Onderwerp: Re: Kletstopic za sep 22, 2012 12:44 am
Dante schreef:
Nee kijk hij is geboren als vampier (Mijn versie) en heeft toen iets gedaan waardoor hij Magie kon bezitten (een bepaald aantal zielen verzamelen en deze inruilen voor magie) en daarna heeft hij een paar krachten geleerd :3
Hij is helemaal anders dan de vampiers die jullie allemaal kennen van twilight shit of dracula ofzo.
Dat is.... Raar. Soul Eater like, zeg maar XD
En ik keek Vampire Knight, en daarin zijn ze ook apart, maar hebben ze geen krachten . Sorry, er komt een overleg hierover..
Dante Wezen
Aantal berichten : 51 Punten : 4
Over jouw personage Leeftijd: 19 years. Groepsleider: Me, myself and I. Relatie: I'm in a relationship with my hair.
Onderwerp: Re: Kletstopic za sep 22, 2012 12:47 am
Ja hehe hij word een mix van anime's die ik ken en zelfbedachte en bruikbare dingen.
Noooo wait ik ga zijn soort nog eens goed uitschrijven okeeee want hij is geen vampier maar ook geen mage hij is een hybride =D
Onderwerp: Re: Kletstopic za sep 22, 2012 12:50 am
Oké
---- Oja XD Maar het is lang geleden hoor XD
Dante Wezen
Over jouw personage Leeftijd: 19 years. Groepsleider: Me, myself and I. Relatie: I'm in a relationship with my hair.
Onderwerp: Re: Kletstopic za sep 22, 2012 1:00 am
Oké maar voor wie moet ik nou een topic maken? .__.
Waily Nieuweling
Aantal berichten : 28 Punten : 3
Over jouw personage Leeftijd: 5 years Groepsleider: nanimoo~ Relatie: L-love?... *blush*
Onderwerp: Re: Kletstopic za sep 22, 2012 1:06 am
Mij >D Tehee~ En nog een paar, volgens mij.. Namida, ofzo? En nog een paar, ik ga nie iedereen op noemen da mogen ze zelf doen >D Ow what erruugg.. xd
Dante Wezen
Onderwerp: Re: Kletstopic za sep 22, 2012 1:07 am
Maar ik kan geen miljoen topics hebben, daar ben ik veel te lui voor .__.
Waily Nieuweling
Aantal berichten : 28 Punten : 3
Over jouw personage Leeftijd: 5 years Groepsleider: nanimoo~ Relatie: L-love?... *blush*
Onderwerp: Re: Kletstopic za sep 22, 2012 1:10 am
Doe dan 1 met ze allemaal? (a) Of word da what te druk? --- Ik zie dat gray eindelijk aanmelding heeft gedaan voor OS, Goed gedaan~!
Namida Junior
Aantal berichten : 83 Punten : 7
Over jouw personage Leeftijd: 17 years Groepsleider: No one dares and no one can lead me. Relatie: There's a cold wind blowing in mine empty heart.
Onderwerp: Re: Kletstopic za sep 22, 2012 1:12 am
Ik denk dat dat te druk wwordt, anders kies je gewoon iemand :/ But remember, i asked first ;^;
Dante Wezen
Onderwerp: Re: Kletstopic za sep 22, 2012 1:16 am
Whaha guys please D:
This man is going to be the death of me .__.
Nee hoor, Athene vroeg het via pb als eerst xD
Namida Junior
Over jouw personage Leeftijd: 17 years Groepsleider: No one dares and no one can lead me. Relatie: There's a cold wind blowing in mine empty heart.
Onderwerp: Re: Kletstopic za sep 22, 2012 1:25 am
Nooooooooo... Ugh..nu kan ik nog steeds niet beginnen met rpg-en op deze site =w=' Please, god why?
Dante Wezen
Onderwerp: Re: Kletstopic za sep 22, 2012 1:26 am
Oi, ik heb niks gezegd over met wie ik een topic maak xD
Ik maak er een voor Athene & een voor iedereen die wilt reageren xD
Namida Junior
Onderwerp: Re: Kletstopic za sep 22, 2012 1:29 am
Half FA gaat erop reageren xD Wordt nog wat, reken zo ie zo op mij xD En dankje btw ;]
Dante Wezen
Onderwerp: Re: Kletstopic za sep 22, 2012 1:39 am
Whaha omg plz no xD
Okidoki 8D
Namida Junior
Onderwerp: Re: Kletstopic za sep 22, 2012 1:53 am
Ik zal geduldig met mijn borrelnootjes en cola wachten op uw topic >D Ik zie hem wel verschijnen, tehee~
Dante Wezen
Onderwerp: Re: Kletstopic za sep 22, 2012 1:56 am
I guess you will 8D
Namida Junior
Onderwerp: Re: Kletstopic za sep 22, 2012 1:58 am
Oeeeewwwh.. geheimzinnig// wenkbrauw wiebel~ -- Ugh, als ik eerlijk ben moet ik nog een beetje verleden enzo verzinnen voor Namida xD Ik heb wel een beetje een idee, maar hulp is altijd welkom~! ;3
Dante Wezen
Onderwerp: Re: Kletstopic za sep 22, 2012 3:45 am
Post numero 1 is af, nu aan de tweede werken :3
Namida Junior
Onderwerp: Re: Kletstopic za sep 22, 2012 3:58 am
Leuke post, --- darn k-on filmpje wil niet laden =w=' fck it.