Fanterria
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Kletstopic

Ga naar beneden 
+29
Rüna
Kalysta
Aurik
Undertaker
Ariadne
Armai
Akis
Gwyn
Avani
Derek
Lavi
Sayonara
Terorfang
Arnoud
Graeham
Moka
Yern
Kirito
Tetsuo
codenaam666
Renesmee
Ilva
Pelangi
Cynthia
Nihal
Twilight
Bo
Masaomi
Creon
33 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 14 ... 25  Volgende
AuteurBericht
Ilva
Moderator en Wezen
Ilva


Aantal berichten : 486
Punten : 92

Over jouw personage
Leeftijd: 17 jaar
Groepsleider: -
Relatie: Masaomi ♥

Kletstopic - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic   Kletstopic - Pagina 4 Icon_minitimezo apr 21, 2013 2:19 am

Ik draag anders ook geen rokken of jurken. Ik heb ook bijna alleen maar spijkerbroeken, T-shirts en vesten, maar tot nu toe heeft niemand er wat van gezegd. Je moet gewoon dragen wat je fijn vindt, daar horen anderen zich niet mee te bemoeien. Er zit ook een meisje bij mij in de klas die zich "jongensachtig" kleedt en ook een muts draagt, maar zover ik weet zegt niemand daar wat van.

Ik denk dat het dan Prussia moet zijn geweest, die wordt weleens afgebeeld met paarse ogen, zeker in het nieuwe seizoen.

----
Misschien dat jullie nog weten dat ik een aantal maanden geleden (december als ik het goed heb) verhuisd ben naar een appartement. Ivm economische redenen hebben mijn moeder en ik besloten om vanaf deze zomer definitief in België te gaan wonen (waar we ook nog een huis hebben en daar elk weekend heengaan, dus nu ook :3). Vandaag zijn we gaan kijken bij een school, en ik denk dat ik me daar wel thuis ga voelen. Ik moet veel Latijn en Frans gaan inhalen, maar daar gaan we nog wat op verzinnen. En er zitten op die school maar 370 leerlingen, terwijl waar ik nu zit er rond de 1000 zijn... Ja, nogal een verschil xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Masaomi
Administrator en Carer
Masaomi


Aantal berichten : 699
Punten : 87

Over jouw personage
Leeftijd: 16 Years
Groepsleider: -
Relatie: Ilva♥The best proof of love is trust.

Kletstopic - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic   Kletstopic - Pagina 4 Icon_minitimezo apr 21, 2013 3:46 am

Apart, maar het was niet alleen maar jongens, maar ook 'baby-achtig'. Het zijn namelijk simpele T-shirts die -zoals hun het noemen- niet mijn vormen laat zien. Ik ben echt blij dat jij dat niet van je vrienden hoef te verdragen, écht. *zucht*

Prussia was toch dat Akis-achtige persoon? Waarom moest ik als hem dan kleden?! *emo corner*
--
Fijn om te horen dat je snel thuis zal voelen op je nieuwe school met wel heel weinig leerlingen. Ook op de mijne zijn er rond 1000 leerlingen.
--
Net mijn kamer zitten opruimen, en kwam een tekenboek (bijna één jaar uit) vol met geniale tekeningen van Plue met een pistool of L. Man, vroeger was ik fantasievoller dan nu o_o. Nu teken ik enkel lichamen die rechtop staan of enkel een hoofd.
&Ik heb PaintTool SAI uitgeprobeerd en het was vrij simpel. Ik dacht dat alles heel ingewikkeld oud zijn, maar het was een zo wat een meer populaire(1 day trial) Gimp. Wel naar dat ze er geld voor vragen en je enkel de trial kan krijgen. Waarom hacken ze het, zoals bij Pokémon Red&Blue? D:

Terug naar boven Ga naar beneden
Cynthia
Explorer
Cynthia


Aantal berichten : 325
Punten : 58

Over jouw personage
Leeftijd: 19 jaar
Groepsleider:
Relatie: A broken heart is like a broken mirror. You’d be better of leaving it alone, rather than get hurt trying to fix it.

Kletstopic - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic   Kletstopic - Pagina 4 Icon_minitimezo apr 21, 2013 9:45 am

Mijn haar is sinds vorig jaar zomer schouderlengte (of er vlak boven), maar zoals je zegt kleed ik me ook vrij jongensachtig. Ik draag alleen maar vesten, T-shirts en spijkerbroeken en vanwege mijn grote schoenmaat moet ik gewoon bij de herenschoenen gaan kijken. Gelukkig loop ik toch al wat fijner in gympen, daar niet van XD maar ik snap je vriendinnenprobleem wel. Mijn vriendinnen hebben ook al vaker gezegd dat ik wat make-up moet gaan dragen of eens een rokje aan moet. Op mijn vorige school werd ik zelfs gecomplimenteerd door een leraar, die aan me vroeg of ik een leerling was of juist een model. Hmmn... Is mijn uiterlijk dan zo drastisch veranderd omdat ik mijn haren heb laten knippen?

Tja, dan toch maar overstappen naar wierook, lijkt me XD
Edit: Oh en ja, ik ben best wel een gamer. Geen hardcore gamer hoor, ik RPG/schrijf en teken meer dan dat ik game, maar ik houd wel van een goed spelletje c:
Terug naar boven Ga naar beneden
Renesmee
Nieuweling
Renesmee


Aantal berichten : 24
Punten : 1

Over jouw personage
Leeftijd: 5 yrs
Groepsleider:
Relatie:

Kletstopic - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic   Kletstopic - Pagina 4 Icon_minitimedi apr 23, 2013 8:16 am

https://www.youtube.com/watch?v=D31gn5EyGZ8
As I am

Hoewel, dat stemmetje is echt belachelijk grappig XD
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.wolfworld.onlinemmorpg.net
Masaomi
Administrator en Carer
Masaomi


Aantal berichten : 699
Punten : 87

Over jouw personage
Leeftijd: 16 Years
Groepsleider: -
Relatie: Ilva♥The best proof of love is trust.

Kletstopic - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic   Kletstopic - Pagina 4 Icon_minitimedi apr 23, 2013 8:27 am

@Robin:
Maar toen je langer haar had, werd je toen al aangezien voor een jongen?
En ik heb een vriendin die addicted aan games is, en nauwelijks hoef te leren en dan al een 10 haalt. Zo'n iemand heb ik ook in mijn scheikunde klas en toen hij weer slimme antwoorden gaf, zat bijna de hele klas hem af te snauwen, en vroegen zelfs of hij eigenlijk nog wel ging leren voor het CSE. Nogal pijnlijk, maar geniaal x'D.
@G:
Vroeger zongen al mijn klasgenoten dat liedje *zucht*

-----
Yay, ik mag naar de proef studeer dag van de hogeschool van Leiden! Ik verwachtte dat er een grote wachtlijst zou zijn. Het opmerkelijke was dat ik mij gisteren voor bio-informatica had opgegeven en dat ik vandaag al een mail had ontvangen met de benodigde informatie. Blijkbaar hebben ze het redelijk rustig daar :-P.S
Ik ben wel tamelijk nerveus, omdat we eerst een hoorcollege hebben -niet echt daarvoor- en daarna met de computer gaan werken en een opdracht moeten uitvoeren. Daar ben ik vrij nerveus voor, omdat ik vroeger met 'excel opdrachten'in de brugklas niet super goed bezig was. Wonder boven wonder had ik een voldoende gehaald. En nu maar hopen dat het dan ook goed gaat, want ik beschouw dit gewoon écht als een soort test of het bij mij past en of ik het werkelijk waar ook aan kan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cynthia
Explorer
Cynthia


Aantal berichten : 325
Punten : 58

Over jouw personage
Leeftijd: 19 jaar
Groepsleider:
Relatie: A broken heart is like a broken mirror. You’d be better of leaving it alone, rather than get hurt trying to fix it.

Kletstopic - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic   Kletstopic - Pagina 4 Icon_minitimedi apr 23, 2013 8:31 pm

Nee, toen niet. Toen werd ik voor wat anders uitgemaakt, hehe. Hoewel ik daar nu nog steeds voor word uitgemaakt, maar meh.
Echt? Ik heb wel dat ik niet hoef te leren voor bepaalde dingen en gewoon een voldoende scoor. Altijd al gehad. Aan de andere kant, ik ben niet zo'n persoon die alleen maar zit te gamen. Ik verspil mijn tijd aan andere dingen XD

Ah, de stress van een intake-opdracht. Dat brengt herinneringen terug. Maak je niet al teveel zorgen, Olga. Je red het wel. Als ik in mijn opleiding terechtkom, dan jij ook. Ik weet zeker dat het je zal bevallen c:
Terug naar boven Ga naar beneden
Pelangi
Hunter
Pelangi


Aantal berichten : 513
Punten : 54

Over jouw personage
Leeftijd: 17
Groepsleider: X
Relatie: X

Kletstopic - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic   Kletstopic - Pagina 4 Icon_minitimewo apr 24, 2013 8:34 am

geweldig als je een hele week niet op actiefoum kan ._.
heb ik veel gemist?
Terug naar boven Ga naar beneden
Masaomi
Administrator en Carer
Masaomi


Aantal berichten : 699
Punten : 87

Over jouw personage
Leeftijd: 16 Years
Groepsleider: -
Relatie: Ilva♥The best proof of love is trust.

Kletstopic - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic   Kletstopic - Pagina 4 Icon_minitimewo apr 24, 2013 8:48 am

Nop, nada,noppes.

Is het trouwens normaal dat ik nu van fietsen hou? Enkel omdat ik dan kan fietsen heb ik zin om naar school te gaan. Ik voel me zo vrij, licht en behendig. Het klinkt zo apart, maar besef wel dat ik pas de laatste drie schooldagen de fiets ga nemen/had genomen.
--
Eindelijk had ik inspiratie om een RPG post te maken en blijkt hij echt heel slecht te zijn. Ook wel logisch, maar het is zo frustrerend dat ik letterlijk elke gedachten die ik binnenkrijg als ik zelf in zo'n verhaal bevindt uittyp en mijn RPG post opvullen, maar vager maken. *zucht*
Terug naar boven Ga naar beneden
Ilva
Moderator en Wezen
Ilva


Aantal berichten : 486
Punten : 92

Over jouw personage
Leeftijd: 17 jaar
Groepsleider: -
Relatie: Masaomi ♥

Kletstopic - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic   Kletstopic - Pagina 4 Icon_minitimedo apr 25, 2013 7:58 am

Je post valt nog wel mee hoor, ik denk dat ik er wel wat mee kan ^^ (Ik zie wel of ik Gwyn uit inspiratieloosheid erbij haal, maar ik denk dat het dan een wat té toevallige reünie gaat worden.... Ik kijk wel wat ik doe :3)

----
Morgen is het weer kolderdag op school... Dat gebeurt 1 keer per jaar (hoewel het voor mij voor de laatste keer gaat zijn, maar goed) en dan zijn de leerlingen van 6 VWO voor één dag de baas op school. Zelfs de leraren moeten dan gehoorzamen, en we zijn waarschijnlijk vóór 12 uur uit. Ik zal me maar moeten voorbereiden op geschminkte docenten en geblokkeerde trappen zoals vorig jaar xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Cynthia
Explorer
Cynthia


Aantal berichten : 325
Punten : 58

Over jouw personage
Leeftijd: 19 jaar
Groepsleider:
Relatie: A broken heart is like a broken mirror. You’d be better of leaving it alone, rather than get hurt trying to fix it.

Kletstopic - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic   Kletstopic - Pagina 4 Icon_minitimedo apr 25, 2013 8:08 am

Dat klinkt als LSD (Laatste Schooldag) en jouw verhalen vallen dan nog wel mee. Bij mij werden waterballonnen gevuld met scheerschuim en op leerlingen gegooid. Of hele lokalen werden 's nachts verbouwd. Gelukkig was mijn eigen LSD nog wat rustiger in vergelijking met de rest, maar ik ben eigenlijk niet gegaan. Vanwege al die vreemde dingen wordt LSD niet meer gehouden op mijn oude school en dat is nog best begrijpelijk x'D

Het is bijna vakantie! <3 Hoewel ik niet echt vakantie kan vieren, maar toch Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Masaomi
Administrator en Carer
Masaomi


Aantal berichten : 699
Punten : 87

Over jouw personage
Leeftijd: 16 Years
Groepsleider: -
Relatie: Ilva♥The best proof of love is trust.

Kletstopic - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic   Kletstopic - Pagina 4 Icon_minitimevr apr 26, 2013 6:16 am

Onze LSD was heel vaag: eindexamenleerlingen werden ten eerste 'uitgenodigd'in plaats van dat elke eindexamenleerling betrokken bij raakt. Deze uitnodiging ging via Facebook, maar ik had weken terug mijn accounts verwijderd doordat er een virus op zat, dus hoorde ik er gisteren pas over. Veel wijzer werd ik er echter niet van. De eindexamenleerlingen zouden op school slapen en om zes uur wakker worden om de hele eerste verdieping vol met ballonnen te vullen. Ook hadden ze een pion boven het zogeheten 'rookhutje' geplaatst en gewoon met krijt enkele dingen getekend en geschreven op de eerste verdieping en op het schoolplein. En rond half negen zou er een soort survivalkamp in de kleine gymzaal zijn, wat bij het thema paste:'gangster en oorlog'. Nu ben ik wel blij dat ik er niet bij was. Het leek namelijk heel slecht georganiseerd en vol zuipende mensen. Daar wil je niet tussen lopen.

En het is vakantie!(Ik heb dat woord enkel drie keer gezegd vandaag) en ook voor mij voelt het niet zo aan. Ik moet namelijk nog voor al die tentamens leren.

---


Terug naar boven Ga naar beneden
Tetsuo
Ervaren
Tetsuo


Aantal berichten : 182
Punten : 36

Over jouw personage
Leeftijd: 18
Groepsleider:
Relatie: If we're fools, we're fools together. That's the kinda team I want.

Kletstopic - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic   Kletstopic - Pagina 4 Icon_minitimema apr 29, 2013 8:50 am

Wow, het voelt weer even geleden met Tetsuo. Ik heb zijn setje nog niet lang en heb niet meer gepost sinds ik die heb, maar ik wil het nu alweer veranderen XD

Err, iemand topicje met deze jongen? <3
Terug naar boven Ga naar beneden
Masaomi
Administrator en Carer
Masaomi


Aantal berichten : 699
Punten : 87

Over jouw personage
Leeftijd: 16 Years
Groepsleider: -
Relatie: Ilva♥The best proof of love is trust.

Kletstopic - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic   Kletstopic - Pagina 4 Icon_minitimedo mei 02, 2013 3:16 am

*grijnst*
Wie wilt op Skype om acht uur een verjaardagsliedje gaan zingen met natuurlijk de administrators? En wie kan het opnemen?
Btw, Femke .. jij ook Skype downloaden ..
Terug naar boven Ga naar beneden
Ilva
Moderator en Wezen
Ilva


Aantal berichten : 486
Punten : 92

Over jouw personage
Leeftijd: 17 jaar
Groepsleider: -
Relatie: Masaomi ♥

Kletstopic - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic   Kletstopic - Pagina 4 Icon_minitimedo mei 02, 2013 6:16 am

Nu nog binnen drie kwartier uitvogelen hoe Skype werkt o.o
Terug naar boven Ga naar beneden
Pelangi
Hunter
Pelangi


Aantal berichten : 513
Punten : 54

Over jouw personage
Leeftijd: 17
Groepsleider: X
Relatie: X

Kletstopic - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic   Kletstopic - Pagina 4 Icon_minitimedo mei 02, 2013 6:49 am

eidnelijk weer terug op actieforum :3

heb ik iets gemist? C:
Terug naar boven Ga naar beneden
Masaomi
Administrator en Carer
Masaomi


Aantal berichten : 699
Punten : 87

Over jouw personage
Leeftijd: 16 Years
Groepsleider: -
Relatie: Ilva♥The best proof of love is trust.

Kletstopic - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic   Kletstopic - Pagina 4 Icon_minitimezo mei 05, 2013 9:50 pm

*duizende scheldwoorden* Waarom werk ik mijn ideeën nooit uit?! Waarom moet ik toch steeds bij die antwoorden kijken? Waarom maak ik stomme fouten? Waarom ben ik zo verdomd onhandig?! Waarom bestaat het eindexamen nou?! Waarom ga ik altijd rusten?!

---
Vandaag dus heerlijk een proefstudeerdag met zo'n humeur... al in de ochtend. *scheldwoord* geen zin in. Sorry, ik ben gewoon gefrustreerd en moet mijn hart even luchten. *zucht* Godver.

Terug naar boven Ga naar beneden
Kirito
Junior
Kirito


Aantal berichten : 59
Punten : 15

Over jouw personage
Leeftijd: 15 Jaar
Groepsleider: X
Relatie: X

Kletstopic - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic   Kletstopic - Pagina 4 Icon_minitimezo mei 12, 2013 6:34 am

----
*Zucht* ...*kijkt naar vorig berichtje* Man, had ik de sfeer hier op Fanterria zo erg verpest dat niemand meer post? o.o
En ik ben nu lichtelijk nerveus voor de Nederlandse schoolexamen. Het is net zoiets bij de cito: ze maken er een heus spektakel van , en nog nagaan dat op dezelfde dag de eerste half finale van het Eurovisie songfestival is. Perfecte timing. Ik kon het slechter treffen, VWO begint morgen al en dan met natuurkunde. Gelukkig heb ik dat als laatste schoolexamen staan.

Btw, er gebeurde vandaag iets heel vreemds toen ik naar buiten ging op de fiets. Er was een hele civillian type man met een lichtbruine (die tot aan de knieën reikte) vest en een normale broek. Voor de rest had hij kort, donkerbruin haar en een hele rare blik in zijn ogen die de hele tijd mijn kant op gingen. Terwijl ik rustig een boek zat te lezen had ik hartkloppingen en ontdekte ik dat hij iets leek te beschermen wat op een steen lag, een gele/gouden doosje. Het werd enger toen ik langs hem liep met de fiets en mij god in de gaten hield. Ik was na een bocht enorm primair geworden qua gedachten: ik wil veilig zijn! Ik wil veilig zijn! Als een bezielde mopperde ik dat zeker honderd maal. Ik had de plaats wel verlaten toen er een stelletje aan kwam lopen met twee honden. Ik was niet meer alleen. Later kwam ik ze weer tegen en liepen die twee de man tegen het lijf en probeerde ik weg te gaan en het fietspad op te gaan, maar op dat ene moment kwam hij zojuist recht op mij afgelopen. Zonder om te kijken met de bijbehorende hartkloppingen en gemompel liep ik weg en stapte ik op een gegeven moment op de fiets, gerust op het feit dat Terra in de buurt woonde en ik eventueel naar haar toe kon vluchten. Ik was zo blij toen ik thuis was, maar het duurde even , voordat ik helemaal mijn kalmte terug had gekregen. Om het nog enger te maken, toen de man op mij afkwam hoorde ik heel zachtjes "He, meisje. kom hier!" een stem die niet van de enge man afkwam, maar meer wist ik niet.

Waarom ... moest ik dit ervaren? D:


Terug naar boven Ga naar beneden
Ilva
Moderator en Wezen
Ilva


Aantal berichten : 486
Punten : 92

Over jouw personage
Leeftijd: 17 jaar
Groepsleider: -
Relatie: Masaomi ♥

Kletstopic - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic   Kletstopic - Pagina 4 Icon_minitimezo mei 12, 2013 6:42 am

Ik ben bang dat dat komt doordat Fanterria nu een inactieve periode heeft... =/

En dat lijkt me echt eng o.o Ik zou echt doodsbang zijn als mij dat zou overkomen...
Terug naar boven Ga naar beneden
Kirito
Junior
Kirito


Aantal berichten : 59
Punten : 15

Over jouw personage
Leeftijd: 15 Jaar
Groepsleider: X
Relatie: X

Kletstopic - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic   Kletstopic - Pagina 4 Icon_minitimezo mei 12, 2013 7:15 am

Oeh, zullen we dan 'de vage ntdekking over Akis'plaatsen? Very Happy
Wacht, nee. Korte schetsen van plaatsen met onze comments erbij als storyline x'D. Een soort 'ask*naam*'wat ze vaak op DeviantArt doen!

Wie niet? Elk normaal mens zou bang zijn. Dan te bedenken dat toen ik op de fiets stapte me vrij goed voelde, omdat het weer prima was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ilva
Moderator en Wezen
Ilva


Aantal berichten : 486
Punten : 92

Over jouw personage
Leeftijd: 17 jaar
Groepsleider: -
Relatie: Masaomi ♥

Kletstopic - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic   Kletstopic - Pagina 4 Icon_minitimezo mei 12, 2013 7:32 am

We zouden dat kunnen plaatsen... Maar dan komen er waarschijnlijk ook meteen Gwyn-theorieën bij, aangezien hij ook kenmerken van "hem" heeft :3
Bedoel je dan dat ze vragen stellen en er dan geantwoord wordt met een tekening? Of toch, dat zie ik meestal bij die ask-accounts.

Dat klopt... Hopelijk overkomt het je niet weer =/
Terug naar boven Ga naar beneden
Kirito
Junior
Kirito


Aantal berichten : 59
Punten : 15

Over jouw personage
Leeftijd: 15 Jaar
Groepsleider: X
Relatie: X

Kletstopic - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic   Kletstopic - Pagina 4 Icon_minitimezo mei 12, 2013 8:11 am

Dat zou nogal geniaal zijn, eigenlijk.
Ja, die bedoel ik! Maar dat wij schetjes bij elke comment van ons plaatsen met wat erin gebeurd.

Tja :-/


Terug naar boven Ga naar beneden
Ilva
Moderator en Wezen
Ilva


Aantal berichten : 486
Punten : 92

Over jouw personage
Leeftijd: 17 jaar
Groepsleider: -
Relatie: Masaomi ♥

Kletstopic - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic   Kletstopic - Pagina 4 Icon_minitimezo mei 12, 2013 8:19 am

Stiekem wel, ja. Dan heeft Akis een broer die bijna het tegenovergestelde van hem is... xD
En dat is wel een goed idee ^-^ Doen we dat dan voor al onze personages of alleen de belangrijkste?
Terug naar boven Ga naar beneden
Kirito
Junior
Kirito


Aantal berichten : 59
Punten : 15

Over jouw personage
Leeftijd: 15 Jaar
Groepsleider: X
Relatie: X

Kletstopic - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic   Kletstopic - Pagina 4 Icon_minitimezo mei 12, 2013 8:27 am

Genius XD
En dat doen we dan voor de belangrijkste Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Twilight
Nieuweling
Twilight


Aantal berichten : 32
Punten : 0

Over jouw personage
Leeftijd:
Groepsleider:
Relatie:

Kletstopic - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic   Kletstopic - Pagina 4 Icon_minitimezo mei 12, 2013 8:46 am

Man man, I haven't time enough om al m'n forums/topics te onderhouden D:
Ik moet echt gaan ophouden met zo vaak aan m'n eigen forums te sleutelen :/

Maar verder: How's everybody out here?
Met mij niet zo geweldig, maar dat boeit lekker weinig

En Olga, I need to speak to ya ^^

Ik zal kijken als m'n ds vanaav niet flipt en een pb/postje wil verzenden XD
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.wolfworld.onlinemmorpg.net
Kirito
Junior
Kirito


Aantal berichten : 59
Punten : 15

Over jouw personage
Leeftijd: 15 Jaar
Groepsleider: X
Relatie: X

Kletstopic - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic   Kletstopic - Pagina 4 Icon_minitimezo mei 12, 2013 9:16 am

Dat boeit mij juist wel! D:
En ik ben nu op Skype, maar ik blijf nog heel even online ;-)
En anders PB je als het lukt XD
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Kletstopic - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic   Kletstopic - Pagina 4 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Kletstopic
Terug naar boven 
Pagina 4 van 25Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 14 ... 25  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Kletstopic
» Kletstopic

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Fanterria :: Aarde :: Off-topic :: Kletshoekje-
Ga naar: