Over jouw personage Leeftijd: 13 years. Groepsleider: Nobody. Relatie: Wh-what? *blushes*
Onderwerp: Re: Kletstopic vr sep 21, 2012 1:57 am
Femke: Ja ja ja join OS! :'D
En ik heb een idee & een awesome plaatje voor een karakter hier op FA. Ik kwam het plaatje toevallig tegen, maar ik kende het al: Vroeger gebruikte ik hem altijd voor mijn vampier op de noobsite waar ik en Linnie opzaten, volgensmij heette hij Aitan, maar nu noem ik hem anders :3 Anyways, he's coming back >D
Maar ik ga eerst een post voor Tissa, en daarna ga ik hiero posten :3
Bedankt Plankje! Gemaakt met Gimp op school XD En net Frans presentatie gedaan... ging mega slecht, maar volgens de anderen ging het wel goed O.O I don't get it.. ik las bijna alles voor, er verscheen telkens een pop up gesprek van mijn hartsvriendin(hotmail, hea en ik sprak snel XD
---- Maar goed, nu aan postje werken :3
Mavis Wezen
Aantal berichten : 38 Punten : 3
Over jouw personage Leeftijd: 13 years. Groepsleider: Nobody. Relatie: Wh-what? *blushes*
Onderwerp: Re: Kletstopic vr sep 21, 2012 2:51 am
Upaah, ik ben nog steeds niet begonnen met mijn post :/
Bij ons op school hebben we veel verschillende programma's op de computers, zelfs PhotoShop en MAGIX Music Maker Alleen mag je die volgens mij alleen bij bepaalde vakken ofzo gebruiken, voor de rest mag je de PC alleen gebruiken voor opdrachten etc =/
----
Oegh, ik kom ook kijken :3
Mavis Wezen
Aantal berichten : 38 Punten : 3
Onderwerp: Re: Kletstopic vr sep 21, 2012 3:55 am
Yeeeey 1 post gehad, nu ga ik die van Maav schrijven :3
Dat doet me aan iets denken... Een keer zette de instructrice een bak met water in de rijbak, met plastic eendjes erin. We moesten om de beurt met een hengel die eendjes opvissen, te paard. Je raadt het al; ik reed op een minstens 1,60 meter hoog paard. Plus, hij durfde niet dichterbij de eendjes te komen dan 30 cm erbij vandaan xD
De verassing.. MUHAHAHAHAHA xd Die komt wel wat later in het topic
Dante Wezen
Aantal berichten : 51 Punten : 4
Over jouw personage Leeftijd: 19 years. Groepsleider: Me, myself and I. Relatie: I'm in a relationship with my hair.
Onderwerp: Re: Kletstopic vr sep 21, 2012 9:39 am
Danteeeeeee =D
Ik ga een ander plaatje voor zijn setje gebruiken, want ik kan niet omgaan met deze (hoewel ik deze wel echt superfantastisch vind), en daarna ga ik Ru's voorsteltopic helemaal afmaken.
DN.Angel... Origineel hoor, Selma XD Letterlijk een animé die ik laatst had afgekeken XD
Waily Nieuweling
Aantal berichten : 28 Punten : 3
Over jouw personage Leeftijd: 5 years Groepsleider: nanimoo~ Relatie: L-love?... *blush*
Onderwerp: Re: Kletstopic vr sep 21, 2012 9:49 am
EINDELIJK!! Goeie internet verbinding, fck yeah >D Nu vol op posten, dusse Iemand topicjuh? Niet boos worden als ze flut worden // kuch kuch Ik moe nog wat in char komen, ook al lukt het wel aardig// zie topic met Wame. So kawaii~ ---- Just to make you jealous: DRAAG FAIRY TAIL SHIRT >DDDD
Die karakter van jouw setje is een karakter van DN.angel
Waily Nieuweling
Aantal berichten : 28 Punten : 3
Over jouw personage Leeftijd: 5 years Groepsleider: nanimoo~ Relatie: L-love?... *blush*
Onderwerp: Re: Kletstopic vr sep 21, 2012 9:54 am
Pfft.. Boren =w=' Moet nog wat nuttige info hier in stoppen, dusse, Yeah, eindelijk internet op le mobiel = twitter 8D Ik heb echt veel anime plaatje op mijn mobiel, en me pa is bassgitaar aan het spelen. Zoo, mijn leventjuh, in 4 á 7 regels. JONGUH!