vanavond, buurtfeest van buren dag in mijn straat. ik wist er helemaal niks van. staat er een springkussen voor ons huis, allemaal kinderen van andere buurten komen en ik moet op dat spring kussen gaan letten dat ze het niet slopen. -.-'' ik heb echt niks met dat soory feesten en natuurlijk was er alleen maar vlees dus heb ik me vol gestopt met stokbrood :/
Dante Wezen
Aantal berichten : 51 Punten : 4
Over jouw personage Leeftijd: 19 years. Groepsleider: Me, myself and I. Relatie: I'm in a relationship with my hair.
Onderwerp: Re: Kletstopic za sep 22, 2012 7:36 am
Ahw ;c
---
Whaha Dante is helemaal anders dan ik verwacht had en ik vind hem zo schattig <3
En nu naar beneden en Alice in Wonderland maken, als ik weer boven ben maak ik mijn posts af :3
yaaay~ is goed ^^ geen ide of ik vanavond ooit in slaap kan vallen -.-'' ze zijn buiten nog steeds bezig en het klink nog vrolijk en ik weet dat ze heeeeeeeel veel vlees en stokbrood hadden D:
agina, nieuwe muziek. ik heb echt het gevoel dat ik weer in dat bejaarde hotel zit mer maar een kwartier internet. :c
Dante Wezen
Over jouw personage Leeftijd: 19 years. Groepsleider: Me, myself and I. Relatie: I'm in a relationship with my hair.
Onderwerp: Re: Kletstopic za sep 22, 2012 9:59 am
Le me is back in business >D
Even mijn postje afmaken, en dan bij Athene reageren :3
Namida Junior
Aantal berichten : 83 Punten : 7
Over jouw personage Leeftijd: 17 years Groepsleider: No one dares and no one can lead me. Relatie: There's a cold wind blowing in mine empty heart.
Onderwerp: Re: Kletstopic za sep 22, 2012 10:02 am
Woet woet ga je bij reageruun? -- I have a muffin, fck yeah >D
Onderwerp: Re: Kletstopic za sep 22, 2012 10:17 am
Zucht... Heb teveel energie in de avond en ik speelde met een tennisbal buiten en een hond rende er steeds naar toe, maar ik richtte hem zo af dat hij zijn aandacht bij zijn baasje moest houden ;D! En dat baasje vond het wel grappig<33
Ik ben dominant hier, you must obey me, dog >] ----- En ik voel me nu nog vol energie, maar op Fanterria voel ik me als een halve zombie.
Cynthia Explorer
Aantal berichten : 325 Punten : 58
Over jouw personage Leeftijd: 19 jaar Groepsleider: Relatie: A broken heart is like a broken mirror. You’d be better of leaving it alone, rather than get hurt trying to fix it.
Onderwerp: Re: Kletstopic za sep 22, 2012 11:01 am
Honden! Ik mis een hond in m'n leven. Ben zo gewend geraakt aan die beesten, maar nu ik bij mijn vader woon is dat heel anders. Hij kan niet tegen vacht, veren en dat soort dingen :c
Spoiler:
Fansubs ftw.
Namida Junior
Aantal berichten : 83 Punten : 7
Over jouw personage Leeftijd: 17 years Groepsleider: No one dares and no one can lead me. Relatie: There's a cold wind blowing in mine empty heart.
Onderwerp: Re: Kletstopic za sep 22, 2012 11:21 am
K-on !!! Me love you're setje, though i like Yui more xD
Dante Wezen
Onderwerp: Re: Kletstopic za sep 22, 2012 11:44 am
'How do you people manage one heart?' Whaha omg iloveu <3