve ik. Zelfs toen hij ergens anders ging zitten, gingen hun door en wilde ze hem er liever bij hebben.
Grmpf..
Terug naar boven Ga naar beneden
Cynthia
Explorer
Cynthia


Aantal berichten : 325
Punten : 58

Over jouw personage
Leeftijd: 19 jaar
Groepsleider:
Relatie: A broken heart is like a broken mirror. You’d be better of leaving it alone, rather than get hurt trying to fix it.

Kletstopic - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic   Kletstopic - Pagina 20 Icon_minitimeza nov 24, 2012 6:01 am

Ah, ik vat 'em al. Gewoon negeren, anders geef je hen de aandacht die ze willen hebben. Dan zijn ze het na een tijdje ook zat en houden op. Geloof me, ik spreek uit ervaring :3
Terug naar boven Ga naar beneden
Kirito
Junior
Kirito


Aantal berichten : 59
Punten : 15

Over jouw personage
Leeftijd: 15 Jaar
Groepsleider: X
Relatie: X

Kletstopic - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic   Kletstopic - Pagina 20 Icon_minitimezo nov 25, 2012 3:32 am

Gelukkig zal ik ze weinig zien, wat ook nogal jammer is. Se-week, hea en constant Wis-en Natuurkunde leren, met tussendoor wat bio en een vage MMORPG waar ik verslaafd aan ben geraakt XD.

Terug naar boven Ga naar beneden
Graeham
Wezen
Graeham


Aantal berichten : 296
Punten : 43

Over jouw personage
Leeftijd: 19 years
Groepsleider: /
Relatie: ...

Kletstopic - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic   Kletstopic - Pagina 20 Icon_minitimezo nov 25, 2012 6:40 am

Zucht... Dit keer ben ik degene met problemen thuis. Ik had al verwacht dat het zou gebeuren, maar... Niet zo plotseling...
Misschien een wat ingewikkeld verhaal, maar ik moet het even van me af kunnen schrijven...

Het ging al een tijdje niet zo goed tussen mijn moeder en mijn stiefvader. Ze zitten al een jaar in relatietherapie, maar het helpt niet. Mijn moeder voelde zich erg ongelukkig, en ging op zoek naar een appartement in de buurt van mijn school en haar werk (zoals jullie misschien al weten, hebben we ook een huis in België). Mijn stiefvader is daar vandaag dus achtergekomen, en is meteen vertrokken naar Nederland (we zaten in België dit weekend). In ieder geval blijven mijn moeder en ik nog in België tot morgen (of misschien zelfs langer, maar daar kan ik niets over zeggen)… Ik weet niet goed wat ik nu moet, ik kan nauwelijks een woord zeggen zonder in tranen uit te barsten….
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Kletstopic - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic   Kletstopic - Pagina 20 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Kletstopic
Terug naar boven 
Pagina 20 van 40Ga naar pagina : Vorige  1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 30 ... 40  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Kletstopic
» Kletstopic
» Kletstopic

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Fanterria :: Aarde :: Off-topic :: Kletshoekje-
Ga naar: