Fanterria
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Kletstopic

Ga naar beneden 
+28
Renesmee
Rüna
Vorst
Creon
Ima
Yoshiki
Sunlia
Wame
Ulquiorra
Kirito
Gwyn
Terorfang
Nightmare Moon
Sayonara
Tetsuo
Avani
Ilva
Nimble
Masaomi
Eifi
Esida
Graeham
Akis
Athene
Cynthia
Dante
Pelangi
Namida
32 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3 ... 21 ... 40  Volgende
AuteurBericht
Namida
Junior
Namida


Aantal berichten : 83
Punten : 7

Over jouw personage
Leeftijd: 17 years
Groepsleider: No one dares and no one can lead me.
Relatie: There's a cold wind blowing in mine empty heart.

Kletstopic - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic   Kletstopic - Pagina 2 Icon_minitimema sep 24, 2012 3:34 am

Ow my gawd die tijd is sooo proo >D
Tuuh, volgens mij heb ik mijn langste post ooit op FA gemaakt bij jouw,
voel je vereert >D
Naah, joke, ugh ik wil k-on kijken.
echt zo'n vriendin houd van humor anime's zeg ik van: kijk k-on, zegt zij: nee die is niet grappig. Ik zou van, WTF?!
Terug naar boven Ga naar beneden
Graeham
Wezen
Graeham


Aantal berichten : 296
Punten : 43

Over jouw personage
Leeftijd: 19 years
Groepsleider: /
Relatie: ...

Kletstopic - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic   Kletstopic - Pagina 2 Icon_minitimema sep 24, 2012 3:49 am

Vandaag gingen we golfen met school, en daarna mochten we meteen naar huis. Niet echt leuk als je een half uur verderop woont en je zowat van de weg wordt afgeblazen >.<
Terug naar boven Ga naar beneden
Akis
Hunter
Akis


Aantal berichten : 525
Punten : 49

Over jouw personage
Leeftijd: 18 Years
Groepsleider: Me.
Relatie: X

Kletstopic - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic   Kletstopic - Pagina 2 Icon_minitimema sep 24, 2012 4:07 am

Dante schreef:
Nee, tuurlijk klinkt dat niet logisch. Waarom mag je in een fantasiewereld je eigen fantasie niet gebruiken?
Ja, best wel.
Omdat het een RPG is waarop je 'officiële'fantasiewezens moet bespelen. Als het erbij stond dat je je eigen fantasie qua wezen mocht gebruiken, dan mocht het wel.
Maar op FA niet.

-------

Ja, het waait hard en lol, ik poste dus 12 uur en minuut na Selma's post XD
Wauw XD
Terug naar boven Ga naar beneden
Pelangi
Hunter
Pelangi


Aantal berichten : 513
Punten : 54

Over jouw personage
Leeftijd: 17
Groepsleider: X
Relatie: X

Kletstopic - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic   Kletstopic - Pagina 2 Icon_minitimema sep 24, 2012 6:08 am

ik denk dat ik maar eens een begin aan me posten maak~
Terug naar boven Ga naar beneden
Cynthia
Explorer
Cynthia


Aantal berichten : 325
Punten : 58

Over jouw personage
Leeftijd: 19 jaar
Groepsleider:
Relatie: A broken heart is like a broken mirror. You’d be better of leaving it alone, rather than get hurt trying to fix it.

Kletstopic - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic   Kletstopic - Pagina 2 Icon_minitimema sep 24, 2012 7:00 am

@ Namida; Ik voel me zeer vereerd met je ultra-veel-woordenpost, maar mag ik een tip geven? :3 (Je hoeft het natuurlijk niet te gebruiken, het is slechts een tip) Gebruik van alinea's. Dat is fijn voor de schrijver én lezer. Als je namelijk zo'n enorme lap tekst in één keer moet lezen, gaan de letters voor je ogen dansen en raak je de draad kwijt. Dat heb je niet als je af en toe eens de enter gebruikt :3 (Nogmaals, het is maar een tip. Vat het aub niet verkeerd op, ik zit namelijk nog op een fora waar men op de schrijfvaardigheid let en ik ben daar mede-admin.)

WTF Waarom ben ik nou weer degene die pagina 69 opent? FML, it hates me D8
Terug naar boven Ga naar beneden
Namida
Junior
Namida


Aantal berichten : 83
Punten : 7

Over jouw personage
Leeftijd: 17 years
Groepsleider: No one dares and no one can lead me.
Relatie: There's a cold wind blowing in mine empty heart.

Kletstopic - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic   Kletstopic - Pagina 2 Icon_minitimema sep 24, 2012 7:04 am

Nee da zag ik ook al, normaal doe ik da ook, en had ook zo op word bestand staan, maar op een of andere reden was da opeens weg ;\
Nou ja, ik ga nu beginnen met posten, verwacht niet dat die even lang word als de vorige. xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Dante
Wezen
Dante


Aantal berichten : 51
Punten : 4

Over jouw personage
Leeftijd: 19 years.
Groepsleider: Me, myself and I.
Relatie: I'm in a relationship with my hair.

Kletstopic - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic   Kletstopic - Pagina 2 Icon_minitimema sep 24, 2012 7:07 am

Er staat niet bij dat het een site is waar je 'officiële' fantasiewezens mag besturen. Het is een site waar je 'fantasiewezens' mag besturen, dus het is heel leuk dat je nu aan komt zetten met je officiële wezentjes, maar je hebt nog nooit tegen iemand gezegd dat zelfbedachte wezens niet mogen. Plotseling, nu ik een zelfbedachte maak (die eigenlijk niet eens zo zelfbedacht is, maar een mix van anime's en films), is het wel een enorm drama.
~~~
Oi, mag ik die site is? :3 Ik ben aan het rondneuzen voor nieuwe RPG's.
Terug naar boven Ga naar beneden
Esida
Wezen
Esida


Aantal berichten : 13
Punten : 11

Over jouw personage
Leeftijd: 50 years. Yes. I'm that young :D
Groepsleider: No, I'll lead myself, thank you.
Relatie: Do you want to get burned?

Kletstopic - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic   Kletstopic - Pagina 2 Icon_minitimema sep 24, 2012 8:22 am

Dante schreef:
Hmm, ik zie toch wel nergens iets staan over het soort wezen dat je mag spelen. Nou ja, jij je zin. Mijn inspiratie voor deze lovely bitch is nog lang niet op :3 Ver gezocht, alstjeblieft zeg.

Deze regel vergezocht? Alsjeblieft zeg. Als er iemand hier vergezocht doet, ben jij het wel. Dat er meerdere leden zijn die proberen zowel wezen als mens te zijn, klopt. Maar dat Dante ook nog een compleet nieuw verzonnen wezen is, is al helemaal vergezocht. Een vampier heeft gewoon géén krachten, klaar!
Het klopt wel dat er geen regel is voor wat voor wezens je mag spelen, maar er staat nog een belangrijkere regel tussen:

Luister naar de admins en mods!

Omdat Olga toch echt duidelijk (ik herhaal, duidelijk) heeft gezegd dat hier een overleg over komt, kunnen we het volgende concluderen: Hierbij heeft Selma een regel overtreden.
Nu niet zeggen dat je het woordje 'oke' als een toestemming interpreteerde, er stond een gigantische VOORLOPIGE NEE bij. Alleen iemand die dat postje niet heeft gelezen zou dat over het hoofd kunnen zien.
Nu even nog terug op die 'oke'. Ten eerste, dat was overduidelijk een 'oke, ik snap het'. Géén 'oke, je krijgt toestemming'. Ten tweede, er zou een overleg komen. Zou er dan niet op zijn minst moeten staan: 'Het team (!) heeft besloten dat..'?

Misschien komt dit wel heel chagrijnig over, maar ik ben het gezeur zo verschrikkelijk zat. Luister verdorie een keer naar het team, in plaats van zo lang drammen tot je eindelijk je zin krijgt >.<

~ Leo uit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Namida
Junior
Namida


Aantal berichten : 83
Punten : 7

Over jouw personage
Leeftijd: 17 years
Groepsleider: No one dares and no one can lead me.
Relatie: There's a cold wind blowing in mine empty heart.

Kletstopic - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic   Kletstopic - Pagina 2 Icon_minitimema sep 24, 2012 8:27 am

Zo zo.. dat is een hele mond vol :I
Maar ja, ik ga me er dus nie mee bemoeien ;D
Net gepost en ik ga straks lekker lezen over een vet coole vampier boek :DDD
Tehee~
Terug naar boven Ga naar beneden
Akis
Hunter
Akis


Aantal berichten : 525
Punten : 49

Over jouw personage
Leeftijd: 18 Years
Groepsleider: Me.
Relatie: X

Kletstopic - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic   Kletstopic - Pagina 2 Icon_minitimema sep 24, 2012 8:08 pm

Olga zombie meldt zich ...
Blijf vandaag maar thuis om uit te zieken en ik heb zelfs maar drie á vier uurtjes maar geslapen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Namida
Junior
Namida


Aantal berichten : 83
Punten : 7

Over jouw personage
Leeftijd: 17 years
Groepsleider: No one dares and no one can lead me.
Relatie: There's a cold wind blowing in mine empty heart.

Kletstopic - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic   Kletstopic - Pagina 2 Icon_minitimema sep 24, 2012 10:18 pm

I know how you feel, net terug gekomen van school, = ziek UGH!
Terug naar boven Ga naar beneden
Akis
Hunter
Akis


Aantal berichten : 525
Punten : 49

Over jouw personage
Leeftijd: 18 Years
Groepsleider: Me.
Relatie: X

Kletstopic - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic   Kletstopic - Pagina 2 Icon_minitimema sep 24, 2012 11:24 pm

Net temperatuur opgemeten op een nare wijze ><
En heb geen koorts.. 36,9 celsius.
Valt mee .. :3
Terug naar boven Ga naar beneden
Pelangi
Hunter
Pelangi


Aantal berichten : 513
Punten : 54

Over jouw personage
Leeftijd: 17
Groepsleider: X
Relatie: X

Kletstopic - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic   Kletstopic - Pagina 2 Icon_minitimema sep 24, 2012 11:42 pm

Daa olga D: ik denk dat ik de nare manier wel weet :s
Beterschap ^^

-------
Ik ben echt moe D: ik lag zowat te slapend in de klas.
Terug naar boven Ga naar beneden
Akis
Hunter
Akis


Aantal berichten : 525
Punten : 49

Over jouw personage
Leeftijd: 18 Years
Groepsleider: Me.
Relatie: X

Kletstopic - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic   Kletstopic - Pagina 2 Icon_minitimedi sep 25, 2012 12:20 am

Ik voel mu nu gelukkig veel beter dan gisteren o.o
Morgen kan ik gewoon weer naar school <33
(Zo blij ben ik er niet om XD,maar moet wat zaken regelen)
----------------
Oei... En ik voel me net een hark.
Mijn botten voelen vaag aan als ik eventjes heb gezeten,maar ach ... Heb Korra in de ochtend maar uitgekeken XD
Terug naar boven Ga naar beneden
Cynthia
Explorer
Cynthia


Aantal berichten : 325
Punten : 58

Over jouw personage
Leeftijd: 19 jaar
Groepsleider:
Relatie: A broken heart is like a broken mirror. You’d be better of leaving it alone, rather than get hurt trying to fix it.

Kletstopic - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic   Kletstopic - Pagina 2 Icon_minitimedi sep 25, 2012 12:45 am

Ik weet hoe je je voelt, Olga. Dat had ik vorige week. En het ergste was; ik had ook nog eens Migraine, dus anime kijken kon ik ook niet. Lig je daar de hele dag in bed. Dat gaat op een gegeven moment ook vervelen XD

Und hell yah, Korra <3
Terug naar boven Ga naar beneden
Akis
Hunter
Akis


Aantal berichten : 525
Punten : 49

Over jouw personage
Leeftijd: 18 Years
Groepsleider: Me.
Relatie: X

Kletstopic - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic   Kletstopic - Pagina 2 Icon_minitimedi sep 25, 2012 12:48 am

Oké, dat is écht naar D:
Ik heb geen hoofdpijn, maar eerder lege gedachten die in de nacht ineens *boem* MEGA druk worden! Echt niet fijn met duizenden gedachten tegelijk proberen te slapen met dat gesnotter erbij.
Maar ik heb dus geen hoofdpijn, maar eerder.. donderdag en vrijdag een SE. Het enige wat nog meevalt is dat je er nauwelijks voor hoeft te leren <33

Bij Korra hadden ze écht een snelle einde gemaakt ... En ik had de volwassene Zuko maar één keer gezien D:

Terug naar boven Ga naar beneden
Pelangi
Hunter
Pelangi


Aantal berichten : 513
Punten : 54

Over jouw personage
Leeftijd: 17
Groepsleider: X
Relatie: X

Kletstopic - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic   Kletstopic - Pagina 2 Icon_minitimedi sep 25, 2012 12:58 am

olga, je hebt me besmet.

and i'm really glad you did. :3
Terug naar boven Ga naar beneden
Cynthia
Explorer
Cynthia


Aantal berichten : 325
Punten : 58

Over jouw personage
Leeftijd: 19 jaar
Groepsleider:
Relatie: A broken heart is like a broken mirror. You’d be better of leaving it alone, rather than get hurt trying to fix it.

Kletstopic - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic   Kletstopic - Pagina 2 Icon_minitimedi sep 25, 2012 2:10 am

Zie je de volwassen Zuko in Korra? XDD

Het is niet de enige serie van Korra, though. Precies een jaar na de eerste ep van LoK, zenden ze de tweede serie uit in Amerika. En aangezien ik niet wil wachten op de Nederlandse versie (vooral omdat ze de stem van het hoofdpersonage verschrikkelijk vernoikt hebben), zit ik ergens in April op google te zoeken naar het tweede seizoen 8D
Terug naar boven Ga naar beneden
Akis
Hunter
Akis


Aantal berichten : 525
Punten : 49

Over jouw personage
Leeftijd: 18 Years
Groepsleider: Me.
Relatie: X

Kletstopic - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic   Kletstopic - Pagina 2 Icon_minitimedi sep 25, 2012 2:14 am

Ja, heel kort Wink

En is die al uitgekomen dan? Oegh.
*Gaat direct opzoeken* Ik keek/kijk namelijk de Engelse versie <33
----
Graag gedaan.. geloof ik XD
Terug naar boven Ga naar beneden
Cynthia
Explorer
Cynthia


Aantal berichten : 325
Punten : 58

Over jouw personage
Leeftijd: 19 jaar
Groepsleider:
Relatie: A broken heart is like a broken mirror. You’d be better of leaving it alone, rather than get hurt trying to fix it.

Kletstopic - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic   Kletstopic - Pagina 2 Icon_minitimedi sep 25, 2012 2:42 am

Nee, in April pas, helaas :c

Ik kom er net achter dat ik nog een intake van Engels moet maken om mijn niveau te kunnen achterhalen. Ik was net helemaal blij omdat ik dacht dat ik klaar was met Engels. Mooi niet dus =w=
Terug naar boven Ga naar beneden
Akis
Hunter
Akis


Aantal berichten : 525
Punten : 49

Over jouw personage
Leeftijd: 18 Years
Groepsleider: Me.
Relatie: X

Kletstopic - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic   Kletstopic - Pagina 2 Icon_minitimedi sep 25, 2012 3:22 am

Ahw D:

En dat is nogal.. naar. Ik zit me enkel dood te vervelen, omdat ik erg moe ben, maar niet kan slapen en ook niet helder kan nadenken.
Heerlijk... -.-'
Terug naar boven Ga naar beneden
Namida
Junior
Namida


Aantal berichten : 83
Punten : 7

Over jouw personage
Leeftijd: 17 years
Groepsleider: No one dares and no one can lead me.
Relatie: There's a cold wind blowing in mine empty heart.

Kletstopic - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic   Kletstopic - Pagina 2 Icon_minitimedi sep 25, 2012 3:23 am

ugh.. en ik heb nog steeds migraine.. NEEEEEEEEEEEEE// dramatische muziek.
Terug naar boven Ga naar beneden
Graeham
Wezen
Graeham


Aantal berichten : 296
Punten : 43

Over jouw personage
Leeftijd: 19 years
Groepsleider: /
Relatie: ...

Kletstopic - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic   Kletstopic - Pagina 2 Icon_minitimedi sep 25, 2012 3:51 am

Vandaag moest onze klas een soort toneelstukje opvoeren over een Griekse mythe. Ik scheen er goed uit te zien als nymf xD

Van de 4 klassen die meededen werden we tweede, we hebben alleen geen prijs gekregen :3
Terug naar boven Ga naar beneden
Cynthia
Explorer
Cynthia


Aantal berichten : 325
Punten : 58

Over jouw personage
Leeftijd: 19 jaar
Groepsleider:
Relatie: A broken heart is like a broken mirror. You’d be better of leaving it alone, rather than get hurt trying to fix it.

Kletstopic - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic   Kletstopic - Pagina 2 Icon_minitimedi sep 25, 2012 4:18 am

@ Namida; Als je migraine hebt, wat doe je dan op de pc? D: 'k weet dat ik verslaafd ben, maar als ik daar last van heb kom ik echt niet op de computer...

Mensen maken altijd awesome dingen mee op school. Ik krijg dan echt een gevoel van 'Wat heb ik gedaan met m'n leven?' XD
Terug naar boven Ga naar beneden
Namida
Junior
Namida


Aantal berichten : 83
Punten : 7

Over jouw personage
Leeftijd: 17 years
Groepsleider: No one dares and no one can lead me.
Relatie: There's a cold wind blowing in mine empty heart.

Kletstopic - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic   Kletstopic - Pagina 2 Icon_minitimedi sep 25, 2012 4:29 am

Tis al iets minder, alleen nog misselijk, ugh, moet niet denken aan eten,
misschien ga ik vanavond posten maar reken er niet op,
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Kletstopic - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic   Kletstopic - Pagina 2 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Kletstopic
Terug naar boven 
Pagina 2 van 40Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3 ... 21 ... 40  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Kletstopic
» Kletstopic
» Kletstopic

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Fanterria :: Aarde :: Off-topic :: Kletshoekje-
Ga naar: